vrijdag 1 maart 2013

Greeting cards..



Op deze eerste dag in Maart,
laat ik hier graag mijn nieuwste wenskaarten voorbij komen.
Kaarten in mooie frisse voorjaars kleuren, die vanaf 12 maart
te verkrijgen zijn. Om te voorkomen dat ze op zijn kan je ze
nu alvast bestellen door een mail te sturen KLIK

De wenskaarten kosten €1,75 per stuk
geleverd met luxe enveloppe.

Kijk hier om te zien waar oa de wenskaarten van 
All Seasons te verkrijgen zijn. Of misschien is het een
aanwinst om ze te verkopen in jouw winkel.
Laat het me dan weten door het sturen me een mail..

Ik zeg, klim in de pen
 en maak iemand blij met een 
mooie wenskaart
 van All Seasons 

 zonnige groet,
Patricia




19 opmerkingen:

Mayflower zei

Wat een prachtige kaarten Patricia. De eerste kaart met de blauwtinten, het ei met het vergeet-me-nietje vind ik supermooi.
Ik wens je succes met de kaartverkoop.

Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Indruk zei

Prachtig,wat schattig dat bloemetje in dat eitje. Fijn weekend,liefs Pascale

Just a City Girl zei

natuurlijk wil ik die ook weer hebben voor mijn collectie,dat snap je wel hihi...

Fijn weekend meis en weer prachtige foto's

kus Caab

Bonjade zei

Prachtig. Ben helemaal verliefd op de 2e....op en top lente/zomer gevoel.
Fijn weekend

Liefs

Madelief zei

Je kaarten zijn prachtig geworden Patricia!

Een heel fijn weekend,

Madelief x

Things and Thoughts zei

So beautiful !

Parfum de Provence zei

The flower in the egg is so cute!
Have a great week end
Michela

Simo zei

che immagini meravigliose.........

It's me zei

Ze zijn weer mooi Patricia !!...fijn weekend....xxx...!!

lia zei

Ze zijn wederom prachtig.

Fijn weekend
Liefs Lia

OF SPRING AND SUMMER zei

Love these two spring images! Spring is soon here!!
Have a wonderful weekend.
xoxo Ingrid

Mirjam zei

Ik word al helemaal blij bij het zien van deze heerlijke voorjaarskleuren. Prachtig zijn ze weer...
Ik wens je een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Pieta zei

Wat een mooie kaart zal dat zijn, dat vergeetmenietje in het ei. De lente is in aantocht. Die kleuren blauw bij elkaar spreken me erg aan.
Fijn weekend

Wit en Wit zei

Wow, als beginnende blogger kijk ik mijn ogen uit naar al die mooie kaarten/foto's.
Ga je dus volgen, ben erg nieuwsgierig wat er de volgende keer gaat komen.

Doei Doei Greet.

Pascale zei

Ze zijn schitterend Patricia! Echt lente. Groet, Pascale

IS Interieur Styling zei

Wat een sfeervolle kaarten.
Wat kun jij mooi fotograveren.
Lieve groet Ingrid

G-STYLE zei

Hallo Patricia,

ik heb de titel van mijn post veranderd hoor, er maakten zich meer mensen zorgen ... het is nu 'een gewichtige post' geworden ...

En wat maak je toch mooie en scherpe foto's, je ziet gewoon dat ze van jou zijn, zo'n herkenbare stijl .

Ik ben ook aan zon toe , net als jij, laten we hopen dat het weer inderdaad zo wordt als ze voorspellen, ook ik wil de tuin wel even in :-)

Fijne week in elk geval !

xx Gea

Patrice zei

Wat een prachtige foto's. Je zal zo'n prachtige kaart maar 's in je brievenbus vinden!! Lfs mij x

Old Red Barn zei

Heel mooi! Mijn favoriet is de blauwe. Helemaal Pasen.

Goedele

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...