woensdag 27 februari 2013

Gevorderd..



Gisteren ben ik weer gestart met m'n fotografie 
en wel voor gevorderden. Lessen over oa. de 
externe flitser, macro fotografie, studio fotografie
 en m'n portfolio compleet maken met de mooiste foto's. 


Ik ben er weer helemaal klaar voor om de mooiste foto's te maken
en ook hier op mijn blog voorbij te laten komen. En hoop daar 
weer mooie wenskaarten vanuit te brengen...


Ik werk met m'n digitale camera, een Nikon D80  
De camera die ik hier laat zien is een oudje, het rolletje om 
de foto's te ontwikkelen zit er nog in. Toch had dat ook wel iets, 
foto's afdrukken in een doka. Mijn vader heeft zijn doka 
nog steeds intact, geweldig om te zien. Ik heb daar vroeger 
heel wat uurtjes doorgebracht om te kijken hoe dat allemaal ging.
Nu gaat dit alles een stuk gemakkelijker..


 Ik pak m'n camera weer op en ga aan de slag
want nu is huiswerk maken wel heel erg leuk..

Tot gauw

Lieve groet,
Patricia







22 opmerkingen:

lia zei

Oh, wat leuk....
Je bent voor mij al gevorderd hoor.

Liefs Lia

Maja zei

Hallo Patricia,
De foto's die je maakt zijn al zo prachtig, zouden ze
nu nog mooier worden als je klaar bent
met je cursus? Dat kan toch haast niet?
Lieve groet van Maja

Mirjam zei

Hoi Patricia,
Heerlijk om zo met fotografie bezig te zijn. Heb zelf nooit een cursus gedaan, maar leer wel steeds weer bij van mijn dochter, die zelf fotografe is van beroep.
De spiegelreflexen van tegenwoordig zijn natuurlijk super, maar die oude cameraatjes zijn ook nog steeds zo leuk. Mijn dochter spaart ze en heeft inmiddels al een aardige verzameling...
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Ús hûs ús thús zei

Fotograferen is inderdaad superleuk. Jaren geleden hebben ik met mijn oude spiegelreflex al eens een foto cursus gedaan. Ik heb nu net een nieuwe digitale spiegelreflex en denk er wel over om weer een cursus te volgen.
Maar volgens mij is de cursus voor jou niet nodig, want je maakt prachtige foto's.
Groetjes van Aleta

faire un songe zei

Ik geniet altijd heel erg van jou foto's...
Vraagje.. sinds blog de nieuwe indeling heeft krijg ik mijn foto's niet meer groot.. weet jij wat ik fout doe..??
Krijg ook geen foto's naast elkaar.. mss kun jij me helpen..
Groetjes Hetty

Grietje zei

Oh wat een prachtige foto's heb je gemaakt Patricia!!!
Lijkt me op zich ook heel mooi om een cursus te volgen maar lijkt me ook best moeilijk ...al die termen...hihi
Heel veel plezier met je nieuwe cursus.

Groetjes Grietje

Grietje zei

Oh wat een prachtige foto's heb je gemaakt Patricia!!!
Lijkt me op zich ook heel mooi om een cursus te volgen maar lijkt me ook best moeilijk ...al die termen...hihi
Heel veel plezier met je nieuwe cursus.

Groetjes Grietje

Haikey love of living zei

Toch had het wel wat, het ontwikkelen en afwachten wat het resultaat uiteindelijk zou zijn. Maar idd heeft digitale fotografie ook zo weer z'n voordelen.

Fijne avond!

Haikey

Haikey love of living zei

Toch had het wel wat, het ontwikkelen en afwachten wat het resultaat uiteindelijk zou zijn. Maar idd heeft digitale fotografie ook zo weer z'n voordelen.

Fijne avond!

Haikey

Indruk zei

Ik heb net een nieuwe camera en doe alles nog in de automatische stand maar ga denk ik ook een cursus volgen. Het lijkt me fantastisch om zulke mooie foto's als jij te kunnen maken. Lieve groet, Pascale

Bizzy @ home zei

Wat super dat je al gevorderd bent of nou ja, bijna dan. Ik zit ook al jaren te dubben, wel of niet een cursus. Nou ja, ik dub nog wel even verder...komt vast nog weleens. Mooie fotocamera dit oudje.
Lieve groet, Renny

Corine(THUIS) zei

Veel succes en plezier met je vervolgcursus! Op naar nóg mooiere foto's ;-)

La Maison zei

Je maakt al zulke mooie foto's, kan het nog beter denk je?
Ik heb een kleine digitale Canon, goed genoeg voor mij hoor.

Lieve groet
Hermine

Pieta zei

Dag Patricia,

Veel succes met je nieuwe fotografie cursus, je foto's worden steeds mooiere plaatjes... en als straks de lente komt, kun je weer in de mooie natuur aan de slag.Lieve groetjes.xxx

Huis in de Provence zei

oh wat leuk fotocursus, ik ben benieuwd wat je foto's zijn nu al prachtig.
Ieder geval heel veel plezier, ook met je huiswerk....
gr. Mirjam

Unknown zei

Beautiful vintage camera
Hugs
Mari

Linda zei

Je foto's waren tot nu toe altijd al prachtig, maar leuk om een bij te leren. Veel succes en plezier met je nieuwe fotografie cursus.
We zien de plaatjes wel weer voorbij komen.

Fijne dag.
Lieve groetjes, Linda

Ger zei

Wanneer je passie in de fotografie ligt en je er verder mee wilt is het zeer verstandig om goede foto cursussen te volgen om zoveel mogelijk op te steken en te leren over alles wat met fotografie te maken heeft.

Ik als leek op fotografie gebied kan enkel voor mezelf beoordelen of ik een foto mooi vind van de ander of van eigen werk.
Op fototechnisch gebied kan ik dat absoluut niet onderbouwen.

Maar ben er inmiddels wel achter dat creativiteit een van de belangrijkste eigenschappen is waar je als fotograaf over moet beschikken.

En daar ontbreekt het bij jou Patricia,in mijn optiek zeker niet aan!!!

Succes en dat je veel plezier mag beleven aan je vervolg cursus!!

Lieve groeten,
Ger

Mayflower zei

Ik vind je foto's nu al prachtig, dus dat beloofd wat Patricia.
Succes met de cursus.
Lieve groet, Mea

Marieke zei

Wat leuk.
Kunnen wij weer genieten van nog meer moois.
Succes!
groetjes Marieke

Pieta zei

Wat ik later zag.... zijn die oude foto's. Zeer gerafineerd gedaan hoor.
Erg mooi.Lieve groet en fijn weekend xxx

hokje zei

En je foto's zijn al zo mooi! Toch is het leuk om een cursus te volgen en weer allerlei tips te krijgen.

Fijn weekend. Groeten, Miranda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...