vrijdag 27 november 2009

Jeanne d'Arc Living




Vanmorgen viel dan eindelijk de nieuwe Jeanne d'Arc Living op de deurmat.
En wel het kerst nummer...


Even gauw doorgebladerd, heerlijk dat sfeertje. Helemaal mijn ding!
Ik heb het bij de rest van mijn al ingepakte spulletjes gelegd,
want wij gaan heerlijk uitwaaien dit weekend in Egmond aan zee,
met de rest van de familie.
Maar hierover vertel ik jullie meer als ik weer thuis ben.
Nu gauw de hartige taart in de oven voor vanavond,
want die moet ook nog mee.

Voor jullie nu wat foto's uit de Jeanne d'Arc Living,
ik ga hier straks even rustig in bladeren,
als ik alle tijd van de wereld heb...




Fijn weekend voor iedereen.
Lieve groet
♥ Patricia

14 opmerkingen:

Corine(THUIS) zei

Heerlijk met de familie naar zee...!! En dan ook nog zo'n mooi tijdschrift mee... wat zul je genieten!
Groeten, Corine(THUIS)

Marijke zei

Hoi,

Ik ben nieuw hier in blog land en volg jou blog al een poosje. Je heb er zeer leuke dingen opstaan.

jij hebt hem al, heb hem ook besteld. Maar helaas zat hij er vandaag nog niet bij.
Geniet van je weekendje weg.

Groetjes Marijke

Saskia ♥ Stipje ♥ zei

het ziet er geweldig uit allemaal.
ik wens je een heerlijk weekend en maar lekker uit waaien.
lieve Groet Stipje

Irma zei

mooi die foto's en wat een heerlijk weekend ga jij te gemoed:-)
en die taart daar willen wij natuurlijk graag het recept van, lieve groet Irma, en een heel heel fijn weekend en geniet ervan.

kienkele zei

veel plezier aan zee, uitwaaien zul je zeker!
En die Jeanne d'Arc Living ziet er mooi uit zeg, ik zit er met smart op te wachten.
Fijn weekend, groetjes, Tineke

Yvonne - Frl. Klein zei

Oh, so nice photos, I still wait for the delivery of the magazine.
Nice weekend, Yvonne

WEERspiegeling zei

Hai Patricia, dát zijn nog eens leuke vooruitzichten: een weekend aan zee én zo'n gaaf tijdschrift!! Ik wens je heeeel veel plezier van allebei, geniet ervan!
En ik denk dat ik ook dat tijdschrift maar 'moet' halen of bestellen.
Groetjes,
Anita

Mayflower zei

Hoi Patricia, ik geniet met je mee, wat is ie prachtig hè, ik heb deze gisteren gehaald. Gelukkig nu een Engelse versie.
Fijn weekend.
Groetjes Mea

Kind An Huys zei

Prachtige foto's uit de jeanne d'arc! Leuk om even mee te genieten, ik denk dat ik hem toch ook maar aanschaf, misschien aan de Sint vragen?
Fijn weekend, lekker even uitwaaien!
Groetjes, Anne.

Bonjade zei

Na het lezen in zo'n blad krijg ik altijd zin om te gaan schuiven in huis.......
Geniet van het mooie blad en je leuke weekend.
Fijn weekend

lia zei

Leuk, veel leesplezier en ook veel plezier aan het strand.

groetjes Lia

Marijke van Ooijen zei

Hay Patricia,

wat een beeldschone blog..
Zo mooi met die grijstinten..
Mijn complimenten!!

Liefs,
Marijke

Jeanette zei

veel plezier met je familie in egmond aan zee, altijd! en geniet van je JD, het is en blijft een prachtig blad! al koop ik h`m eigenlijks nooit, dus ehh...ik vind het helemaal niet erg om wat extra foto`s te zien:-)

fijn weekend!
lieve groet van jeanette

oma leentje zei

Hoi Patricia ik zie nu pas deze post van jou. Ben je alweer bij de mensen??? Of zit je nog steeds lekker te lezen in dat mooie blad? Liefs♥leni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...