maandag 20 augustus 2012

Dwalend door de straatjes..




De tijd breekt weer aan om te bloggen.
De vakantie is voorbij en ik heb hier stapels foto's
om uit te zoeken. Vanmorgen maar eens een start
gemaakt, dus neem ik jullie graag even mee door 
de kleine straatjes in het zuiden van Frankrijk.


Ons verblijf was dit jaar nog iets zuidelijker dan 
voorgaande jaren, richting de Spaanse grens.
Ook daar veel karakteristieke dorpjes, zoals we 
van Frankrijk gewend zijn...



Een prachtige omgeving, dwalend door de mooiste 
straatjes. Heerlijk om daar even wat verkoeling op
te kunnen zoeken...



En wat dacht je van de overheerlijke, sappige perziken. 
Nu ik er weer aan denk, loopt het water me al in de mond.
Kisten vol zijn te koop in de kraampjes langs de weg. 
Dus regelmatig werd er even een tussenstop gemaakt om
zo'n kistje te kopen. En dan heerlijk etend in de auto op 
naar het volgend dorpje...



Voor onze vakantie ben ik druk in de weer geweest met een 
nieuwe serie wenskaarten. Ik heb ze al mogen bewonderen
 bij de drukker hoe ze worden op wenskaart. 
Op mijn FB-pagina is een voorproefje te zien. Mocht je al 
een bestelling willen doen voor de verkoop in je winkel, mail 
me dan. Ik hoop ze deze week van de drukker te mogen ontvangen.
Zo gauw ze er zijn, laat ik het jullie weten!

Enjoy your day!!

Liefs,
Patricia







16 opmerkingen:

Room Seventeen zei

Mooie foto's Patricia, gezellig dat je weer terug bent!

Room Seventeen zei

Mooie foto's Patricia, gezellig dat je weer terug bent!

Rozmeen zei

Gezellig dat je er weer bent...die eerste foto is zo verschrikkelijk mooi..

Liefs,
Rozmeen

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

welkom thuis en heerlijk dat je weer terug bent met bloggen ..weer genoten van je prachtige vakantie foto's ....daar kan je heerlijk op terug kijken en lekker van nagenieten...fijne week lieve groet Rosita...

Fia zei

Ohhhh wat mooi...ik word bij het zien van de prachtige plaatjes erg jaloers hoor..
Welkom terug!!

hart,gr Fia

It's me zei

Leuk dat je erweer bent !!,...mooie foto's hoor!!!...liefs Ria...xxx...

Blomkje en Wenje zei

Welkom terug en wat zijn het weer prachtige foto's...

Groetjes, Pietrik

Unknown zei

Welcome back!
You were in a lovely location
good monday
Mari

Madelief zei

Gezellig dat je er weer bent Patricia! Je hebt mooie foto's gemaakt op vakantie.

Fijne week,

Madelief x



Anoniem zei

Welkom thuis en wat een prachtige foto's heb je gemaakt. Prachtig die steegjes en huizen.
Fijne avond!

Lieve groet,
Gerry

Esther zei

Mooie foto's. Frankrijk is zo prachtig. Ik mag nog binnenkort, maar jij kan lekker nagenieten. Welkom terug.

Esther

Claudia. zei

Wauw wat een mooie plaatjes, leuk om te zien!
Claudia.

Nagarjuna zei


LOVE this!! I really like the fertilizers! Great job! Anhydrous Ammonia

Krek wak wou zei

Geweldige foto's, Patricia! Ik waan me weer helemaal in La France!
Groetjes van Nicole

Huis in de Provence zei

Prachtige foto's!!
Groetjes, Mirjam

hokje zei

Fijn dat je er weer bent na een heerlijke vakantie! Je foto's zijn prachtig, leuk om nog even op deze manier na te genieten. Mooie nieuwe serie kaarten.

Fijn weekend. Groeten, Miranda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...