maandag 12 november 2012

Nieuwe wenskaarten



                                                                                                                                   013
Vanaf deze week zijn de nieuwe wenskaarten van 
All Seasons te bestellen. Mooie winterse afbeelding 
die tevens erg mooi zijn voor Kerst om te versturen
en helemaal om te mogen ontvangen...

                                                                                                015   
Klik hier om ook de andere afbeeldingen te bekijken.
Wil je wenskaarten bestellen of verkopen in jouw
 winkel, laat me dit dan weten via een mail.
 Vermeld daarbij het nummer van de wenskaart die
je graag zou willen bestellen. Deze zijn te 
vinden onder iedere foto.

021

Vanaf volgende week zijn mijn wenskaarten
ook te verkrijgen bij 
in Maarsen.

  Ria en Hein, dank je wel daarvoor!!      
                                                                               
016

De wenskaarten met de moskrans, blijven mijn favoriet
en van vele meer. Dus deze heb ik nog eens extra laten 
drukken voor de Kerst...

Wacht niet té lang met bestellen, want OP=OP

Fijne week
Patricia

009                                                                               
010






22 opmerkingen:

Mirjam zei

Hoi Patricia,
Ze zijn echt prachtig mooi...
Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Mayflower zei

Prachtige kaarten Patricia, die met de moskrans is idd heel erg mooi, maar ook die met de x-mas letters.
Wat leuk dat Ria jouw kaarten ook gaat verkopen.
Wens je een fijne week.
Lieve groet, Mea

Maliva`s verden zei

Beautiful photos;o)
Hugs from Maliva in France

Krek wak wou zei

Prachtige kaarten, Patricia! Vooral het hortensiahart....prachtige kleuren!
Fijne avond en groetjes van Nicole

Rozmeen zei

Ooo wat heb je dat weer schitterend op de foto gezet.

Genieten!!

Liefs,
Rozmeen

Michelle zei

Ze zien er weer prachtig uit!
Liefs Michelle

Madelief zei

Je kaarten zijn prachtig Patricia. Daar zul je vast en zeker veel liefhebbers voor vinden!

Fijne week!

Madelief x

Room Seventeen zei

Mooie kaarten!

It's me zei

Owwwww wat leuk !!...zeg je moet ze allemaal naar Maarssen sturen straks.....hihihihi.....xxx...

Petra zei

Echt prachtig zijn ze! En wat leuk dat je ze gaat verkopen bij Ria en Rein! (niet Hein volgens mij..)

Groetjes Petra

Liefde voor kransen ♡ zei

Ooh ze zijn echt prachtig!!
Liefs Lindy

Huis van "Mijn" zei

Wat zij ze weer mooi...maar met die mos krans op die schuur...die blijf ik echt geweldig vinden!!
Succes met de verkoop ervan!

Groeten Willianne

Theemuts Rommelhoekje. zei

prachtige kaarten !! Ze stralen echt jouw sfeer uit en idd de moskrans is prachtig!

Hele fijne dag ,groetjes Romkje.

Hannekie(Sisterly) zei

mooi..die hortensia's is mijn favoriet. leuk dat je kaarten ook bij ria te koop zijn..die va mij ook..heel anders maar dat maakt het juist zo leuk..
liefs hannie

Het stokpaardje zei

Mooi zijn jou kaarten. De eerste kaart met het hortensiahart heeft mijn voorkeur. Wat een prachtkleuren.
Groetjes Iris

idémakeriet zei

Ze zijn zo mooi meid je kaarten.
Die met die moskrans is ook mijn favoriet, zo eenvoudig maar zo mooi!
Liefs Gerda

mariaida benussi zei

very nice your blog .... :-)

Martin & the Magpie zei

your photographs are wonderful..x

hokje zei

Ze zijn prachtig! Leuk dat Ria en Hein ze gaan verkopen in hun winkel.

Fijne avond. Groeten, Miranda

Anoniem zei

Wat zijn de kaarten mooi zeg. Graag wil ik zo'n setje bestellen.
Ze zijn voor iedere gelegenheid geschikt. Lieve groetjes Pieta

Vesna Maric zei

So glad to find your blog. I browsed almost all posts. Beautiful photographs. Greetings from Croatia. Vesna

Martine zei

wow, wat een mooie kaarten. Ik ga er gelijk een paar bij je bestellen, want dat is tenminste origineler dan de kaarten hier in de boekhandel. Als er hier iemand jarig is, krijgt hij 10 dezelfde kaarten, omdat er hier zo weinig keus is. Met de kaarten van jou kan je voor de dag komen, ze zijn super.
liefs Martine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...