maandag 6 oktober 2014

Woonbeurs..





Deze kopfoto is wel duidelijk.
Vrijdag heb ik een bezoek gebracht aan 
Amsterdam en wel naar de Woonbeurs.

Hoe groot was dat. Had eigenlijk tè weinig
tijd om alles echt alles te bekijken. Want om
iets voor 21 uur werd er omgeroepen dat de
beurs ten einde liep die dag. 


Er zijn natuurlijk stands die je zo voorbij
kan lopen, maar een andere stand blijf je 
weer even genieten, sfeer proeven en een
praatje maken met diegene die erbij staan.

Zoals ook bij de eigenaresse van de
De Tuinkamer  onderstaande foto.



De vier onderstaande foto's zijn van
de paviljoen van Ariadne at Home.
Ook daar was een mooi en lief 
sfeertje neer gezet. 







Deze wand vond ik zelf geweldig mooi.
Liep er dan ook gelijk op af om er een 
foto van te maken. Helaas met mobiel,
vandaar niet echt scherp ofwel supermooi.
Deze foto,'s oud en nieuw worden in een
speciaal jasje gestoken. Prachtig om
 zo'n wand thuis te hebben..

KLIK  om naar de website te gaan,
en om evt. informatie op te vragen.


Ik kan zeggen, heb genoten van een geweldige 
woonbeurs. Leuk ideeën opgedaan én
veel inspiratie.

Ik groet jullie. 
Geniet van een fijne week

Liefs
Patricia






14 opmerkingen:

Judith zei

Ik ben vorig jaar geweest... Járen geleden was ik er ook geweest en omdat we ons huis verkocht hadden en dus serieus wat inspiratie op wilden gaan doen, viel de beurs me toch wederom wat tegen. Denk dat het gewoon niet helemaal mijn ding is en ik liever doelgericht naar mijn favoriete adresjes ga.

Wel fijn te lezen dat jij het goed naar je zin gehad hebt en de foto's die jij hier laat zien laten een mooi sfeertje zien (die houten deur... geweldig!)

Anoniem zei

Mooie foto's heb je ervan gemaakt, Patricia!

Lieve groet,
Gerry

It's me zei

Wat mooi allemaal...tis mij te druk te groot en te masaal helaas...maar leuk om zo even wat te zien...liefs Ria...x!

Anoniem zei

Je laat een mooie sfeer zien. Ik zelf ben er nog nooit geweest. Ik ben bang dat ik bij het meeste zo voorbij loop, te modern. Bij de stand van de Tuinkamer zou ik ook blijven hangen. Zo mooi ingericht met die koffers. En ook die deur met die raampartijen is een plaatje. Oude foto's vind ik altijd prachtig, dus zo'n wand zou mij ook bekoren. Hee, dat valt dus wel mee, zo'n woonbeurs...
Liefs, Peetje

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Wat leuk die impressie van de woonbeurs, kan ik zomaar even meegenieten van al het moois wat je hebt gezien.

Thuis bij Tjits zei

Oh wow die fotowand vind ik zo gaaf!! Heerlijk om je op de woonbeurs te laten inspireren en wij doen dat weer door middel van jouw foto's!

liefs, Tjits

van alles wat in huis en tuin. zei

Jaren geleden was ik er met mijndochter: we zouden allebei verhuizen en dan wil je wel!
Och....wat viel ons dat tegen! Zo weinig onze smaak, veel moderne interieurs!
Misschien dat het nu anders is, in ieder geval is de Tuinkamer natuurlijk helemaal super!
Fijn dat je hebt genoten.

groet Trijnie

Madelief zei

Leuk om de woonbeurs door jouw ogen te zien Patricia! Ik ben op woensdag geweest met mijn oudste dochter en vond het ook erg de moeite waard!

Fijne week!

Madelief x

oma leentje zei

Had niet de kans om te gaan Maar door jou prachtige foto's was ik er toch een beetje. Kosten wat het kost maar volgend jaar ben ik van de partij. Dank je wel dat ik dankzij jou toch mee kon genieten

Bonjade zei

Leuk dat ik zo via jou toch even kan mee genieten.......
Idd een super dag om inspiratie op te doen.

Fijne avond

Lief

Bloom in Passion zei

Ik heb zelf niet kunnen gaan, maar heb toch even een leuk kijkje van je gekregen! gr.Pauline

LindaK. zei

Wat fijn dat we via jouw mogen meegenieten. En wat vind ik de muziek weer mooi. Echt voor deze tijd van het jaar, lieve groet Linda.

Unknown zei

Mijn dochter en vriend zijn ook geweest om te shoppen voor hun nieuwe huis en leuke dingen te zien maar die vonden het vreselijk tegen vallen en stonden al weer gauw buiten

my way of living zei

Als ik jou foto's zie vind ik het jammer dat ik niet geweest ben.

gr. Anita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...