woensdag 10 februari 2010

Mooi licht inval...



 

Na weken van wachten zijn dan eindelijk deze week de shutters geplaatst. Wat geweldig mooi zijn ze, ik vind ze zelf nog mooier dan hoe ik het gezien heb in de showroom. Die lichtinval, dit is gewoon niet te beschrijven, zelf met het maken van de foto's komt die prachtig mooie inval van het licht niet goed over. 
Ik had al vertel dat wij erg graag luiken wilde op badkamer, maar kom daar daar maar eens aan. Ze zijn wel te vinden, maar niet de maat die wij op onze badkamer nodig hebben en met een oud huis lopen de muren ook nooit netjes recht. Dat hoorde we dus al toen alles opgemeten werd. Wat een scheef kozijn...


De spiegel is ook geplaatst. Na een lange zoektocht hebben toch maar besloten om er een op maat te laten maken. Het is geen gangbare maat die zomaar te vinden is. En dan nog niet eens te spreken over een lijst, ook dat was een zoektocht. Tot dat we bij de spiegel winkel in Lent bij Nijmegen gingen kijken. Dit is een zaak waar de spiegel op maat gemaakt kan worden, ook een lijst kan je uitzoeken of laten maken. Wij hadden de lijst van onze smaak al gauw gevonden daar. En dit is het resultaat, een prachtige mooie facet-spiegel, met houten lijst met niet te veel poespas. We hebben er een warmte element achter laten plaatsen, zodat de spiegel niet beslaat tijdens het douchen. Dit is echt een uitkomst, dus mocht je een spiegel kopen voor op de badkamer, vergeet dit er dan niet achter te plaatsten. Het scheelt zoveel poetswerk...

  

 

Nu nog op zoek naar een hoge smalle kast,  maar ook die komt er wel. 
Ik ga er niet echt naar op zoek. Dit zijn dingen waar je ineens tegen aan moet lopen. 
En ik zeg ook maar, alles op z'n tijd...

Fijne dag voor vandaag,
ik trek me even terug in onze pracht badkamer.

Lieve groet,
Patricia



28 opmerkingen:

idémakeriet zei

Heel erg mooi die houten luiken, zoals je zelf ook al zei het geeft zo´n mooie licht inval.
Leuk dat je mijn krans zo mooi vond, natuurlijk mag je het idee gebruiken, geen probleem.
Het is toch heerlijk om mensen te inspireren en geinspireerd te worden?
Groetjes
Gerda

Anoniem zei

Ohh Patricia wat heb je een prachtige en ruime badkamer en die luiken,zoo geweldig gaaf en je spiegel is een plaatje,zo ga je graag de badkamer in en wat een goeie tip over de spiegel,die van ons beslaat en vind ik best vervelend idd,geniet van je prachtige badkamer en succes met het vinden van je kast,fijne avond,groetjes Joke.

brocante roos zei

Ik kan me voorstellen dat jij de badkamer niet meer uit komt. De shutters zijn prachtig, net als de spiegel en lijst. Het is vast nog meer ontspannen badderen......

Groetjes Marjan

kralenqueen zei

Erg mooi geworden Patricia ! En een goeie tip van je voor de spiegel.Wij hebben dit ook gelijk laten doen toen we een nieuwe badkamer kregen.Groetje Rianne

Ger zei

Het is werkelijk *SUPER MOOI* geworden!!
Ik ben nog even terug gaan kijken hoe je badkamer was voor het plaatsen van spiegel en shutters.
Wat een uitkomst zeg....dat je spiegel niet meer aanslaat!
En ik vind de klassieke lijst ook prachtig uitkomen.
Hi,hi....ik ken dat:scheve kromme muren,kozijnen etc. hebben huis uit 1936.
Geniet van je badder momenten!!!
Fijne dag nog!
Groetjes,
Ger

Belle Brocante design zei

Goh het ziet er echt prachtig uit bij je! Die spiegel is ook een uitkomst zeg, en wat een mooie lijst...zucht... in gedachten kom ik even bij je badderen...

Lieve groet,
Annemiek

Unknown zei

hoi patries,
Ziet er prachtig uit!
Ik kom het vrijdag in het echt bekijken!

liefs petra

Madelief zei

Hoi Patricia,

Wat is badkamer mooi geworden. Die shutters maken het helemaal af!

Lieve groet, Madelief

It's me zei

Wauww wat mooi zeg !! en wat een mooie spiegel,ziet er erg leuk uit allemaal hoor!

Geniet er maar lekker van .

Groetjes Ria

oma leentje zei

Wat is jou badkamer toch een plaatje. Heerlijk nu zo met die ramen. Ben Jaloers ha ah. Wij hebben helaas geen raam in de badkamer. Maar ik vind ze bij jou echt top met die shutters . Heel hoog jammie jmmai gehalte.

lia zei

Super die mooie shutters. Heb ze ook eens een keer bij Ilse gezien. Echt Wauw.....

lieve groet Lia

Hannekie(Sisterly) zei

iiieeekkk wat gaaf!!!! ik kwam de badkamer niet meer uit hoor. echt helemaal geweldig
lekker van genieten!!
gr hannie

Twa zei

Ik denk dat je helemaal blij bent hiermee. Ik kan het me helemaal voorstellen. Prachtig hoor. Ik vind die shutters ook geweldig, wil ze misschien tzt in de slaapkamer. En die spiegel is ook super, en wat een idee om er een verwarmingselement achter te plaatsen, had ik nooit geweten. Veel plezier met je nieuwe spullen!
Groetjes Antoinette.

Mayflower zei

Wauw Patricia......ik ben weg van je mooie shutters. Ik kan me van vroeger bij mijn oma herinneren, zij hadden van die houten luiken aan de het huis, hoe mooi die lichtinval was, dat stel ik me bij je shutters ook zo voor. Ik wil ze ook heel graag, maar manlief kan ik er niet van overtuigen, ook niet nadat ik deze foto's heb laten zien. Grrrr.
Geniet van je mooie aanwinsten. De spiegel is ook prachtig.
Lieve groet, Mea

Claudia B. zei

Hoi patricia, wat fantastisch mooi zijn die shutters hè! Wij willen ze ook (heel snel) gaan bestellen maar dan voor de uitbouw in de woonkamer. Ook hier moeten ze op maat gemaakt worden. Waar heb jij ze gekocht? En ben je tevreden (zowel wat je er voor betaald hebt als voor de service)?

Groetjes Claudia B.

Marion zei

Hallo Patricia,
Mooi hoor die shutters, geeft zo'n zomergevoel.
Die spiegel is erg stijlvol, mooi geheel zo!!

Groetjes Marion

Jeanette zei

Ohh...wat gaaf Patricia, heel erg mooi, stoer en stijlvol kan niet anders zeggen....

Lieve groet,
Jeanette

The Old and the Beautiful zei

Ohhh,wat is dat mooi! Ben jaloers.... :-)
Het geeft zo'n mooi Long Island gevoel.

Groetjes.
Gonda

Patricia zei

Hoi Patries,

Wat mooi zeg die shutters!! En die spiegel is echt een plaatje, met een heel erg mooie lijst eromheen SUPER!!

Fleurette zei

Hello my dear Patricia, Your bathroom is absolutely perfect!!!!
Have a nice evening and very happy weekend:))
Big hugs
Fleurette

kienkele zei

Dag Patricia, in een woord schitterend, die nieuwe shutters van jou. En de spiegel is ook prachtig, supermooi! Fijne badmomenten toegewenst! groetjes, Tineke

Kind An Huys zei

Wauw, wat ziet dat er mooi uit!!
Je zal nu maar wat graag je badkamer willen soppen en er uren kunnen vertoeven.
Geniet van je mooi badkamer!
Liebe groet, Anne.

ANETTESHUS.COM zei

Hi, Patricia! Your bathroom looks sooo beautiful!! Love the photos:)

Have a nice weekend!

xo
Anette:)

Loveforpiemonte zei

Ben zelf ook helemaal gek van shutters, helaas kon het niet in mijn woonkamer, maar ik twijfel nog over mijn slaapkamer. Het worden shutters, of een paar losse, oude witte luiken...
Groetjes en fijn weekend, madelon

Nieneke zei

Wauw, wat een mooi shutters! Ben stik-jaloers!
(Maar het is je wel gegund hoor!)
Lieve Groet, Nieneke

Rumour has it zei

Een hele dikke proficiat met je verjaardag vandaag en vele goede wensen!! :D
Die shutters zijn een mooi alternatief voor gordijnen en ik vind ook dat ze het licht zo mooi filteren als de zon schijnt bijv.
Fijn weekend voor jullie, groetjes,
Marjolijn

idémakeriet zei

Ik wip even snel naar binnen om je een valentijnsknuffel te geven.
Groetjes
Gerda

Monika @ Our Homemade Home zei

Lovely blog:) Thank You for a comment. Puszeczki means little cans:)
XOXO from Ireland:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...