donderdag 9 december 2010

Kijk en geniet...


Gisteren ben ik met mijn lieve vriendin, Petra, naar Oosterhout gereden. Daar bij Brocanterie 'Déjà-Vu' genoten van een geweldige kerstsfeer. Ik heb veel foto's gemaakt waarvan ik er een aantal hier geplaatst heb.
Een post met weinig woorden, dus kijk en geniet mee van de geweldige sfeer die Desiree en haar team daar heeft neer gezet...





Een gezellige keuken met mooie serviezen en prachtige emaile kannen. Ik blijft het emaile zo mooi vinden, maar ik heb met mezelf afgesproken om geen emaile meer te kopen, of het moet iets heel unieks zijn...


Even hier aan tafel gezeten met een lekker glaasje Glühwein en heerlijke chocolaatjes. Al moest ik wel weer terug rijden naar huis, na 2 uur ronddwalen door het prachtige Kersthuis, was dit allang weer gezakt..



Heerlijke chocolaatjes mooi gedecoreerd en veilig opgeborgen in dit kastje.



Ik hoop dat jullie genoten hebben van de sfeer en de prachtige muziek op de achtergrond.
Kersthuis bij Déjà-Vu's is nog geopend op:

Vrijdag 10 december van 11.00u tot 21.00u
Zaterdag 11 december van 11.00u tot 17.00
Zondag 12 december van 11.00u tot 17.00u

Zeker een bezoekje waard, om in de sfeer van kerst te komen...


33 opmerkingen:

Theemuts Rommelhoekje. zei

Dat is zeker GENIETEN,bedankt !!

Liefs Romkje.

flowing moments zei

Prachtige inspiratie plaatjes, heerlijk om daar even rond te kijken!

Groetjes Joke

Yvonne zei

Wouw wat een leuk huis.
Is dat jouw keuken?

Dat is fijn om te hebben.

Ik krijg ook een nieuwe keuken.
Helaas een nieuwbouw keuken.(geen keus)
Standaard dus,maar ga het wel decoreren met brocante hoor...

Zie zoveel leuks bij jouw.
Ik geniet me je mee.

Gr yvonne

Room Seventeen zei

Prachtig hoor! Supersfeer, en wat een gave witte kast!!

WEERspiegeling zei

Wauwwww, wat een prachtige foto's! Had er graag ook zelf naar toe gewild, maar dat gaat helaas niet lukken.
Ik geniet gewoon lekker van jouw foto's én de muziek, prachtig (Enya is bij mij ook favoriet en staat ook op m'n blog, maar Frankie hoor ik ook nog steeds graag)
Fijn weekend alvast gewenst.
Lieve groetjes, Anita

oma leentje zei

Het is toch een waar "Feesie"om daar naar toe tegaan. Ik hoop ijs en weder dienende dat wij zaterdag kunnen. Heb er vreselijk veel zin in. Genieten die foto's van jou. Liefs Leni

Passione Helena zei

Ik heb ook weinig woorden Patricia
Prachtige foto's en een geweldige sfeer!
Ik zie en verneem, dat je een heerlijke dag hebt gehad!

Bedankt voor het meegenieten van dit mooie kersthuis..jammer voor mij, het leuke adres is niet in de buurt

Liefs Helena

ps; idd, heel toevallig, dat we tegelijkertijd met het fotoprogramma bezig waren;-)

Marge zei

Happy Advent time to you Patricia!
Very beautiful photos!!!
Warm greetings, Marge

lia zei

Ja, een leuke winkel is dat hé. Daar komt mijn spiegel in de gang vandaan.

lieve groet Lia

Jeanette zei

Hoi patries, maak me maar lekker met al die prachtige foto`s!!!!! ik wil er ook zo graag heen maar het is zo ver weg....gelukkig zijn er dan van die lieve mensen die alles gewoon ff op de foto zetten, is ook beter dat ik niet kom want dan kan ik me toch niet beheersen
:-)

Lieve groet, Jeanette

Antonia zei

Wat een prachtige foto's heb je gemaakt Patricia. Zit nog helemaal na te genieten. Vond het erg gezellig gisteren! Prachtig blog heb je hoor, groetjes Anja

Maria zei

Prachtig sfeertje heb je vastgelegd

gr.maria

manon 21 zei

j'aime beaucoup Patricia.

Bonne journée

manon

Yn'e Steeg zei

Inderdaad erg gezellig.
je hebt er een mooie reportage van gemaakt.

groetjes, Jantsje

Jolanda zei

Wat een heerlijke sfeer...een adresje om te onthouden, leuk dat je zulke mooie foto's voor ons hebt gemaakt, lieve groet Jolanda

Mayflower zei

Ohhhh.....wat is dit genieten lieve Patricia. Wat een prachtige winkel is dat. Ik voel mij er helemaal thuis en zou er uren kunnen ronddwalen.
Leuk dat je hier zo'n mooie fotoreportage van heb gemaakt.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Linda zei

Wat een mooie winkel, helaas veel te ver van mij vandaan. Gelukkig hebben we hier ook in de buurt van deze winkels. Het is zo fijn om daar in de dec maand rond te neuzen. Je zal dan ook vast een leuke dag hebben gehad. (Muziek vind ik ook heeeeeel mooi). Fijn weekend alvast, Groeten Linda

Bakfeest & Creaties zei

Inderdaad geweldige sfeer foto's. Heb weer leuke ideeen opgedaan.
Bedankt dat je het wilde delen met ons.

Fijn weekend.
Cynthia

Gerreke zei

Wat een gaaf kastje!!! Oh echt super zeg! En die inhoud ... om op te eten gewoon.

Unknown zei

prachtige foto's patries, het geeft de sfeer heel goed weer...
Alsof we er weer even zijn....was gezellig he??

XXX

Bonjade zei

Prachtig zeg...zo sfeervol.
Fijn weekend
Liefs

Marieke Reintjes zei

Jammer, niet die Oosterhout bij mij in de buurt....Bedankt voor de leuke foto`s, erg inspirerend..
Fijn weekend, lieve groet, Marieke

Servies en Brocante zei

Mooi hoor, jammer dat het zo vreselijk ver weg is :(
Mooie foto's!

alma zei

Wat een mooi adresje Patricia. Ik kan me voorstellen dat je daar zo een paar uur kunt rond zwerven!!

Groetjes
Alma

Unknown zei

Helemaal geweldig! Ik was er wel vorig jaar, maar dit jaar kon ik jammergenoeg niet!
Wens je n fijn, gezellig weekend,
Nicole

C@by zei

hey patric

grappig dat we een paar foto's bijna het zelfde hebben, wij waren savonds maar vind het overdag toch beter ivm foto's maken etc...
maar we hebben weer lekker kunnen keutelen niet waar

prachtige foto's
Welke fotocursus doe jij nou??

Geniet van je weekend
Caab

Splashes of Pink and Mint zei

Wauw... dit ziet er echt prachtig uit, jammer dat het zo ver is! Maar dankzij jou heb ik wel heerlijk mee kunnen genieten! Nog een fijne zondag!

Een sneller kloppend hart zei

Hoi Patricia....wat een mooie foto's heb je gemaakt! Desirée zei 't al dat je de foto's op je blog had gezet....wat was 't mooi he, ik heb vanochtend echt genoten én...'t was lekker rustig want ik was echt om 11 uur binnen :)
Dongen was ook erg leuk....echt een brocant weekendje ;)

Veel groetjes, Veronique

idémakeriet zei

Jeetje wat een sfeertje hebben ze daar neergezet, die keuken, kwijlen gewoon.
Ik ben zelf ook helemaal gek van emailen spulletjes.
Nou ik kan hier nog wel wat gebruiken hoor.
Mooi die krans van zwart/wit lavmos.
Zo een voudig maar dat maakt het mooi.
Fijne week.
Lieve groetjes Gerda

Inspiration i vitt zei

Hello my dear friend Patricia, what wonderful pictures, I enjoy everything beautiful. and I want the nice chocolate pieces at once hihi. Hugs and kisses / Ingela.

Gianly zei

Hello Dear! I love the Limburg and I often come to rest in Sevenum! Do you know?
Come watch it on my blog!
Many kisses
Gianly

http://giato.blogspot.com/

queenieshome zei

ziet er zeer gezellig uit ,mooie fotos !
Gr Amy

Evelyne zei

Wat leuk, ik woon weliswaar nu in Frankrijk, maar kom uit het plaatsje Oosterhout!
Ik ken de winkel. ik ben alleen niet altijd met kerst daar. Nu heb ik toch nog een beetje sfeer kunnen snuiven!
Bedankt voor de mooie sfeer foto's
groetjes,
Evelyne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...