maandag 22 februari 2010

Bloemenkransjes

Ik zal waarschijnlijk niet de enige zijn die moeite heeft met het weggooien van bloemen. Bloemen krijgen bij mij een tweede leven. Rozen hang ik op z'n kop om ze mooi in te laten drogen, Hortensia's verwerk ik in kransen en zo ook bij deze lieve kleine bloemetjes. Vraag me niet naar haar naam, want helaas weet ik die niet. Ze waren verwerkt samen met prachtige grootbloemige rozen, in een mooi boeket. Deze kleine bloemetjes zagen er nog zo mooi uit, ik heb er twee kleine kransjes van gemaakt. Deze kransjes heb ik op de gietijzeren vazen gelegd die op de schouw staan. Aan weerszijde van de schouw staat zo'n vaas.

Het geeft al echt zo'n voorjaars gevoel, heerlijk fris wit.



Fijne week voor iedereen. Hier zit de vakantie er weer op, maar voor de gene die nu vakantie hebben, geniet ervan.

Lieve groet,
Patricia

22 opmerkingen:

Karin zei

Wat een prachtig tweede leven heb je ervan gemaakt Patricia.
Liefs, Karin

Madelief zei

Hoi Patricia,

Wat ziet je krans er prachtig uit!

Lieve groet, Madelief

Hannekie(Sisterly) zei

wow prachtig. en die vazen. geweldig zeg. helemaal af hoor
gr hannie

Mayflower zei

Wat staan de kransjes mooi op de Franse vazen. Dat is dubbel genieten van je mooie bloemen, ze lijken wel op chrysanten alleen het blad weer niet.
Hier hebben de scholen nu vakantie.
Jij ook een fijne week.
Lieve groet, Mea

lia zei

Dat staat erg mooi, en hoop dat je er nog lang plezier van hebt.

lieve groet Lia

Nieneke zei

Ziet er echt heel lieflijk uit! Die vazen, kransen en schattige bloemetjes zijn een super combinatie! (tweede leven? herboren!)
Lieve groet, Nieneke

Enjoy the Seasons zei

Hallo,
Prachtige kransen heb je gemaakt! Ik denk ook dat het een soort van chrisanten zijn. Sterke bloemen in ieder geval.
Groeten Vroni

brocante roos zei

Erg leuk gedaan, zo kun je nog even langer van deze bloemen genieten. De schouw is vast heel fleurig geworden.

Fijne week, groetjes Marjan

Patricia zei

Wat heb je dat ontzettend mooi gedaan zeg!
Wanneer zijn zon bloemen nu goed om te decoreren? Ik gooi ze ook altijd weg, maar meestal zijn ze dan ook helemaal aan het rotten... hahah.

Liefs Patricia

Jeannette zei

Heel erg mooi......die vazen zijn ook prachtig!
Mijn vakantie in Nederland is helaas ook weer voorbij. Ik genoot van het gras dat weer te zien was. Hier ligt nog sneeuw en ijs! Ik heb echt het gevoel of we in koude Noorden wonen. Alleen de sauna ontbreekt nog in ons huis. ;)
Big hug, Jeannette

It's me zei

Hoi Patricia

Geweldig leuk gedaan hoor ! het zijn asters.....

Prachtige vazen.

Heb je nog een dagje over?? hahahahah!!

Groetjes Ria

La Maison zei

Wat een goed idee van je. Ik steek iedere keer weer iets goeds op van jullie. Op deze manier geniet je het langst van bloemen.

Lieve groet
Hermine

Ger zei

Dat heb je echt héél schattig gedaan met die bloemenkransjes.
Maar wat ik me nou afvraag: zitten de steeltjes nog in water?

Denk dat de restaurateur ook met vakantie is,mijn menneke is er al vele malen aan de deur geweest maar treft hem steeds niet thuis.
Maar we geven niet op!
Geniet nog maar wat van je bloemenpracht.
enne....dat overkomt me niet vaak dat ik 'n bloemennaam niet weet of niet kan opzoeken, maar bij deze??? de kleine blaadjes aan steel doen mij erg denken aan lelieachtigen en waar de steel overgaat in bloem doet me ook aan bekende bloem denken.....alleen de naam schiet me nou even niet tebinnen.......zal de oude dag zijn.

Lieve groet,
Ger

Christelle zei

Merci pour ces jolies fleurettes qui vont faire venir le printemps ...

Fleurette zei

Hello dear Patricia, your wreath of white flowers is a wonderful!!!
You also i do not want to throw away the faded flowers....I love the dry flowers!
Have a very nice day
Fleurette

Room Seventeen zei

Oooh dat ziet er mooi uit zeg! Krijg er een zomers gevoel van !
Groetjes Hennie

Bonjade zei

Wat mooi is dit zeg. Drogen ze nu zo in of moet je ze nu ook nog sproeien.
Hoe het ook zij of is het zei...??? Ik vind het prachtig en ik geniet.
Fijne avond

Mona Christin zei

Hi.

What a beautiful bloemenkransjes.

My english isn't the best, but I hope you understand. I love white flowers, they're so decorative and nice.

Enjoy your winter. We have lots of snow, but now I'm longing for spring, the most beautiful season.

Love, Mona C♥

Pier en Pol zei

Prachtig hoor. Het lijken wel asters. Drogen ze wel een beetje mooi in? Het is in ieder geval een beetje voorjaar in huis.
Groet, Bianca

Jeanette zei

Wat ben je ook een kanjer hè in kransen, prachtig is dit weer!

Lieve groet,
Jeanette

The Old and the Beautiful zei

Wat ziet dit er heerlijk lente achtig uit.
Dat heb je mooi gedaan!

Groetjes,
Gonda

lesfifoles zei

Simple and beautiful!

A bientôt. Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...