woensdag 19 september 2012

Appeltjes oogst




Zo langzaam aan doet de Herfst zijn intrede.
Hét seizoen waarin ik altijd druk ben met het
maken van kransen. Als je mijn blog al lange tijd leest
 dan weet je hoeveel ik om de Herfst geef, met zijn mooie
kleuren en alle vruchten die nu langzaam aan geplukt 
kunnen worden.


Gisteren na een mooie wandeling met mijn moeder
viel mijn oog op deze kleine appeltjes.
Ik heb er een aantal geplukt voor decoratie in een 
mand om in de keuken te zetten. Er komt, nu ze binnen 
staan een heerlijke frisse geur vanaf...


Momenteel ben ik met de voorbereidingen bezig voor 
een aankomende fair in Groesbeek. Ik sta daar samen met
All About Appearance in een stand. Zij met mooi brocante
en haar collectie handgemaakte tassen. En ik vul dit alles 
aan met kransen en de wenskaarten van All Seasons.

Heb je nog niks op het programma staan voor 
29 en 30 september. 
Dan nodig ik je hierbij van harte uit op de 
Nederlandse Wijnfeesten in Groesbeek, 

Ik hoop je daar te mogen ontmoeten.

Lieve groet,
Patricia




32 opmerkingen:

Alie zei

Prachtige herfst-post!! Groetjes Alie

saskia zei

de herfst is niet helemaal mijn favoriet kwa weer maar wel kwa styling.
want wat leuk he gewoon dingen oprapen of plukken buiten en het dan binnen mooi neerzetten .
die mand met appels is toch helemaal geweldig .

veel plezier op de fair en met de voorbereidingen ervan .

groetjes saskia

ria zei

Heerlijk he,de herfst!!ik was vanmorgen bijna teleurgesteld dat ik blauwe lucht en zon zag :-).Laat maar komen hoor de regen!!!Je hebt weer prachtige foto's gemaakt.De fair is voor mij helaas te ver.Maar veel succes daar!!Lieve groet Ria

Ger zei

.....Je moet het willen zien hoeveel moois en lekkers de herfst ons te bieden heeft...
Maar ieder mens is anders....de een wil nog geen afscheid nemen van de zomer en denkt bij het woord herfst aan kou,nat en winderig...en bij het zien van deze kleine groene appeltjes zal die denken..wat mot ik met die zure krengen...

En de ander maakt dit mooie Chinese spreekwoord helemaal waar:
De rijpe vrucht valt vanzelf, maar ze valt niet in uw mond.

En Patricia zou Patricia niet zijn als ze zomaar aan die mooie appeltjes voorbij zou lopen....nee, ze vulden er 'n leuk mandje mee en zette het op de kiek zodat een ieder die wil ervan mee kan genieten.

En ik behoor gelukkig tot die laatste groep!

Veel plezier met de voorbereidingen voor de fair in Groesbeek!
Lieve groeten,
Ger

Homemade Home zei

Mooie groene appeltjes en prachtige plaatjes, ik ben ook gek op de herfst en heb al heel wat groen stukken gemaakt, bijv. met bloembollen erin, staat zo gezellig in huis.
Veel succes met de fair.
Groetjes Nelly

Room Seventeen zei

Leuk die kleine appeltjes! Ik ga dit weekend even Gieser Wildemannetjes inslaan, ook zo leuk om mee te decoreren. Veel plezier op de fair!

bec zei

nothing quite like fresh picked apples, simply stunning,
Bec x

manon 21 zei

Ici aussi c'est la belle saison des pommes.

amicalement,

Manon

Emilie's daughter zei

YOur picture make me want to bite into them! They look so juicy and crunchy! Christa

Unknown zei

Wat mooi..kan er zo in bijten.:-) Nicole*

Kom Achterom zei

ooh herfst ik kan ook niet wachten! wat mooi je mand zeg met appels.
Fijne dag
Yolanda

Mary zei

What a fantastic photos!
And the apple should be delicious..yummy.
Compliments to the blog. Really interesting..with lot of wonderful photos! :)
An hug.
Mary ♥

Gerreke zei

Wat een appeltjesoogst en wat staat dat leuk en sfeervol in het mandje.

Petra zei

Wat een prachtige foto`s Patricia! Puur natuur, puur genieten!
Heel veel plezier op de fair en veel succes met de verkoop!

Lieve groet van Petra

hokje zei

Een nieuw seizoen komt eraan met al haar eigen dingen; je hebt er een prachtige post van gemaakt! Veel plezier gewenst op de fair.

Fijne dag. Groeten, Miranda

lia zei

Ik vind de herfst ook een heel mooi seizoen. Die kleuren die je dan overal ziet in de natuur.

Liefs Lia

Michelle zei

Altijd mooi dat soort manden, de appeltjes passen er ook mooi bij.

Hannekie(Sisterly) zei

leuk hoor..ik hou er ook van...manden met appeltjes..had vorig jaar leuke oude bakvormen opgemaakt met appels en hortensias..zo leuk..jammer dat ik nu zo weinig tijd heb...succes met de verkoop...gaat vast lukken liefs hannie

Sabine zei

Jij maakt altijd zulke mooie fotos, geniet altijd enorm als ik op je blog snuffel. Succes met de fair!

Liefs, Sabine

Bonjade zei

Prachtig de herfst.....

Hier pluk jij (en ik gelijk dan ook) de vruchten van ;)

Fijne avond

Liefs

Marjonel M zei

Ik hou ook van de herfst met zijn prachtige kleuren en de frisse douw in de ochtend....Veel succes op de fair samen.

Groet, Marjonel

It's me zei

Prachtige foto's weer!!...liefs van mij.....xxx..

Magdalena zei

beautyfull

Mirjam zei

Hallo Patricia,
Prachtig mooi vind ik deze decoratieve appeltjes in de mand.
Ik wens je enorm veel plezier en succes op de fair.
Fijne dag vandaag,
Lieve groet,
Mirjam

Corine(THUIS) zei

Op zich is de herfst een heerlijk knus seizoen met mooie warme kleuren, maar ik mis de warmte van de zon en de lange lichte dagen zo!!
Wij hebben trouwens wel 2 !! appels aan de boom dit jaar :)
Een mooi mandje vullen is dus niet aan de orde..

Krek wak wou zei

Prachtige foto's, Patricia! Lekkere appeltjes! ;-)
Groetjes van Nicole

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtige foto's geeft altijd weer een heerlijk sfeertje veel succes en plezier op de fairs ...fijn weekend lieve groet rosita

Judith zei

De kleuren van dit seizoen zijn bij mij ook favoriet.Boswandelingen maak ik het liefst tijdens de herfst en de kneuterigheid die z'n intrede weer doet binnenshuis vind ik ook gezellig... Maar daar houd het wat mij betreft wel mee op, ik ben toch echt een lente/zomermens!

Succes met het maken van de kransen en veel plezier in Groesbeek X

Hanna zei

Lovely autumn basket!
Apples are so useful, both in the kitchen, and as decoration :)

Have a wonderful weekend!
Hugs, Hanna

Rianne zei

mooie foto's!!

liefs

Lydia zei

Wat een leuke blog, ik ga je volgen hoor!
Groetjes en fijn weekend,
Lydia
www.lylicards.blogspot.com

Petra zei

Hoe waren je dagen op de markt? Ben zo benieuwd!

Groetjes van Petra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...