woensdag 18 januari 2012

Wit hart..


Zoals je inmiddels van mij gewend ben, gooi ik 
niet gauw iets weg, althans niet wat bloemen 
betreft. Het wordt of even op een andere plek 
bewaard of het krijgt een 2e leven, of misschien 
wel een 3e..


Zo ook dit hart, gemaakt van de Annabel.
Deze heb ik ruim een jaar geleden gemaakt
 en had inmiddels een plek gekregen op onze 
slaapkamer. Na alle zonnestralen op het hart 
was het mooie groen verdwenen en begon 
het bruin te worden.

 Tja, weggooien of toch maar niet..


Vanmorgen heb ik een witte gloed over het 
hart gespoten. En het staat nog eens mooi ook. 
Het oude stukje kant maakt het geheel mooi af..


Dus...
gooi niet gelijk alles weg, bedenk eerst wat je er 
nog meer mee kan doen. Dit hart krijg z'n plekje
in het kleinste kamertje, om er daar nog even van
te genieten. In september ga ik weer aan de slag
 om nieuwe harten van de Annabel te maken.

Wil je graag nog eens zien hoe het
 hart eerst was klik dan hier

~ Patricia ~


47 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Het hart is nog steeds een plaatje, zonde dus om weg te doen! Tot september kun je er in ieder geval nog veel plezier van hebben!

Een fijne dag Patricia! Lieve groet, Ingrid

Claudia Leertouwer zei

Prachtig, wie wat bewaard heeft wat!

By Nela zei

He descubierto tu blog y me ha encantado. Desde hoy te sigo si lo deseas te invito a conocer mo blog y si es de tu agrado, me gustaría tenerte como seguidora y así poder seguir en contacto. Saludos.

http://truutske.blogspot.com zei

Ik geloofm dat ik hem nu mooier vndt. Prachtig ...beetje verweerd...mooi met laagje wit.
Genieten dus op kamertje 100.

Fijne dag, Trudie

bijzonder-oud zei

Wat een goed idee zeg, je hebt me op een idee gebracht, ik heb ook nog zo'n hartje liggen, ga het eens uitproberen, bedankt voor de tip!

Groetjes en een fijne dag nog,
Yolanda

G-STYLE zei

En ook dit heb je weer prachtig hergebruikt .... even wat witter en frisser en hij kan weer mee.

Ik heb weer genoten bij je , ook van de prachtige muziek!

Fijne dag verder , lieve groet Gea

Karin zei

Recyclen! In tijde van economische crises een goed idee ;) Hij mag er nog steeds wezen hoor!

bleudelavandou zei

Hallo Patricia

Dit prachtig hartje zou ik inderdaad niet weggooien want ook in het wit blijft het prachtig.

Liefs
marieke

Krek wak wou zei

Wat een goed idee om er wat overheen te spuiten! Ik gooi het meestal weg als het te bruin wordt maar dit ga ik onthouden!
Groetjes van Nicole

Thuis Thuis zei

Wat mooi.
En wat een goed idee om het te spuiten.
Ik ben altijd bang om zoiets te doen.
Fijne dag
Annette

André en Inka. zei

Prachtig,Patricia,...XXX

Anoniem zei

Ik heb de eerste versie ook nog even bekeken en dat is een heel verschil met hoe het hart nu is. De eerste was vers maar deze krijgt een heel verstild leven en het staat prachtig tegen dat stoere hout.

Lieve groet,
Gerry

manon 21 zei

Belle journée Patricia avec ce magnifique cœur.

manon

RUW MET STIJL zei

Een erg mooi hart. Heel fijntjes.
Leuk om dingen een tweede leven te geven en niet zomaar weg te gooien. Ik ben ook van het bewaren hoor. Maar toch al te veel weggegooid. hahaha.
Fijne dag,
Ellen

Bizzy @ home zei

Hij is weer mooi opgefrist, een laagje wit doet wonderen.
Lieve groet, Renny

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtig is hij en kan zijn tweede leven weer aan ...geniet er lekker van lieve groet rosita

Angela zei

Een prachtig hart, zo romantisch.
Groetjes,
Angela.

Sjoukje zei

Ik vind het hart prachtig~! Ik heb mijn annabellenkrans nog in de kelder liggen(grote kelder dus je snapt ik bewaar ook veel, lees bijna alles...). Na deze mooie post ga ik geloof mijn keldertje maar weer eens in en de krans weer tevoorschijn halen... Het kantje is er supermooi bij, helemaal mijn ding~!
Fijne dag, groetjes Sjoukje

rommy moosie68 zei

hoi mooi je hart een in het wit is hij super mooi hihi groetjes rommy

ria zei

Hij was prachtig,en dat istie nu ook weer!!Leuk gedaan zo!
Lieve groet Ria

Passione Helena zei

Wat een genot, om in het kleinste kamertje, zoiets gezelligs te kunnen aanschouwen;-) Wat goed, dat je het op deze manier nog even kan bewaren.. Dat je het aan een kledinghaakje hebt hangen is zo leuk! Je hebt weer prachtige foto's gemaakt!

Fijne dag!
Liefs Helena

hokje zei

Dat zou inderdaad jammer zijn om dit mooie hart zomaar weg te doen en op deze manier kun je er nog lang van genieten!

Fijne dag. Groeten, Miranda

Bonjade zei

Nu ja zeg....hier zitten ze ook nog bruin aan de struik en ik had ook nog zo'n hart....het idee was geboren......
Maar de tijd.......;(
Ha nog even en ze staan al weer in de knop......;)
Leuk leuk je hart dus, moraal van het verhaal......om lang van te genieten....
Liefs

In den Uylenbal zei

Heel mooi en sereen dat wit. Annabellen verdienen een 2e, 3e, 4e leven :-) Greetz Lejo

Ger zei

Weer een inspitatie post naar mijn hart!!!

Voor Kerst verving ik mijn enigsinds stoffig geworden chilipeper krans die jaren lang een plaatsje had tegen de oudhollandse schouw met tegeltjes van Koninklijke Tichelaar Makkum voor een nieuwe vergrijsde wortel krans, het stoffige ding verdween tijdelijk aan een spijker in de schuur met de gedachten om hem op een dag in een kleurtje te spuiten.
En jij geeft mij net dat duwtje in de rug om de krans maar eens snel een tweede leven te geven:-)
Bedankt voor: DE TIP VAN DE DAG!!!

Jou krans mocht en mag er nog steeds zijn, prachtig!!!

Fijne dag en lieve groeten!!
Ger

cindy 'wonenmeteenhart" zei

hoi wat een mooie foto's zeg die geven een hoop inspiratie ook de rest van je blog laat een hoop mooies zien!

ga je volgen!!

liefs cindy

Els van Gemeren zei

wat een goed idee, ik heb er nog in m'n kerststuk buiten verwerkt, maar dat is nu wel aan z'n eind. Toch nog maar even denken wat er nog kan. Leuk!!

Petra zei

Dat is mooi geworden, fijn, als je spullen een tweede leven kunt geven.

Liefs Petra

It's me zei

Nou ja !! wat leuk gedaan !!...slim hoor...ziet er zo goed uit !!...liefs van mij...xxx...

Michelle zei

Ik vind het altijd erg knap als mensen iets weer kunnen hergebruiken en dat het er ook zo prachtig uitziet!

Home fourteen zei

Wat is ie weer mooi geworden! Wat ben je toch creatief. Ben sinds kort ook aan het bloggen geslagen, Verslavend! ik ga je nog verder volgen gr. jacqueline.

Splashes of Pink and Mint zei

En zo is hij weer hart-stikke mooi!!!! Romantisch zo in het wit met kant! Ik zal nog even moeten wachten wil ik er zelf eentje maken, maar als het goed is staat de voortuin van de zomer er weer vol mee!
Lieve groetjes Elly

Linda zei

Zo zie je maar, soms is het zonde om iets weg te doen. Het hart was al mooi en nu nog steeds. Zeker met het kant er aan. Goed dat je het bewaard had, nu geniet je er weer van, en wij ook een beetje.

Fijne avond nog.
Lieve groetjes, Linda

THE BLACK BARN zei

PRACHTIG MOOI!

FIJNE WEEK,

MIRANDA

Mirjam zei

Hallo Patricia,
Ik vind hem geweldig mooi. Ik heb even bij de 'oude' krans gekeken en die is werkelijk prachtig. Met witte gloed bedoel je gewoon witte verf uit een spuitbus? Je moet er maar opkomen, maar zo kan hij weer een hele tijd mee ja...
Ik wens je een heel fijne dag,
Lieve groet,
Mirjam

Het lijstje van brocante zei

Erg leuk gedaan,wat kan een 2e of 3e leventje toch mooi worden,gaat dat bij ons ook zo!!!!!!
Lieve groetjes,
Silvia

Unknown zei

Wat een prachtig hart ! Je blog ziet er zelf ook super uit hoor. Groetjes

lia zei

Ik denk dat ik deze nog mooier vind. Dat felle groen is voor mij iets minder.

Lieve groet Lia

Elisabeth zei

Wat is dat hart mooi geworden met een waasje wit er over.Gelijk heb je ,niet zomaar mooie dingen weg doen en even kijken wat je er nog mee kunt doen.
Lieve groetjes Elisabeth

Fågel Blå zei

Hello Patricia!!!
I love this krans so beautiful!!!
Thanks for your comments!!!
I whish you a lovely weekend
Kathrine

ruma zei

Hello, All Seasons.

  Even more severe in winter, but.
  Your work is embraced in your gentleness.

  Thank you for the warmth of your heart.

  The prayer for all peace.   
Have a good weekend. From Japan ruma ❃

idémakeriet zei

Heel erg mooi geworden!
Bedankt voor je tip, ik heb hier ook nog wat hortensia´s liggen die hun kleur hebben verloren en een spuitbusje is hier ook nog wel te vinden.
Fijn weekend.
liefs Gerda

Vær våken zei

So, so beautiful!!! Have a great sunday, my friend!

Kristin♥

MODERN COUNTRY zei

What a lovely wreath you made! So romantic in every way. Don`t you think that the leaves looks like wings of a butterfly?

Fijne Zondag Patricia.

~ Aina ~

My Beautiful World zei

Magical idea my friend you have inspired me with a few thoughts for things around my home. Have a wonderful day.

Always Wendy

Synnøve zei

Beautyfull blogg you have:-)
Pictures is lovly.
Have a nice day.
Synnøve from Norway

今、この一瞬を zei

こんにちわ、All Seasons.

 素敵な作品を私は賞賛します。
 
 あなたの訪問ありがとう。

Hello, All Seasons.

  I praise your wonderful work.

  Thank you for your visit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...