dinsdag 25 februari 2014

Lucky me..





Hedera..

 ieder seizoen is het mooi, 
tot aan het decoratieve blad toe.
Straks in het voorjaar mogen we weer 
genieten van de fris groene blaadjes.
Maar nu laten de pracht mooie bessen 
zich nog even zien, althans als de vogels 
er nog niet van gesnoept hebben.


Gisteren was het even een voorjaars 
momentje. En als het even kan, 
ben ik al gauw buiten te vinden.

Snoeischaar gepakt en knippen maar.
Het is maar goed dat de vogels bij
ons in de tuin zich vol kunnen eten
met de appeltjes van de Malusboom,
want ik denk dat anders deze bessen
het niet hadden overleefd.

Lucky Me!


Heerlijk in het zonnetje een krans
maken van de mooiste bessen van de 
Hedera. Ook nu in het hele vroege 
voorjaar nog steeds mooi én 
leuk om te maken. 


Als ik deze foto's hier zo bekijk,
dan denk ik aan gisteren. Wat was het
genieten, wat was het een prachtige dag.
Jammer dat het bij deze ene dag bleef..

Maar geloof me, 
er komen nog meer van deze mooie
dagen van zon, warme én genieten!

Ik stuur jullie een warme groet,

Patricia









23 opmerkingen:

Jeanette zei

Wat een mooie krans!!

Gr. Jeanette

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Prachtige post! Ziet er goed uit de krans..

Lieve-Groetjes, Verie

ria zei

Prachtig zeg!!Hier op walcheren ook vandaag een redelijk mooie dag met behoorlijk wat zon.Heerlijk!!

Anoniem zei

Ja, gisteren was een heerlijk voorproefje van de lente! Daar willen we graag meer van! Vandaag is het alweer een stuk killer (hoewel we nog steeds boven 'stand' leven, qua temperatuur). Wat heb je een mooie krans gemaakt. Mooi met die besjes, hier hebben de vogels het meeste al opgegeten. Not so lucky-me, hihi.
Fijne dag!
Liefs, Peetje

Mirjam zei

Wat een prachtige krans heb je gemaakt Patricia, echt een beauty. Daar ga je nog een hele poos plezier van hebben...
En van alle mooie zonnige warmere dagen gaan we straks allemaal genieten, van mij mag het zover zijn hoor.....
Ik wens je een heerlijke avond,
Lieve groet,
Mirjam

Unknown zei

Wat een prachtige krans!!
Veel plezier ervan hoor.
groetjes karin

Mijn Stijl zei

Inderdaad een hele mooie krans...net als je foto's!

Fijne avond,
Anita

lia zei

Wow Patricia, wat heb je dit weer mooi gemaakt.
Fijn dat je even snel wat materiaal uit je tuin kunt knippen.

Liefs Lia

Unknown zei

Ja, heerlijk zo in de zo'n bezig te zijn hè. En er is iets moois uit je handen gekomen.
Groetjes, Ingrid.

Unknown zei

Natuurlijk was het de heerlijke warme zon. Fijne avond, Ingrid.

Miss M zei

Ik hoop dat je gelijk hebt! Die dagen mogen wel vaker komen, heeeeeeeerlijk...
Wat een prachtige krans, Patricia! Waar komt deze te hangen?

Liefs, Marjolijn

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Prachtiggg mijn handen gaan al weer kriebelen verleden jaar eens een taart gemaakt van vlierbessen die was ook zo leuk elke keer als ik erna kijk krijg ik weer kriebels om weer zoiets te maken jammer genoeg hier geen bes aan de hedera ...dus geniet van jou mooie krans prachtig om te hangen maar op een oude taartschaal zie ik hem ook zo liggen ...fijne week geniet ervan lieve groet rosita xxx

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Heerlijk genieten in de tuin en dan ook nog een prachtige krans gemaakt, een fantastische dag om naar terug te kijken.

Nog een fijne week en lieve groet,

Loes

Things and Thoughts zei

Such lovely wreath Patricia and beautiful photos!

Maliva`s verden zei

So beautiful....hope to see you on Instagram soon ;o)
@malivasverden

It's me zei

Ik zie daar weer gewoon een hele nieuwe kaart hoor...prachtig !!!...liefs van mij...x !

quiltsathome zei

Een hele mooie krans !

Fia zei

Ohhhh wat een schitterende krans heb je er van gemaakt!!
Je brengt me op een idee....zag hier de merels er al van snoepen..

hart,gr Fia

Unknown zei

Leuk dat je volger van mijn blog geworden bent Patricia, ik volgde je al een tijdje....je krans ziet er weer super uit, je brengt me wel op een idee, want hier in de tuin ook volop klimop.
Fijne Vakantie alvast.

Groetjes,
Inge, my choice

Pieta zei

Ook deze krans is weer een enorm pronkstuk in je tuin. Het vroege voorjaar laat zich even van de goede kant zien.
Fijn weekend met nog meer zon en een lieve groet xxPieta

Anoniem zei

Ja, heerlijk hé?
We gaan de goede kant weer op!
groet, Hendrika

Unknown zei

Oh zo'n mooie krans dat je weer hebt gemaakt. En de foto's zijn zoals altijd weer super!
Inderdaad het was echt genieten de laatste dagen, maar vandaag is het al weer veel minder gesteld met het zonnetje. Grtjes Mien

Le Style zei

Wat was het genieten! Yes, de Lente komt eraan! Een super creatie deze mooie krans!

Geniet van je weekend!

Liefs,
Yet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...