zondag 19 februari 2012

Guest blogger


Last week I have a email from Sweden. 
Emelie from the blog Svenska Blomsterbloggar. Her
blog is a place of inspiration for both professional and
 hobby florists. And she ask me to write a story about
 my wreaths. I have make my story and send it to her.
You can read it on here blog.


And I have more email this week. That is the reason 
why I was busy and have no time to see others blogs 
and write a reaction. More about this I hope I can tell 
you next month or later..

Happy sunday to you all, enjoy this sunny day.

Love,
Patricia







25 opmerkingen:

http://truutske.blogspot.com zei

Super mooie kransen.....genot om naar te kijken en...idee-tjes op te doen.
Wens je een gezellige dag,
Trudie.

Mirjam zei

Hallo Patricia,
Wat leuk dat je gevraagd bent een stukje te schrijven over je prachtige kransen, voor een ander blog. Dat zal je zeker goed doen, te weten dat een ander zo geïnteresseerd is in jouw verhaal.
Ik wens je nog een heel mooie gezellige zondag,
Lieve groet,
Mirjam

Alie zei

Gaaf hoor als anderen jouw blog en ideeën leuk vinden en willen gebruiken. Je hebt ook een prachtige blog, ik kijk er altijd met veel plezier naar en doe er veel leuke ideetjes op. Groetjes Alie

Room Seventeen zei

Hartsikke leuk Patricia! Jij maakt ook zulke prachtige groendecoraties!
Ben benieuwd welk nieuws er nog meer komt :-)

Home fourteen zei

Hoi, ik begrijp dat ze jou verhaal met foto's op haar blog wilt. Het zit er schitterend uit. Ik vind het een hele eer.....ik heb op haar blog gekeken, hartstikke leuk. succes. gr. jac....

Het lijstje van brocante zei

Wat een prachtige kransen,heerlijk voorjaar gevoel.
Ik ga zo even je verhaal lezen.
Nog een fijne Zondag & lieve groetjes,
Silvia

Ger zei

Hoi Patricia,

Wat leuk dat jij een uitnodiging kreeg om je voor te stellen en je verhaal te doen in dat fantastische gastblog over bloemen.
Heb me heerlijk vermaakt met daar rond te kijken, wat een styl, gezelligheid en inspiratie aan bloemen trof ik aan op het mooie blog.

Liefs,
Ger

lia zei

Moest het natuurlijk even vertaald lezen, want Zweeds gaat me niet zo goed af hihi...
Leuk om te lezen, en ben benieuwd naar die andere e-mail...
Die hedera krans is trouwens wel erg mooi.

Magdalena zei

oiii... så utroolig vakre bilder.. love it!!

Krek wak wou zei

Wat leuk zeg dat je bent gevraagd als gastblogger! Je kransen zijn werkelijk schitterend!
Fijne zondag verder en groetjes van Nicole

It's me zei

Wat leuk !! ga zo gelijk even kijken.....enne je komt vast in een magazine ???...leuk hoor...spannend...liefs van mij...xxx..

idémakeriet zei

Lieve patricia,
Nou het is een leuk verhaal geworden hoor wat ze heeft geschreven.
Ik wist niet dat jij ook workshops gav, wat leuk.
ik doe dit ook altijd met veel plezier.
Niets is leuker om een blije kursist weg zien te lopen en dat ze een gezellige avond hebben gemaakt.
En dat ze bovendien iets met hun eigen handen hebben gemaakt.
Ja die robottaal is heel erg vervelend,ik zie nu dat je hem er nog niet uit hebt gekregen.
Ik kreeg via een Nederlandse blogster het volgende toegestuurd:
-Open je blog
-Klik op Ontwerp
-Instellingen
-reacties
-Scroll naar beneden en dan zie je staan:
Woordverificatie voor reacties weergeven?
-Vink dan aan NEE
als je het niet lukt geef me dan even een seintje want ik heb nog een andere tip gekregen van iemand anders maar de meeste mensen hebben hem eruit gekregen met deze methode.
Ik hoop dat het lukt.
Fijne avond meid.
Liefs Gerda

amy zei

o wat leuk zeg ,en een hele eer ,en terecht want je maakt zulke mooie stukken
Gr amy

Home and Lifestyle zei

Wat leuk dat je door haar benaderd bent, maar je kransen zijn dan ook erg mooi. Ik ben ook benieuwd naar je andere mail...je houdt de spanning er lekker in :-)!

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Anoniem zei

Wat leuk Patrica. Ik heb het al vaker gezegd, prachtige kransen en hele mooie foto's. Dikke kus Annita

Met Brocant Label zei

Wat ontzettend leuk dat je over je kransen op een zweeds blog kan vertellen.

Lieve groet,
Yvonne

Bonjade zei

Oh geweldig........ga gelijk zo even op haar blog kijken....
En nog meer nieuws zeg je....???
Je maakt het spannend......


Prachtig mooi je kransen, een genot voor het oog.

Fijne avond

Liefs

Judith zei

Voel ik een reportage of zoiets aankomen??? Je maakt het wel spannend hoor Patricia:-)

Leuk dat je guestblogger was, je maakt ook wel mooie dingen met die groene vingers van je!

Groetjes Judith

liljer og konvaller zei

What a beautiful blog you have, Patricia! I found it through your guestblogging on "Svenska Blomsterbloggar" this weekend. I love your wreaths, and definitely gets inspired to make more wreaths myself! :)
I put myself up at a follower. Can't miss anything here! ;-)
Hugs Ina

hokje zei

Wat leuk dat je hiervoor benaderd heeft, het is een prachtige blog, een eer om daar een stukje over jezelf op terug te zien!

Je maakt me wel nieuwsgierig naar je andere mail... ben benieuwd.

Fijne dag. Groeten, Miranda

achter de 2linden zei

Wat geniet ik toch altijd van je blog!
lieve groetjes Heidi

Jeanette zei

Hmmm..misschien iets in seasons?? Leuk joh dat je kransen zo de aandacht krijgen je maakt ook prachtige kransen ze weten ook wel wie ze vragen:-)

IK las het berichtje van gerda over die robottaal. Ik krijg ook reacties van mensen die niet meer op mijn blog reageren vanwege de lastige codes die ze moeten typen. Ik kan helaas niet anders. Als ik deze uit zet krijg ik dagelijks zo`n 100 mail met spam, tja..das ook weer echt vervelend dan maar met een bril op achter de laptop:-)

Liefs...

Fågel Blå zei

So lovely,,,, i think it so beautiful,, and I love yoy music in here!!!!!
Have a nice week
Katrine

Jacqueline @ HOME zei

Dear Patricia,
Your wreaths are stunning .... I LOVE wreaths and have them all over our house but, none as beautiful as yours.
Thank you so much for your lovely comment today. XXXX

Stridstorpet zei

You have a beautiful blog!
Anne-Lie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...