woensdag 23 mei 2012

Kleine potjes vullen




In oktober vorig jaar heb ik rozenbottels
geplukt. (misschien kan je je die post nog
 herinneren..) Deze zijn flink gaan wortelen
 en er kwamen nieuwe blaadjes aan.


Gisteren heb ik de mooiste takken in 
potjes gezet in de hoop dat ze verder
gaan groeien. Ik hou ze nog goed nat,
want ze hebben weken, zelfs maanden 
in een kan met water gestaan..


Het is voor mij nog de vraag welke kleur 
de bloemen zijn, dus je wilt wel geloven 
hoe nieuwsgierig ik hierna ben. Kan bij 
mij niet snel genoeg gaan.

Geduld is een schone zaak, 
daar hoop ik dan maar op...


Het leuke bankje waar de potjes op staan 
heb ik met Hemelvaartsdag gescoord op
een kofferbakverkoop. Het heeft gelijk een 
leuke plek gekregen in mijn tuin en voor 
verschillende doeleinde te gebruiken.


Je ziet, er moeten nog veel potten gevuld worden.
 Ik was gisteren nog even in een kas om plantjes
 te halen, maar was er al gauw uitgelopen, tjee
 wat was het daar benauwd. Wel goed voor de 
planten, maar niet voor mij met deze warmte..

Fijne woensdag

Liefs,
Patricia





18 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Leuk, je rozenbottels in deze potjes, ben benieuwd welke kleur er straks tevoorschijn komt! Ik vrees dat je potten vandaag ook nog niet gevuld gaan worden, het is vandaag nog veel warmer als gisteren!! Maar ik klaag niet, het doet zo goed om de zon de hele dag te zien :)!!

Lieve groet, Ingrid

S zei

Wat een leuke potten. Zelf geschilderd?

lia zei

Oh, wat grappig dat je die nog had.
Ik ben ook heel benieuwd hoe ze het gaan doen.

Liefs..)

Peet zei

Wat een leuk idee, en wat spannend! Mooie tuin heb je trouwens. Het bankje past er goed.
Lieve groetjes, Peet.

@nne zei

ik ben ook benieuwd naar de groei en bloei van de rozebottels. het bankje is erg leuk. wanneer jij het ooit in de kofferbak verkoopt, mag je mij een belletje geven! groetjes, @nne

It's me zei

Wat een mooie plaatjes....leuk om te zien hoor....en ja wat is het warmmmm....liefs Ria...xxx...maar heerlijk hoor lekker buiten eten zo.....yes !!...xxx

Blomkje en Wenje zei

Ik ben ook reuze benieuwd naar wat je rozenbottels gaan doen. We worden via de blog wel op de hoogte gehouden?? Wat een leuk bankje heb je gescoord voor je tuin, staat erg leuk met die potjes er op.
Nog een fijne avond!

Groetjes, Pietrik

It's me zei

Eh ...weet je dat onze winkel in een oude kas is ???...pffff......ik zeg niks ben net thuis.....xxx

Marian zei

Ik zeg...roze...dat worden roze, enkele, kleine rozenbloempjes...

Bonjade zei

Ben ook benieuwd.....
Volgens mij heb je ook een behoorlijke tuin of niet.....?
Heerlijk om deze dagen te genieten van de tuin.....

Leuk bankje by the way.

Fijne avond

Liefs

Mirjam zei

Hoi Patricia,
Wat mooi zeg dat die rozenbottels zo zijn uitgelopen. Straks heb je allemaal prachtige rozenstruikjes staan in die potten...
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Alie zei

Ik zie het al aan je tuin, je hebt wel groene vingers. Ziet er heel gezellig uit. Groetjes Alie

Michelle zei

Kan me voorstellen dat je dit bankje niet kon laten staan, wat een leuke zeg! Leuk dat de rozenbottel stekjes het zo goed doen!

Liefs Michelle

hokje zei

Je potten en rozenbottels leveren gezellige plaatjes op!

Groeten, Miranda

Marjonel M zei

Ik ben heel benieuwd hoe ze het gaan doen...mooi bankje heb je gescoord.

Fijn zonnige dag
Groetjes, marjonel

Mayflower zei

Ik ben ook benieuwd hoe ze het gaan doen Patricia, maar met het zonnige weer en genoeg water zullen ze wel snel groeien.
Wat een mooi opstapje.
Lieve groet, Mea

idémakeriet zei

Wat een gezellig krukje heb je gescoord, erg mooi!
Ja ik kan me goed voorstellen dat je reuze benieuwd bent naar wat voor kleur er naar voren komt.
Geduldig wachten is niet altijd leuk he :)
Ja in een kas hoef je nu echt niet te zijn.
Liefs Gerda

Petra zei

Ik zou ook nieuwgierig zijn naar wat voor rozen dit zijn! Bijzonder dat ze zijn gaan wortelen!
En die kas... mij kan je daar ook wegdragen hoor, is mij veels te warm :-))

Liefs van Petra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...