woensdag 30 november 2011

Aparte roosjes...


Zijn ze niet mooi geworden deze roosjes?
Ik heb ze straks met witte verf bespoten,
zodat er een witte gloed overheen komt.
Al lijkt het op de foto meer zilver dan wit.


Wat ik met deze roosjes ga doen dat vertel ik nog niet.
Dus ik zou zeggen, houd mijn blog in de gate....


Ik zit me net te bedenken welke kleur deze roosjes
 hadden, want ik had deze eerder al eens gedroogd.
Kan je nagaan hoelang plezier je van rozen hebt..


Graag wil ik iedereen bedanken voor de leuke en lieve reacties 
op mijn vorige post. Ik kom daar graag nog eens op terug.

Nieuwsgierig?

Blijf lezen....

Liefs,
Patricia

27 opmerkingen:

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

zijn prachtig van kleur en je maak me nu wel erg nieuwsgierig hahahahah kom maar op met je post ...fijne dagen lieve groet rosita

oma leentje zei

Prachtig zeg... ik doe dat altijd met mijn verbleekte hortensia krans hup de spuit bus er over .... Ben benieuwd hoe of wat je er mee gaat doen....

Krek wak wou zei

Nieuwsgierig.....dan ben je bij mij aan het goeie adres! haha!
Prachtig je roosjes...het lijkt wel of er wat vorst overheen zit! Mooi!
Groetjes van Nicole

Enne....ik blijf lezen!

Jolanda zei

Wow alweer zo mooi, ik had de schuurpost even gemist maar nu dus dubbel genoten! Lieve groet

t brocante sfeertje zei

dit geloof je niet maar heb net op de bodem van mn groene container liggen hengelen naar mn weggegooide roosjes,helaas ben vies en heb mn bosje roosjes niet.Volgende bosje probeer ik dit ook!!Groetjes,Ingrid

Anoniem zei

Mooi gedaan Patries
x Monique

rommy moosie68 zei

hoi wat een leuke roosjes het is net of zit er sneeuw op heel grapig gedaan ben benieuwd wat het word liefs rommy fijne avond

Splashes of Pink and Mint zei

Zo zijn ze wéér mooi! Een 2e leven voor een bosje roosjes....
Wordt vast weer mooi wat je er mee gaat maken~!
Lieve groetjes Elly

Mirjam zei

Hallo Patricia,
Ja, op deze manier zijn ze ook heel erg mooi. Ik had vandaag ook een post met gedroogde rozen, maar dan zonder het witte natuurlijk.
Ik vind ze werkelijk prachtig op deze manier... En ik hou je blog zeker in de gaten, want nu ben ik wel heel nieuwsgierig...
Ik wens je nog een fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

hokje zei

Wat een leuk effect. Ben wel benieuwd wat je ermee gaat doen...

Fijne avond. Groeten, Miranda

Bonjade zei

O geweldig......zie ik een vleugje rose eronder.....?
Mooi met de witte nevel erover...
Had je mysterieuze schuur gemist....maar ha...blijf het volgen hoor.
Fijne avond
Liefs

Met Brocant Label zei

Het lijkt ook wel heel oud papier de roosjes. Echt mooi geworden. Dat inspuiten met verf doe ik ook wel eens met buxuskransen als ze bruin worden.

Lieve groet,
Yvonne

Passione Helena zei

Weer zo'n waanzinnig idee!! Ik gok zomaar even hoor.. iets met kerst?;-)
Maar ze zijn prachtig geworden Patricia..mooi, landelijk en romantisch. Ik vind ze zo al leuk!

Ik houd het hier de gaten..ook w.b.t de schuur.

Fijne avond!
Liefs, Helena

Mayflower zei

Wat prachtig die Roosjes met die witte waas, Ik ben benieuwd wat voor moois je hiermee gaat doen Patricia.
Fijne avond.
Lieve groet, Mea

Miss M zei

Nou, Patricia, hou ons niet langer in de spanning!

Groetjes, Marjolijn.

Unknown zei

Cute!
xoxo
Mari

Marjon zei

Ben heel erg benieuwd alweer en nieuwsgierig haha.....groetjes Marjon

Petra zei

Die zijn mooi geworden zeg! Prachtig! En ik ben natuurlijk ook nieuwgierig wat je hiermee gaat doen! (krans? ;-) )

Lieve groet van Petra

Ger zei

...............tuurlijk hou ik je blog in de gate....
Altijd leuk om bij jou te lezen te kijken en te reageren!!!

Je roosjes zijn mooi en krijgen vast en zeker een feestelijke voortzetting:-)......als Patricia's creatieve handjes daar aan gaan werken.

Lieve groeten,Ger

Mariette's Back to Basics zei

Lieve Patricia,

Heb je schuur reportage ook even gezien; erg mooi en prachtig voor een schilderij met veel karakter.
Je rozen zijn énig.
Met spanning wachten we af...
Liefs,

Mariette

Yvonne zei

mmm, mooooiii Patricia !
ben benieuwd naar het vervolg van de schuur... genieten !!!
groetjes Yvon

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Wat een leuk idee om de roosjes wit te spuiten.

Ik ben erg nieuwsgierig wat het gaat worden.

Lieve groet,

loes

letrecivette zei

Ohh..Dear Patricia! Nice to meet you!
It's a very gorgeous blog! So different,so elegant I love it!Many compliments for yours pics..and I love Hans Zimmer!
Hugs Monica

Yvonne - Frl. Klein zei

The roses looks so great!!!!
Hugs,
Yvonne

Madelief zei

Wat een goed idee Patricia. De roosjes zijn prachtig geworden!

Lieve groet & gezellige avond,

Madelief x

Fågel Blå zei

Godmorning Patricia!
So wonderful that roses!
whish you a nice weekend
Kathrine

Alexandra zei

Wat mooi!
Ik heb er nooit aan gedacht, maar nu weet ik dat ik al die lieve roosjes die ik van mijn lieve schat heb gehad kan verven en nog niet hoef weg te gooien als ze bruin zijn.

Je hebt een heerlijk blog, bedankt voor al dat moois.

Lieve groeten, Lex.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...