zaterdag 29 januari 2011

Metalen en stoere knopen..




Ik moet eerlijk bekennen, hier zitten voor mij toch wel de mooiste knopen tussen, prachtig voor op een mooi jasje of jurkje, sommige toch wel heel erg stoer van uiterlijk. Metaal, leer, met heel veel kleine kraaltjes, met stof overtrokken, noem maar op.
Ach, kijk zelf maar even wat je er van vind...




De knopen op bovenstaande foto vind ik zelf toch wel het allermooist...



Een klein stapeltje knopen als afsluiting van al mijn posten over de knopen. Wil je de andere posten ook nog eens lezen klik dan op de linken:
                                           ♥ de knopendoos
                                           ♥ licht gekleurde knoopjes
                                           ♥ roze/rode knoopjes

Aan de reacties is wel gebleken dat iedereen erg heeft genoten van al deze posten over de knopendoos van mijn oma. Ik heb nog lang niet alles laten zien, dus wie weet kom ik nog eens op terug...

Dankjewel voor alle leuke reacties!!

Liefs,
Patricia





29 opmerkingen:

Een sneller kloppend hart zei

Het lijken wel edelstenen zoals jij ze gefotografeerd hebt!

Fijn weekend!

Groetjes, Veronique

G-STYLE zei

Jaaaa, dit is dan weer helemaal mijn smaak, lekker stoer en toch ook fijntjes en chique .

Mooi zoals je ons even je knopen verzameling hebt laten zien, zo hebben we enig idee van de hoeveelheid en het zijn er nogal wat zeg !

Nou Patricia, ik wens je een fijn weekend verder en to de volgende post ...

lieve groet Gea

G-STYLE zei

Jaaaa, dit is dan weer helemaal mijn smaak, lekker stoer en toch ook fijntjes en chique .

Mooi zoals je ons even je knopen verzameling hebt laten zien, zo hebben we enig idee van de hoeveelheid en het zijn er nogal wat zeg !

Nou Patricia, ik wens je een fijn weekend verder en to de volgende post ...

lieve groet Gea

Aline zei

Ja, erg leuk die blogs over knopen. Je moet er maar op komen he. Ook heel kostbaar, toch, zoiets te hebben van je oma. Zuinig op wezen maar! Fijn weekend!

Linda zei

Ja ook bedankt voor het plaatsen van de knopen post. Ik heb er ook erg van genoten. Tjee wat heb je er veel.
Nou fijn weekend, geniet er van.
Lieve groet, Linda

lia zei

Ja moet zeggen dat de kleur van deze knopen mij het meest aanspreken.
Jij zult nog lang plezier hebben van oma's knopendoos.

Fijn weekend,
lieve groet Lia

wonen bij de dijk... zei

leuk, je hebt mij enorm geinspireerd met al je knopen..
ik heb nog iets wat je niet hebt laten zien, een heleboel ptt knopen, groot en klein..
ik zal daar eens een foto van maken..
groetjes, Cobi

Hannekie(Sisterly) zei

ze zijn weer prachtig hoor patricia
en zulke mooie fotos ook
liefs hannie

http://truutske.blogspot.com zei

Ik bewonder je prachtige knopen verzameling. Wat zitten er mooie en exclusieve exemplaren tussen zeg. Heerlijk he zo'n oma's knopendoos. Wat zul je hier vaak terecht van genieten.
Wens je een fijn weekend, Trudie.

puur wit zei

hoi mooi hé die knopen vooral met die steentjes
gr sandra

Claudia Leertouwer zei

Fijn dat we hebben mogen meegenieten!

C@by zei

hey wijfie

de hint kwam over haha, ikb en gelijk natuurlijk gaan kijken

Wat een ontzettende gave knopen zeg, geweldig gewoon,daar kan je zeker van genieten..

Geniet vol op van je foto's wat doe je dat toch weer super!!

Liefs Caabje

hokje zei

Opnieuw een prachtig deel van je knopenverzameling. Al je blogs waren verschillend, maar overal zat wel iets tussen wat ik erg mooi vond...

Groeten,
Miranda

Gustaviana zei

Heee leuk ook een waterman ... gezellige creatieve mensen zeggen ze ... Ik ben al een paar keer op je blog geweest ik vind je knopen post ontzettend leuk... ssttttt ik heb ook een knopen tik hahahahaha... vind er niets rustgevender dan met mijn vingers door knopen te woelen hahahaha... en natuurlijk kleurtjes bij elkaar zoeken ... Nu concentreer ik me alleen op witte / creme kleurige knopen ... Leuk dat je mijn blog gevonden heb super lieve groetjes Viana

Home and Lifestyle zei

Dit zijn inderdaad prachtige knopen...wat zul jij blij zijn met oma's knopendoos!

Nog een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Gaaf !! deze ook ...ga nog maar lekker door....zo leuk om te zien !! fijn weekend .....liefs van mij...xxx...

http://truutske.blogspot.com zei

Patricia,
In Ariadne nr. 2 lees ik net een artikel over "knopen van toen". \een erg leuk geschreven artikel met info over 'knopen van toen'.

Wilde je dit even mededelen,misschien leuk om te lezen.
Groetjes, Trudie.

Anja zei

Er zitten hele mooie exemplaren tussen. Ik blijf het een mooi verhaal vinden. Erg leuk gedaan zo.
Groetjes Anja.

fleur zei

Hi,
De knopen fotos en verhalen waren erg mooi! Ach iedereen heeft wel zo'n doos of herinnert zich zo'n doos van vroeger. Elk kind speelde graag met zo'n knopendoos....en zelfs nu nog.
leuk hoor,
groetjes Fleur

Room Seventeen zei

Wat een leuke posten, en zo mooi gefotografeerd. Ik val als een blok voor de witte knoopjes,gaat een mooie serene rust van uit...

Anoniem zei

Hello dear Patricia,
What a beautiful collection of buttons you have... so many different varieties.
Have a wonderful day in beautiful Holland!
Hugs from the U.S.
~ Jo

Nicole (MLBV crafting) zei

Wat heerlijk al die knopen. Ik heb hier ook nog een hele doos met oma's knopen. Zo heerlijk om zo nu en dan is lekker tussen te rommelen.
Groetjes, Nicole

Bonjade zei

Het blijft genieten hoor......
Om te hebben...stuk voor stuk...;0)
Fijne week
Liefs

Mayflower zei

Ohhh....wat heb jij een grote verzameling knopen lieve Patricia, hier laat je ons weer genieten van prachtige exemplaren....ik ga voor de leren knopen, die vind ik echt prachtig.
Fijne week.
Lieve groet, Mea

Fågel Blå zei

Ohhh so lovely all this kanppen!!!!
And so beautiful they are!!!!
I whish you a nice ´week
Kathrine

manon 21 zei

Une belle collection!
Le stand Les Fleurs c'était magique.
Bonne après midi Patricia.
Amitiés

Manon

Gerreke zei

Ohhhh dit zijn echt heel mooi knopen zeg! Nou echt de moeite waarde om die te bewaren. Enne, leuke foto's kun je ermee maken zeg!

Inspiration i vitt zei

hello my dear dear friend. I am a lousy blogger right now because I do not have time to look around at all. Thank you Patricia for all your lovely kind words, you always makes me so happy. What a lovely button collection, I have never seen so many nice buttons at once in my life.
Many warm hugs to you / Ingela.

AnneMary zei

Heel erg gaaf ;-) Die met die rocaille kraaltjes is ook apart!
Fijne dag :-) AnneMary

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...