woensdag 24 december 2014

Met elkaar..






Een blogpost van weinig woorden..

Woorden van dankbaarheid
voor de vele mooie en lieve
reacties die keer op keer
worden geplaatst en de mails 
die ik met regelmaat mag 
ontvangen. Dat is voor mij
nog steeds de rede om te 
blijven bloggen. Want vaak 
kost het mij erg veel tijd. 
Kostbare tijd..

Het bloggen voelt als een 
verbinding met al die andere, 
waaronder jij. Het zou een groots
gemis zijn om hier te stoppen.
Dus ik zie je graag in 2015!

Hierbij wens ik jullie een heel
 liefdevol en warm 2015 toe.


Liefs
Patricia






19 opmerkingen:

Anoniem zei

Jij ook bedankt voor al je mooie creaties en posten. Telkens weer genieten!!
Nogmaals de beste wensen!
liefs, Peetje

Maaike zei

Fijne dagen!

Groeten Maaike

Bizzy @ home zei

Fijne feestdagen Patricia met jou en je geliefden.
lieve groet, Renny

Mirjam zei

Jij ook heel mooie feestdagen en je ziet mij weer terug in 2015 hoor...
Ik wens je een super mooi jaar...
Liefs,
Mirjam

Unknown zei

Weinig woorden? Dat valt wel mee hoor in je afsluiting van 2014 . En bedankt voor al je posten.
Ik wens je ook fijne kerstdagen, een goede jaarwisseling. En een voorspoedig en gezond 2015. Groetjes, Ingrid.

Crea-roosje zei

Een blog nog met mooie foto's!
Ik vind bloggen ook tijd kosten en ben blij dat anderen dat ook hebben,maar het blijft leuk om met elkaar....
Fijne dagen en een creatief nieuwjaar toegewenst!
Esther

Le Style zei

Fijne feestdagen en alle goeds voor 2015!
Op naar weer een inspirerend blogjaar!

Liefs,
Yet

lia zei

Jij ook bedankt voor de vele mooie posten. En ik ben blij dat je nog door blijft gaan ondanks de drukte.

Dus graag tot volgend blogjaar

Liefs lia

Home and Lifestyle zei

Voor jou ook hele fijne feestdagen en een gezond en sprankelend 2015 gewenst!

Liefs, Ingrid

Magia da Inês zei

ツ Passei para uma visita.

FELIZ NATAL!!!
✿╯BOAS FESTAS!!!
╰✿╮

It's me zei

Fijne tweede dag......geniet van het samen zijn liefs Ria...x!

Blueberry zei

Merry Christmas, dear Patricia!

manon 21 zei

Belle fin d'année ma chère Patricia

Amicalement,

Manon

oma leentje zei

Eindelijk weer een laptop waar ik je op kan volgen.. Ik wens je een heel mooi creatief 2015 Liefs van mij

Judith zei

Gelukkig blijf je tijd maken voor het bloggen... kunnen wij ervan blijven genieten!

Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar X

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Hoi Patricia, een hele fijne jaarwisseling en ik hoop dat we ook in 2015 weer kunnen genieten van je mooie blogberichten, groet Pauline

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Jullie een fijne oudjaarsavond en een fijne 2015 en hoop ook volgend jaar weer te kunnen genieten van je mooie woorden en foto's ...lieve groet rosita

IS Interieur Styling zei

Hoi Patricia

Dankjewel voor al je mooie blog berichten. En ook vaak voor je commentaar bij mij.
En ik begrijp wat je bedoelt, met dat het veel tijd kost. Maar je krijgt er ook zoveel lieve vriendinnen voor terug.
Ik wens je een mooi inspirerend en gezond 2015.

Lieve groet Ingrid

Atelier Kari zei

Happy New Year! Love your Blog!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...