dinsdag 21 juli 2015

Lavendel..






Gistermorgen voordat het hier begon 
te regenen heb ik de lavendel geknipt. 
Ik was het al bijna vergeten. Deze
Lavendel staat prachtig mooi bij onze 
voordeur, maar helaas, onze voordeur
wordt tè weinig gebruikt, dus denk
daar dan ook niet aan. Onze mooie 
poort naar de achtertuin is zo'n beetje
onze voordeur :-)




De Lavendel heb ik bij elkaar 
gebonden met dik touw en deze
bevestigd aan de oude lijst die op 
de kast staat. De heerlijke subtiele
geur ruik je in de huiskamer...

Geniet deze week van de zonnige
 dagen dat ga ik ook doen!


Liefs
Patricia







6 opmerkingen:

Ger zei

Heerlijk zo'n bosje geurende zomer in huis!!!

Fijne dag,
Ger

Kom Achterom zei

Wat zal het heerlijk bij je ruiken! hmmmm
Fijne dag
Yolanda

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Heerlijk, Patricia! Ik heb de lavendel in huis een paar weekjes terug vervangen voor nieuwe, het huis ruikt dan zo lekker! :) Geniet ervan..

Lieve-Groetjes,
Verie

It's me zei

Geniet van de zomer...liefs Ria....x!

Thuis bij Tjits zei

Zo heerlijk die lavendelgeur!! Als ik 's avonds nog een rondje door de tuin loop, strijk ik even met mijn handen door de lavendelbossen, zo genieten van de geur die je dan omringt:)

Liefs, Tjits

from our home ✂ to yours zei

ik zag u blog via andere blogster, ik volg meestal blogjes die te maken hebben met haken, koken, fotografie, familie, en leuke momenten, ik kijk naar om meer te lezen en te bezoeken, harstikke leuk, groetjes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...