zondag 26 augustus 2012

Ze zijn weer te bestellen..




Het heeft even op zich laten wachten,
de nieuwe serie wenskaarten van All Seasons.
La France
Deze week heb ik ze bij de drukker in ontvangst mogen nemen. 
En daar sta je dan met een eigen productie in handen. 
Dat geeft echt een super trots gevoel!!



En wat zijn ze mooi!!
Niet alleen om te versturen, het is zeker net zo leuk 
om ze in een lijstje te doen of iemand een setje kado geven. 
De ontvanger maak je hier zeer zeker erg blij mee. 


De kaarten zijn net als de vorige serie 'zomers tafereel' 
van mooie stevige kwaliteit, geleverd met luxe enveloppe.

De prijs van de kaarten
€1,75 per stuk
€6,00 per set
excl. verzendkosten.

Bestellen kan via de mail (KLIK)

Dus ik zou zeggen, klim in de pen en 
verstuur deze mooie kaarten naar al die je lief zijn, 
of die net dat beetje steun nodig hebben 
om een mooi kaartje te mogen ontvangen..

Lieve groet,
Patricia




11 opmerkingen:

Maliva`s verden zei

Dear Patricia
As good idea to make cards to sell the great pictures you have taken in France. Hope you had a nice holiday and adding more travelrepotage on your blog. Warm hug from me here in France

Michelle zei

Je hebt weer hele mooie foto's uitgezocht voor je kaarten. Vooral die met bloemen blijven mijn favoriet!

It's me zei

Hoi Patricia

Ja ik zag je mail...ben zo druk op het moment ze zijn weer mooi hoor!!....fijne dag vandaag...liefs Ria...xxx...

faire un songe zei

Ze zijn prachtig Patricia...
Ik denk nog even voor je na en zal je link delen.
Lieve groetjes Hetty

Anoniem zei

Wat een fantastisch mooie kaarten, vooral die van de huizen met dat blauw ! Zeker mooi om te ontvangen van iemand.

Liefs, Lieke.

Fia zei

Prachtige stijlvolle kaarten...succes met de verkoop hoor gaat vast lukken..

hart,ge Fia

idémakeriet zei

Prachtig zijn ze Patricia!
Ik verlang nu alweer om weer terug naar Frankrijk te gaan, en deze keer met zon:)
Heerlijke zomerse kaarten.
Fijne zondag.
Wat een mooie tafeldekking had je laatst gemaakt, prachtig.
Liefs Gerda

Blomkje en Wenje zei

Ze zijn weer mooi!

Groetjes, Pietrik

Passione Helena zei

Wat een prachtige kaarten Patricia! Daar kan en mag je zeker trots op zijn!! Ze herinneren me aan de vele foto's die ik zelf heb gemaakt in het mooie France. Uren kan je er genieten, zoveel mooie details om vast te leggen. Wat een geweldige hobby, waar je zoveel voldoening uit kunt halen, met zoveel resultaat!

Heel veel succes met de verkoop!

Fijne avond!

Lieve groetjes, Helena ♥

Claudia Leertouwer zei

Niets zo mooi als eigen werk!

Fågel Blå zei

Hello Patricia!
What a nice cards and you take it!!!
So beautiful love them all!
Whish you a nice week
Kathrine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...