maandag 16 november 2009

Mijn eerste award !!

Heerlijk met een kop thee ben ik de berichtjes aan het lezen van mijn vorige post en ontdekt een wel hele leuk berichtje van Petra van De Sfeer van Toen Ze brengt me dit Award.
Petra maakt de mooiste kransen, ieder seizoen weer. Dus ga zeker een kijkje nemen op haar prachtig blog of bezoek eens haar atelier.
Lieve Petra, bedankt !!

Er zijn een paar regels om ervoor te zorgen dat de lijst blijft groeien :
  • 1. Plaats de award en het berichtje op je Blog
  • 2. Een bedankje en link naar degene die je de award heeft gegeven
  • 3. Vertel ons 7 dingen over jezelf die wij niet van je weten
  • 4. Kies 7 andere bloggers die volgens jou deze award ook verdienen
  • 5. Plaats een link naar deze 7 bloggers
  • 6. Laat deze 7 mensen weten dat je ze deze award hebt gegeven !
En nu moet ik nog 7 dingen over mezelf vertellen.
Daar gaan we...
  • ik kan zo genieten 'smorgen van alle stilte in huis als iedereen nog ligt te slapen of weg is.
  • ik doe aan yoga, ik heb vorige jaar de opleiding voor docente 'kinderyoga' afgerond.
  • ik ben links-handig zoals veel creatieve mensen.
  • ik ofwel wij gaan vaak naar Tsjechië en hebben daar een lief meisje leren kennen van 19 jaar. Dit contact is nog steeds erg goed, Simona als je dit lees, je weet dat ik veel om je geef.
  • ik ben een echte thee drinker, mijn smaken zijn oa. groene, sterrenmix, rooibos, zoethout.
  • ik ben iemand die erg graag buiten is en vooral in mij tuin bezig is.
  • de laatste...over 3 maandjes krijg ik een 4 voor mijn leeftijd. Weer een nieuwe fase.

De zeven creatieve bloggers aan wie ik dit award doorgeef zijn:

  1. Allemaal kleurtjes
  2. Something White
  3. Astrids Atelier
  4. Eewige Liefde/Amore Eterno
  5. Trudette
  6. Isis
  7. Just Jeanette

♥ Patricia

6 opmerkingen:

Jeanette zei

gefeliciteer met je award! en lieve schat ik waardeer het heel erg hoor dat ik een award van je krijg alleen ik doe niet meer aan de awards. ik vind het zo lastig omdat je ze ook weer door moet geven en ik vind dat alle blogs wel iets bijzonders hebben. ik ben er wel blij mee dat is het niet maar ik neem deze niet over, sorry....

liefs,
Jeanette

Corine(THUIS) zei

Gefeliciteerd, je hebt een leuke blog dus ben het helemaal met Petra eens. Prachtige kopfoto heb je trouwens, zo'n mooi oud psalmboek met die tere hortensiabloemen in precies de goede tinten.. super! Groeten, Corine(THUS)

Manja, Brocante de Knotwilg zei

Gefeliciteerd
echt verdient hoor
groetjes Manja

bikim zei

Congratulations on the award!
Lovely to know more about you dear Patricia.
Take care,
Rosa

Mayflower zei

Hoi Patricia, gefeliciteerd met deze welverdiende award en wat leuk om je zo iets beter te leren kennen.
Fijne dag en groetjes, Mea

Irma zei

Heej Patricia,

Gefeliciteerd meid je hebt het verdiend het is altijd genieten op jouw posts, jouw blog zie ik altijd als een heerlijk tijdschrift die ik eens lekker doorspit met een kop koffie erbij.
Je award aan mij vind ik zo lief en ik vind het een eer dat je steeds bij mijn blog terug komt en een trouwe bezoekster bent geworden, en ik geniet van ons wederzijdse plezier wat we aan elkaars blog beleven.

Een hele fijne dag liefs Irma

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...