dinsdag 17 september 2013

Mooiste herfstschatten..




De tijd is weer aangebroken om op zoek te gaan naar 
de mooiste herfstschatten. Bessen, appeltjes, rozenbottels, 
mooi gevormde bladeren. Dit is voor mij een heerlijke 
tijd om bezig te zijn met al dit moois uit de natuur..



Vandaag een flinke mand vol met rozenbottels geplukt. 
Hier ga ik morgen mee aan de slag.  Eigenlijk ben ik
niet zo van het oranje, maar zo in het najaar, ik vind het
eigenlijk niet eens zo'n onaardige kleur...

Een warme najaars groet,

Liefs,
Patricia






21 opmerkingen:

Marie-José zei

Prachtige foto's en idd ik herken dat wel van oranje, ben er ook niet zo gek op, en alleen in het najaar vind ik het toch wel wat hebben, door de warmte die het uitstraalt denk ik...
En wat een mooie muziek erbij :) past goed bij het najaar.

Lieve groet, MJ (seeshappyhome.blogspot.com)

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtige geniet foto's ook ik ben dol op De Herfst maar dat zou e wel gemerkt hebben ;-) wens je en fijne week en veel plezier met het maken van mooie creaties ..... lieve groet rosita

Indruk zei

De natuur heeft tijdnes de herfst heel wat moois te bieden, daar zijn jouw foto's het voorbeeld van. Pascale X

Petra zei

Hoi Patricia,

Ja, jammer hè dat we niet vlak bij elkaar wonen. Anders struinden we samen het bos af. Ik zie het zo voor mij :-) Prachtige foto's heb je van de rozenbottels gemaakt, had jij er ook zo veel stekels aan?

Groetjes van Petra

Anoniem zei

Ik ben ook niet zo van oranje. Maar het is zoals je schrijft, in de herfst mag het. Geeft juist ook de kleur aan van de herfst. En met je prachtige muziek erbij kom je helemaal in de stemming. Goh, wat kan ik hier van genieten....
liefs, Peetje

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Super, wat een mooie vondsten! Geniet ervan, inderdaad is oranje ook niet mijn kleur, maar het is wel een echte herfstkleur. Ben benieuwd wat je ervan gaat maken. Lieve/groetjes, Verie

Unknown zei

Een mand vol herfstschatten.
Mooie kleuren...ik houd er wel van.

Fijne Avond,
Inge, my choice

Unknown zei

Prachtige herfst kleuren, heel mooi.

Fijne avond, Roelie

Michelle zei

Dat ziet er weer prachtig uit, eigenlijk houd ik ook niet van oranje en bruin tinten, maar in de herfst juist wel :)

Mirjam zei

Ik ben heel benieuwd naar al het moois dat je daarmee gaat maken...
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Dineke@esatto zei

Mooie schatten heb je verzameld! Ik ben benieuwd wat je ervan gaat maken!

Lieve groet!

Dineke

Tussen Wal en Schip zei

Lekker dat struinen buiten naar schatten. Ik ben benieuwd naar je creaties!

Groetjes,
Alberta

It's me zei

Prachtig Patricia !!

Liefs van mij......mooi toch herfstkleuren ???....x !

WEERspiegeling zei

Heerlijk he! Ik heb zondag ook het nodige uit het bos meegenomen, daar wil ik morgen m'n atelier mee decoreren. Lieve groet, Anita

idémakeriet zei

Heerlijk he die kadootjes uit de natuur.
Nu ben ik heel eg benieuwd wat voor moois je gaat maken.
Fijne avond.
Liefs Gerda

lia zei

Ik ben ook niet zo van het oranje en rood, maar het hoort wel bij de herfst. En heb nu een takje met rozen bottels staan die licht oranje verkleuren, en het is toch wel mooi. Net als je foto's.....

Our photos zei

Je hebt je mooie herfstschatten mooi op de foto gezet!
Groetjes, RW^& SK

Monique Leonhart zei

Hoi Patricia,
Wat een prachtige spullen heb je verzameld. Ben heel benieuwd wat je er mee gaat doen. De herfst brengt prachtig materiaal mee. Mijn vingers kriebelen bij het zien van al dat moois!! Veel plezier ermee!! Fijne dag!! Monique

Things and Thoughts zei

Just adorable Patricia, these seasonal bunches are really wonderful!

Claudia Leertouwer zei

Wat een prachtige foto's!

Bonjade zei

Prachtig, op en top herfst!
Ja echt een herfst kleur. Ik houd er dan ook wel van.

Fijne avond

Liefs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...