zondag 13 mei 2012

Happy Mother's day!









16 opmerkingen:

Mirjam zei

Hallo Patrica,
Ik wens jou ook een 'Very Happy Mothersday'....
Geniet ervan...
Lieve groet,
Mirjam

Michelle zei

Happy mother's day!
Geniet van deze dag.

Liefs Michelle

Het stokpaardje zei

Jij ook een fijne moederdag.
Groetjes Iris

manon 21 zei

Belle journée à toi.

Amicalement,

Manon

@nne zei

ook voor jou! @nne

Rozmeen zei

Fijne moederdag!

Liefs,
Rozmeen

Ger zei

Wat staat je speciale Moederdag soepterrine nog mooi...
.....kan ook niet anders,met zorg en liefde gemaakt:-)

Fijne en gezellige Moederdag!!

Liefs,
Ger

Loraine Living zei

Fijne moederdag! Lieve groet Diana

It's me zei

Fijne dag lieverd...xxx..

Tanja zei

Natuurlijk wens ik jou ook een hele mooie Moederdag, geniet ervan.

Liefs
Tanja

hokje zei

Ik hoop dat jij ook een gezellige en zonnige moederdag gehad hebt!

Groeten, Miranda

quiltsathome zei

Patricia,

Wat een prachtige foto staat er nu op je blog !
En jij natuurlijk ook een mooie Moederdag !

groetjes, Patricia

idémakeriet zei

Hopelijk heb je een gezellige dag gehad gisteren met je meiden en je mannetje.
Wij hebben moederdag nog te goed, eind mei is het hier.
Bijzonder is zo´n dag toch he, moeder zijn van een paar pracht kinderen en daar even bij stil te staan.
Ja we komen even naar NL toe, het is een kort tripje van een paar dagen maar ik moet er nu even zijn voor mijn ouders.
Ik wens je een fijne dag.
Liefs Gerda

Hannekie(Sisterly) zei

hoop dat je een heerlijk dag hebt gehad
liefs hannie

Sjoukje zei

Ik heb een heerlijke moederdag gehad, ik hoop jij ook.....
Een prachtige foto heb je geplaatst bij deze post~!
Fijne week, groetjes Sjoukje

Marjon zei

He Patricia, prachtig stuk heb je gemaakt en ik zag je in het magazine van huisje kijken staan. Wat leuk zeg en ik lees dat je ook uit Limburg komt, dit heb ik nooit in jouw blog gelezen....Lieve groet en fijne hemelvaartsdag....Marjon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...