donderdag 22 november 2012

Big love...




Gisteren heel veel klimop geknipt.
De mooie, met de bolletjes er nog aan.
Met al die klimop ben ik aan de slag gegaan..


Eerst van stevig ijzerdraad een frame gemaakt.
In de vorm van een hart, een heel groot hart.
Het hart is zo'n 60 cm groot. En hier de klimop 
met kleine toefjes met binddraad opgebonden.


En dit is het geweldig mooie resultaat.
Een mooi, groen hart, met een knipoog naar
 de Kerst toe. Het heeft z'n plekje gekregen
 als een Hartelijk welkom op onze deur...


Wherever you go,
go with all
your heart...

With Love,
Patricia




39 opmerkingen:

Corine(THUIS) zei

Prachtig! Juist met die bessen..

It's me zei

Wowwwww hij is mooi hoor!!! prachtig ik zie weer een nieuwe kaart!!....liefs van mij...xxx..

oma leentje zei

O wat is dit mooi Patricia. Echt genieten .....

Alie zei

Prachtig geworden!! Als ik het niet zo druk had op het moment, ging ik nu de tuin nog in hahaha. Heel mooi. Groetjes Alie

Petra zei

Wat is dit ontzettend mooi! prachtig...

Le Patiné zei

Dat is echt mooi geworden zeg. En dat met simpel klimop. Hoe maak jij die frames eigenlijk.

Groetjes Natasja

Loraine Living zei

Erg mooi, wat leuk de bolletjes eraan, hij is zo mooi groot!
Staat vast erg leuk aan de voordeur ;)
Groetjes Diana

Sabine zei

Hij is heel erg mooi geworden. Hij staat vast schitterend. Liefs Sabine

Kind An Huys zei

Wauw...wat mooi!!! Daar heb je inderdaad heel wat klimop voor nodig gehad.
Alvast een fijn weekend! liefs, Anne.

Huis in de Provence zei

Prachtig, wat een leuk idee!! Dat is iedere dag genieten als je binnen komt.
Gr. mirjam

La Blomst-Living zei

Een bijzonder mooie krans, eh...hart. I love it,
lieve groet, Linda

Home and Lifestyle zei

Dit is wel een heel mooi exemplaar Patricia! Het lijkt mij een hele klus om dit te maken.

Lieve groet, Ingrid

Theemuts Rommelhoekje. zei

PRACHTIG !!!! Dat zijn hele mooie klimopen en zo leuk om in stukjes te verwerken.Hopelijk droogt hij mooi in zodat je er lang plezier van hebt!!! Heel mooi gedaan.

groetjes Romkje.

Linda zei

Wat kan je dat toch goed, en wat heb je weer een prachtig hart gemaakt.
Het houd mij altijd een beetje tegen omdat het zo'n flinke klus is , maar O wat is ie mooi geworden.

Lieve groeten, Linda

Especial and More zei

Prachtig! Ik denk dat ik ook de ladder op moet om klimop te plukken met besjes!

Anita zei

Wow érg mooi hoor !!!

Twa zei

Wauw zeg, wat gaaf! Ik hoop voor je dat ie een beetje lang mooi blijft. Hij is echt supermooi.
Groetjes Antoinette

Unknown zei

Oh, mooi!

Huis van "Mijn" zei

Heel mooi...die zal prachtig staan aan je deur!

Groeten Willianne

Agnes zei

Super mooi zeg. (Ik kwam volgens mij ook al de foto op pinterest tegen)En juist die bolletjes maken het leuk speels. Knap gedaan. Mij lukt het nooit zo goed

Marian zei

Wow...dat is een werk geweest....Prachtig!!

Pieta zei

Deze krans is ook weer supermooi geworden, knap stukje werk, maar het is jouw hobby. Zo mooi, klimop met die balletjes. Dat heb jij in je vingers. Lieve groetjes. xxx

Anoniem zei

Owww dus zo is het geworden , vroeg er gister naar en toen was je er nog mee bezig ..Het was vast ook wel veel werk om alles bijeen te binden. Maar hij is ontzettend mooi geworden. Hopelijk blijft hij een tijdje zo mooi ? Ik heb ook wel klimop maar dan niet die mooie met besjes :( Knufff José

saskia zei

hij is heel erg mooi .
wat is het toch leuk om dit soort dingen zelf te maken.
veel werk maar zo leuk om te doen he.
en het was er gisteren ook weer voor zo lekker met dat zonnetje dubbel energie.
hij zal vast heel mooi staan op je voordeur.

al vast een heel fijn weekeind grtjs saskia

manon 21 zei

TU sais bien jouer avec la nature,j'aime ...

amicalement,

Manon

bleudelavandou zei

prachtig hart vooral met die bloempjes vind ik het zo lief.

Liefs
Marieke

Michelle zei

Prachtig gewoon, dat zal een mooie blikvanger op je deur zijn.

RUW MET STIJL zei

Het is een hele mooie krans geworden. Een mooi welkom op de deur.
Fijn weekend,
Ellen

Mirjam zei

Hallo Patricia,
Wat een geweldig mooi hart heb je gemaakt. Juist omdat het zo heerlijk groot is. Ik ben gek op dit soort harten/kransen van slechts 1 soort materiaal. Zal wel heel mooi staan aan je deur.
Fijn weekend alvast,
Lieve groet,
Mirjam

Kom Achterom zei

Mooi zeg! echt een warm welkom!
Fijne dag
Yolanda

Unknown zei

Prachtig!!
Ziet er super mooi uit :-)

fijn weekend!

Petra zei

Heel mooi gemaakt. Ik heb nog wel zo'n frame..

Fijn weekend!

Vosje zei

Practig hart heb je gemaakt!!
Ik heb de hele middag al de muziek op staan bij jouw blog.
zou ik mogen weten wat dat is, is dat van de radio? en zo ja welke zender dan.
Groetjes Truus

little sweet things zei

Elke keer als ik bij ons via de voordeur binnen kom zie ik onze klimop struik staan en telkens denk ik weer "daar moet ik toch eens wat mee doen"
Wat een goed idee om er een hart mee te maken!
Groetjes, Sas

Peet zei

Prachtig geworden, wat een leuk idee!
Lieve groetjes, Peet.

Angela zei

Patricia - Greetings from USA! My first time visiting today and I absolutely love your beautiful blog and photography! All the nature-inspired pictures make me smile. Have a wonderful day!

idémakeriet zei

Prachtig dit hart!
Ik ben ook zo dol op die klimopbessen.
De snoeischaar ligt altijd in de auto en als ik dan ergens komwaar iets mooi is dan komt hij tevoorschijn.
Mijn motto; snoei veel dan groeit er volgens jaar nog meer, hihi.
Fijn weekend.
Liefs Gerda

Jeanette zei

Als ik deze krans in de winkel zou tegenkomen zou ik deze zeker kopen. Heel mooi gedaan.

Groet,
Jeanette

Krek wak wou zei

Wow geweldig gemaakt, patricia! Das een heel werkje geweest zeg!
Fijne avond en liefs van Nicole

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...