dinsdag 16 december 2014

Kerst festoen..





Een mooie groene Kerst-festoen voor 
aan onze poort, die wilde ik nog maken. 
Ik had nog flink wat dennengroen over
 van de krans, (die inmiddels al aan de
voordeur hangt.. ) en nog wat mos 
van de mosbollen (KLIK)  



Eerst een rondje tuin gedaan, daar
 valt nog genoeg te knippen. Klimop
en Herstshooi met z'n mooie bessen 
en wat schermen van de Klimhortensia.

Dit alles mooi bij elkaar gebonden, met
als finishing touch het mos, omwikkeld 
met touw zodat de festoen niet gelijk 
uitdroogt. Hoop dat het niet te veel
gaat regenen aankomende dagen, 
wat men wel voorspeld, ik zou het erg 
mooi vinden als de dennenappels 
zich zouden openen..



De krans die ik heb gemaakt laat
ik hier ook gauw voorbij komen.
Groen en vol met dennenappels.

Op naar de volgende creatie..

Lieve groet
Patricia







21 opmerkingen:

Unknown zei

Mooie festoen heb je gemaakt...staat zo gezellig.
Fijne Avond.

Groetjes,
Inge, my choice

Roelie Steinmann Photography zei

Leuk zo'n festoen, staat heel mooi op je deur.

Fijne dagen, Roelie

Unknown zei

Mooi!!!

Groetjes Anita

lia zei

Mooi Patricia.

Ineke Pluim zei

Heel mooi zo'n festoen! Weer eens iets anders als een krans!

Geartsje zei

Mooie festoen heb je gemaakt. Ook erg leuk dat je als ondergrond een engelen deurklopper hebt gebruikt. Geeft een erg leuk eind resultaat!Lieve groet, Geartsje

Huize Vizzini zei

Moooi!!!
Liefs Patricia.

Mirjam zei

Het is echt prachtig geworden...!
Liefs, Mirjam

Linda zei

Erg mooi gemaakt Patricia,
Ik wens je hele fijne feestdagen toe, geniet er van.
Lieve groet, Linda

It's me zei

Heel mooi Patricia..!...fijne dag liefs Ria...x!

Unknown zei

Kende de benaming festoen helemaal niet dus weer wat geleerd! Hij is mooi geworden en t lijkt net of t meisje/engeltje een beetje moeilijk kijkt van Oei, hij is toch best zwaar! Haha.

Liefs Marieke

Corine(THUIS) zei

Dat blijft toch mooi, groene decoratie!

Unknown zei

Heel mooi gemaakt!
Goed idee om de takken weg te werken met mos! Liefs Daniëlle

( thofhuisje.blogspot.nl )

Anoniem zei

Mooi gemaakt, deze festoen. Hij hangt daar prachtig bij de engel-deurklopper. Leuk idee om mos te verwerken rond de takken!
Liefs, Peetje

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Dag Patricia, wat een heerlijke binnenkomer de festoen aan de deur, bij mij hangt hij aan een kastdeur, ook leuk. En die mosbollen, dat vind ik zo leuk, ook ik maak ze ieder jaar. Buiten zijn het ook fantastische eenvoudige versieringen.
Ben zo benieuwd naar je volgende wellicht kerstversiering.
groeten Pauline

Tante Mali zei

Patricia,
she is sooooo beautiful, this is such a lovely idea - a dress for the beauty!
Have a wonderful holiday season
Elisabeth

It's me zei

Dank je wel...wij verkopen ze gewoon in de winkel...groetjes Ria...x!

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

ziet er super uit altijd leuk en makkelijk als je toch nog materiaal over heb , ik ben jammer genoeg niet in bezit van een grootte tuin dus koop en verzamel hier en daar wat materiaal ... maar lijkt me heerlijk zo lekker te kunnen knippen uit je eigen tuin ... wens jullie een hele fijne dagen lekker genieten ...lieve groet Rosita

Le Style zei

Mooi! Ik vind de mosbollen uit je vorige post ook super! Een hele fijne tijd! Geniet!

Liefs,
Yet

IS Interieur Styling zei

Hoi Patricia

Ik vind het mooi, ik kende het woord festoen niet eens.
Maar weer wat geleerd.
Fijne feestdagen.

Lieve groet Ingrid

Jacqueline~Cabin and Cottage zei

We must have evergreens at Christmas! So beautiful! Thank you so much for your lovely visit to me. Merry Christmas!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...