dinsdag 25 juni 2013

Buxus harten..





De Buxus hagen en bollen zijn weer strak geknipt 
in de tuin. En wat doe je dan met al die kleine takjes. 
Juist ja..

Ik heb er twee harten van gemaakt voor aan mijn
buffetkast in de keuken. De metalen harten waren 
nog bekleed met mos dat niet echt groen meer was.
Dus een opfrisser deed veel goeds...




Er is mij al gevraagd hoe hou je dat zo mooi groen?
Ik leg de harten regelmatig even in de regen. Is het 
tenslotte toch nog ergens goed voor!
Op den duur gaan ze indrogen en kunnen ze wat 
verkleuren, maar tegen de tijd dat het echt niets 
meer is, heb ik weer iets nieuws gemaakt..




Vanaf 1 juli as. zal de leeslijst bij Blogger verdwijnen.
Je kan All Seasons nu gaan volgen via Bloglovin, zodat 
je niks hoeft te missen, net als al die andere blogs.

Klik op onderstaande link om je aan te melden.
Hoop je graag daar als volger te mogen verwelkomen!


Ik stuur jullie een warme groet,

Patricia







16 opmerkingen:

Indruk zei

Hoi Patricia, De leeslijst op de homepage van Blogger stopt niet, wel de leeslijst van Google Reader. Als je al gewend was om de blogs te volgen via de leeslijst van Blogger dan verandert er dus weinig. De mensen die de blogs via Google Reader volgden kunnen dat ook doen of volgen via Bloglovin. De harten zijn echt prachtig, ik wist niet dat ze zomlang goed bleven. Mooi hergebruik hoor. Pascale X

Unknown zei

Mooi gemaakt weer.
Mijn hart was niet bestand tegen het zonlicht hangt n.l. voor het raam.
Nu zijn ze wit heb ik er toch nog even plezier van waar latex al niet goed voor is.
Fijne avond nog.
Groetjes,
Nelleke

Brocantienne zei

Mooi gemaakt en wat staan ze prachtig aan de witte servieskast....

Pascale zei

Wat leuk. Ziet er mooi uit zo tegen die kast. Groet, Pascale

Ger zei

Kransen of harten....
wat onder jou handige handen vandaan komt is altijd leuk!!!

Lieve groet,
Ger

het moonhuis zei

Staat zeker mooi zo tegen de kast.
Die heb je mooi gemaakt zeg!!

Liefs Monica

Maaike zei

Prachtig! Fris zomergroen!


Groeten Maaike

Mirjam zei

Hoi Patricia,
Je buxusharten zijn heel erg mooi en ze hangen geweldig aan de deurtjes van je buffetkast. Goeie tip om ze op deze manier fris te houden...
Ik wens je een heerlijke woensdag,
Lieve groet,
Mirjam

Marjon zei

Prachtig Patricia...eenvoudig en zo mooi...lieve groet Marjon

Michelle zei

Ze zijn weer erg mooi geworden, wat ben je toch creatief. Ik volg je allang via Bloglovin maar goed dat je er weer over begint, zal ook weer een berichtje op mijn blog plaatsen

Tussen Wal en Schip zei

Zo zie je maar weer he.. de meeste mensen denken er niet eens over na en vullen mopperend de kliko ;-) In plaats van net als jij er iets leuks aan over te houden. Ze zijn weer toppie!

Lieve groet,
Alberta

Blomkje en Wenje zei

Wat zijn het plaatjes!!! Mooi, zeg!

Fijne dag

Groetjes, Pietrik

eva zei

Que c'est joli !

Anoniem zei

Ze zijn heel mooi geworden. Handig die tip om ze zo fris te houden. Bij mij zijn ze na een tijdje al helemaal bruin. Hoewel ze op de tuintafel liggen, water genoeg, zou ik zeggen.
Geniet ik wel van die van jou!
Liefs, Peetje

hokje zei

Wat heb je dit weer mooi gemaakt, leuk om te zien dat zelfs snoei-afval iets moois kan worden!

Fijne dag.

idémakeriet zei

Heerlijk is dat he mooie kransen maken.
Ze zijn prachtig geworden meid.
Bedankt voor je berichtje, ik was inderdaad al getipt door meerdere bloglezers maar bedankt in elk geval. Ik voel me vtrots op zo'n berichtje.
Trouwens wij hebben gisteravond je lekkere pastasalade uitgeprobeerd. Hij was inderdaad lekker. Voor herhaling vatbaar:)
Ik wens je een fijne dag meid.
Liefs gerda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...