donderdag 19 december 2013

Mooie momenten..





De week voor Kerst, 
waarom toch altijd die hectiek? 

Kaarten in orde maken voor de bestellingen,
kransen maken, nog meer kransen maken.
Boom opzetten, boel opruimen, ramen zemen 
(de wereld wordt ineens een stuk helderder..)
Kerstmenu op papier zetten voor de boodschappen.
Welke jurk doen we aan, of toch maar iets nieuws?
Schoenen passen er niet bij, op zoek naar nieuwe.

En ik wil nog een Gingerbread bakken...




En nu, time-out.

Vanaf morgen hebben we hier in huis allemaal 
vakantie. Niks moet, alles mag. Een mooie tijd
breekt aan, een tijd van warme, gezelligheid,
samen zijn en veel liefde.

Geniet van deze mooie momenten,
dat ga ik zeer zeker doen!

Lieve groet,
Patricia








20 opmerkingen:

Bizzy @ home zei

Mooie sfeerplaatjes weer! Nu lekker gaan genieten van de rust en je geliefden om je heen.
Patricia, fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2014.
Lieve groet, Renny

Unknown zei

Mooie kerstsfeer, geniet van de vakantiedagen

Lieve groet, Roelie

Miss M zei

Pfff... mag je nog blij zijn dat je man niet de 21e jarig is en je oudste kind op de dag voor Kerst! Dat is ook hectisch hoor! Maar we hebben ons goed voorbereid, dat is het halve werk.
En ja, hier moeten de ramen binnen ook gezeemd worden, maar of ik dat nog ga doen... ik wil zo veel! Dat herken ik ook in jouw verhaal :-)
Mooie foto's. Geniet van de vakantie, Patricia! Niks moet ;-)

Liefs, Marjolijn

It's me zei

Geniet lieverd....ik moet nog even doorbijten...komt goed.....liefs van mij.....geniet !!.......x !!

hokje zei

Genieten is inderdaad erg belangrijk! Ik wens je fijne dagen en al die klusjes... komt wel goed.

Je foto's zijn erg sfeervol!

Fijne avond.

Mirjam zei

Hoi Patricia,
Ja, de hectiek heb ik al lang gehad, maar het genieten blijft maar doorgaan...
Ik wens jullie een heerlijke kerstvakantie.
Liefs,
Mirjam

Unknown zei

Fijne vakantie en geniet ervan.
Alvast hele fijne feestdagen gewenst.

Groetjes,
Inge, my choice

Unknown zei

Je appeltjes glimmen bijna van de foto af, zo mooi
Ik herken het dat er veel te doen valt de laatste dagen en toen ik gisteren de ramen zeemde dacht ik 'waarom doe ik het nu en niet een week geleden al'? Alsof de visite naar mijn ramen kijkt. Ik hoop natuurlijk dat ze voor de gezelligheid komen:-)
Voor jou ook fijne feestdagen gewenst, groetjes Ingrid.

Thuis bij Tjits zei

Klinkt goed!! Lekker genieten met z'n allen.. zo belangrijk!
En tja die ramen.. die moeten hier ook nog.. morgen ga ik lekker naar buiten in het zonnetje met emmer, spons en zeem, komt helemaal goed:)

Hele fijne vakantie en kerstdagen!
Liefs, Tjits

Corine(THUIS) zei

Juist het idee dat er van alles móet voor de kerst, daar hou ik niet van.. Tegen de tijd dat het echt kerst is is iedereen moe ;-( Zonder al dat gestress wordt het ook gezellig hoor ;-))

Anoniem zei

Grappig dat bij bijna iedereen de ramen nog gelapt moeten (inclusief bij mij, hihi). Maar dit is ook wel het voordeel van vroeg donker: veel zie je er niet van (of door).
Je hebt gelijk: we willen eigenlijk nog zoveel, dat we ons zelf soms voorbij lopen.
Leg de poetsspullen, je boodschappenlijstje, je recept eens even weg en snuif de heerlijke geur van dennen op, geniet van het mooie kaarslicht en zet gewoon prachtige muziek op en ga ZITTEN! (en niet stiekem naar de ramen kijken!).
Prachtige muziek trouwens weer....
Liefs, Peetje

Home fourteen zei

Lekker hoor, vakantie. Geniet ervan.
Fijne dagen gewenst, mooie foto's, zoals altijd!! Gr. Jac..........

lia zei

Heb een soort gelijke post klaar staan (nog even een foto)
En heerlijk genieten van elkaar, en de hectiek buiten laten.
Hele fijne feestdagen met elkaar.

Liefs Lia

Ger zei

Zit je post met een glimlach te lezen en wanneer ik even door de reacties lees is er overal wel een beetje hectiek rond Kerst en bij wie dat niet is zal de maand december verlopen als alle andere maanden in het jaar,beetje saai in mijn optiek....maar ik ben dan ook van de tradities met Kerst, net als jij zo lekker bezig...en elke dag komt er wat bij.....ff afstrepen wat ik al gedaan heb;-)ja ramen binnen deed ik in begin van de week al tijdens de grote poets,en manlief heeft beloofd maandag buitenboel te doen....,oeps nou ik jou glimmende appeltjes bekijk....moet er ook nog 'n paar op poetsen die in de antieke Zeeuwse aardewerk bak liggen die voor de schouw staat.Joh....'n mens kan ook aan de gang blijven.

Ga lekker genieten Patricia van heerlijke en sfeervolle Kerstdagen in een huis vol geliefde aan gezellige Kerstdis!!!!
Weet bijna zeker ook al ken ik je niet persoonlijk dat jou gasten zich zeer welkom voelen in je Kersthuis!!!

Liefs,Ger


Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Prachtige plaatjes en post! Geniet van de vakantie en ik wens je alvast een fijne feestdagen en een goed 2014 toe. De achtergrond muziek vind ik ook mooi, echte warme kerst-klanken!

Lieve-Groetjes, Verie

Janny zei

Nee, ik houd ook niet van al dat gestress. Of mijn ramen nu helder zijn of niet met Kerst interesseert me echt niet. Ik houd van de gezelligheid en de ongedwongenheid, dus juist geen jacht naar jurk of schoenen. Wel samen mrt familie en vrienden. Hoewel het dit jaar bij ons wat anders gaat dan andere jaren.
Veel plezier en vergeet niet te genieten, hoor.
Janny

Pieta zei


Dag Patricia
Laten we hopen dat het een mooie warme Kerst wordt. Maar dat kan haast niet anders met al die mooie versieringen. Vooral die rode appeltjes. Geniet van de feestdagen met al je geliefden om je heen. Lieve groetjes Pieta xx

Room Seventeen zei

Tja.....kersthectiek, iedereen heeft er last van ;-) Lekker uitrusten nu ;-)
Ik wens je hele fijne feestdagen!

Madelief zei

Geniet van je time out Patricia! Daarna veel bakplezier!

Madelief x

G-STYLE zei

Hallo patricia,

lekker dat je nu even vrij bent en los kunt komen van de hectiek.

Ik wens je alvast hele fijne feestdagen toe met je gezin en familie .
En voor 2014 een gelukkig nieuw jaar met veel geluksmomenten !

Liefs van Gea

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...