zondag 8 november 2009

Potjes mos

Hebben jullie vandaag ook zo genoten van het prachtige mooie weer ? Wij hebben eerst lekker ontbeten, met warme broodjes, verse jus 'd orange en een eitje. Toen aangekleed en toen hup naar het bos, in alle vroegte. Heerlijk genieten van het zonnetje dat scheen en de mooie blauwe lucht. Dat doet mij altijd zoveel goeds en vooral nu na al die weken verbouwing van onze badkamer, waar een hoop dingen tegen zaten. Maar nu is het klaar. Foto's moeten jullie nog maar even van mij te goed houden. Die zal ik eerdaags aan jullie laten zien en kan je mee genieten van de heerlijke sfeer. Al moeten er nog wel wat kleine dingetjes gebeuren, maar dat even ter zijde.
Bij thuiskomst vanuit het bos ben ik even in mijn tuin bezig geweest, blad ruimen en leuke potjes gevuld met wat mos. Had stiekem wat meegenomen vanuit het bos. En zeg nou zelf het staat toch erg lief...


Dit is een oud trapje dat al jaren bij mijn voordeur staat. Iedere keer zet ik er iets anders op en nu dus deze leuke potjes met mos. Straks ook leuk met Malus appeltjes erbij met kerst.



Ook op mijn tafel in de achtertuin heb ik wat neer gezet in zinken potjes. Geeft ook zo'n leuk sfeertje. Over een paar weekjes gaan daar de lampjes ook weer aan op die tafel, dan kunnen we er extra van genieten vanuit huis.
Het staat zo gezellig...

♥ Patricia






14 opmerkingen:

Saskia ♥ Stipje ♥ zei

prachtig de foto's.
zo mooi en dan ook nog uit eigen tuin.
ik was vandaag om 8 uur al in de tuin om mos te plukken voor een hart die heb gemaakt .
ik vond het heerlijk om te doen de geur de stilte even een momentje voor mezelf.
groetjes Stipje

basiclabelSweden zei

Leuke fotos zo hoor, ook met dat trapje....ben stiekem jaloers op die leuke zinken potjes, had ze een poosje in Nld. Maar denk je dat ik ze hier kan krijgen aaaagh ben al een poosje op zoek.

Zo kan ik mooi even bij jou genieten!

Groetjes

Jootje zei

mooie foto´s, krijg gelijk zelf zin om buiten ook eens de boel weer eens gezellig te gaan maken. door de verbouwing bij ons, is de buitenboel een beetje veel verwaarloosd...
fijne avond, groetjes jolanda.

oma leentje zei

Prachtig weer was het vandaag. Beetje in de tuin gewerkt en verder helemaal niks gedaan. heerlijk dat jullie naar buiten zijn geweest. Vanmiddag kwamen de kinderen met elkaar kippensoep en lekker broodjes met pate gegeten.Openhaardje aan. Dus wij hadden ook een fijn middagje. Jou foto's zijn heel mooi van dat mos. lekker zo he dat keutelen in huis. Hou er erg van. Deze dagen hoeft niks en alles mag. Fijne week gewenst door leni

Home and Lifestyle zei

Hé, dacht ik, die zinken potjes op heb ik ook, ook op de achtertafel buiten, maar dan met viooltjes er in. Ik vind die potjes ook altijd lekker stoer! Staat erg leuk bij je, ook die potjes op het trapje!

Groetjes Ingrid (Home & Lifestyle)

Jeanette zei

Mooi weer???....nou hier niet hoor, de hele dag dichte mist, ik ben er dus niet uit geweest. wat kan simpel toch leuk zijn hè? prachtig toch die potjes met mos. zo vers als het uit het bos komt. leuk gedecoreerd met die denneappels.

alvast een fijne week!
groetjes, jeanette

Karin zei

Ziet er gezellig uit moet ik zeggen en ja het was inderdaad prachtig weer, ben ook in de tuin aan het scharelen geweest, maar tegen dat vallende blad is niet aan te vegen. Toe maar morgen weer een dag. Fijne week! Karin

Mayflower zei

Hoi Patricia, wat leuk al die mospotjes, geeft zo'n heerlijk sfeertje. Ik had ook toevallig een post klaarliggen over mospotjes, ik heb ze binnen staan met een klein kaarsje erin, zal het binnenkort op mijn blog zetten.
Leuk ook dat oude trapje bij je voordeur, kan je steeds weer anders decoreren.
Een leuke post.
Fijne week en groetjes, Mea

lia zei

Leuk en simpel die potjes met mos.
Gewoon mooi en leuk.

groetjes Lia

Bonjade zei

Oh leuk zeg........
Op naar het bos......oeps.
Fijne dag

faire un songe zei

Hoi Patries..
Bij os helemaal geen mooi weer, alleen maar dikke mist.. helaas...
Hoe simpel kunnen een paar potjes met mos zijn.. maar hoe leuk is de uitstraling..
Even weer genoten van je blog
Groetjes Hetty

Corina zei

Wat een leuk idee zeg, daar heb ik nooit aan gedacht, ik ga morgen ook maar eeens aan de slag, het staat bij jou zo gezellig!
Groetjes Corina

Yvonne zei

Prachtig !! eenvoudig, maar heel mooi, houd er wel van...
leuk trapje trouwens!
Groeten Yvonne

faire un songe zei

Hoi Patries.. het was heerlijk in het park..
Een na buiten...mmmm.... En mijn laarzen... ja dat zijn mijn pronkstukjes...ik vind ze zelf ook geweldig..!!
Fijne week
Groetjes Hetty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...