donderdag 1 oktober 2009

Oude poppenwagen



Een aantal weken geleden vond ik bij mijn ouders op de zolder een prachtige mooie oude poppenwagen. Ze rook muf en zag er een beetje gammel uit. Ze heeft daar jaren op die zolder doorgebracht zonder dat er maar iemand naar haar omkeek. Ik heb op en dag mijn stoute schoenen aangetrokken en de poppenwagen opgehaald en gered uit haar lijden. Thuis aangekomen heb ik haar gezellig in de tuin gezet om er wat mooie foto's van te maken.


Nadat ze een tijdje hier in de garage heeft gestaan om opgepoetst te worden en er werden wat reparaties uitgevoerd, zoals de wieltjes opnieuw rechtzetten, mocht ze mee naar binnen. Hier heeft ze een prachtig mooie plek in de huiskamer waar ik iedere dag weer van haar kan genieten.
Eigenlijk zo zonde dat ze daar al die jaren heeft gestaan, zo alleen. Nu hier kan iedereen naar haar kijken en zeggen hoe mooi ze is......

Liefs,
Patricia




10 opmerkingen:

Elvira zei

Wat mooi zeg. Je foto's en verhalen zijn erg inspirerend!

lia zei

Het heeft wel wat he, die oude kinderwagens.
Maar ze waren zo laag.
Mooie beer zit erin.

groetjes Lia

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie poppenwagen!! Heb je daar vroeger zelf mee gespeeld? Leuk om het nu als blikvanger in de kamer te hebben met zo'n leuke beer er in!

Groetjes, Ingrid

oma leentje zei

Super die poppenwagen.grappig zoiets als blikvanger in de kamer. Je schreef op mijn blog over jou hop. o wat zou ik graag een stekje hebben daarvan. Dus als het niet teveel moeite is. jammie dan kan ik volgend jaar misschien ook zo'n mooie krans maken.Denk je dat hopstekje het opsturen overleeft?????

G-STYLE zei

Ik had hem geloof ik al eens bewonderd op picasa , blijft een mooi ding hoor !!
Fijn weekend alvast , groetjes Gea

faire un songe zei

Ohhhh... dit is mooi.. en je blog ziet er ook super uit nu.. je bent een heel eind gekomen..
Mooie foto's ook..!!!!!

Jeanette zei

snap je toch niet dat zo`n prachtig pronkstuk zomaar op zolder staat, ooo...wat liggen er toch altijd verborgen schatten op zolder. ik vind dit zo`n mooie..die kleuren, dat model echt helemaal leuk en wat lief ook met dat beertje....

fijn weekend, groetjes jeanette

Ineke Pluim zei

Leuk zeg zo'n oude nostalgische poppenwagen.
Fijn weekend!

Tomines hjem zei

hi.. just want to wish you a happy sunday!! i love you blog.. beautiful pics as always.. thanks

chat persan zei

Quelle merveille ce landau, tu as eu raison de le sauver de l'oubli!!! et ton petit ours est mignon tout plein, moi aussi je fais la collection d'ours et j'ai un très beau landau anglais ancien, viens voir dans mon blog "Le grenier de l'ange" y jeter un coup d'oeil!
Bonne soirée

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...