donderdag 25 februari 2010

Lente kriebels...

Begint het bij jullie ook al zo te kriebelen als het zonnetje achter de wolken vandaan komt. Dan moet ik gewoon naar buiten, even wat zonnestraaltjes oppikken. Het liefst wil ik in de tuin aan de slag, mijn handen kriebelen. Ik weet dat het de tijd er nog niet voor is, er kan nog steeds nachtvorst komen. Dus ben ik gisteren, gezellig met m'n dochter naar een tuincentrum geweest. Wat ruikt het daar heerlijk naar de lente, oooh was het maar zover. En dan nog niet te spreken over al die leuke en schattige plantjes. Toch maar even een mandje gehaald om een paar van die leuke plantjes te kopen.
Dit is het eerste plantje waar mijn oog op viel, Campanula, dus die heb ik algauw in m'n mandje gezet. Ik had er al een plekje voor in gedachte, maar bij thuis komst heeft ze een andere plek gekregen. Ze staat nu in een mooie soepterrine, de lepel staat er ook nog in en daar rust het plantje op. Zo kan ik er ieder moment van genieten.
Een plaatje toch...


De blauwe druifjes die ik ook gekocht heb moet ik nog in kopjes en kannetjes doen. Dus daar ga ik nu even de tijd voor nemen, daarover de volgende keer meer. Jullie mogen genieten van deze mooie Campanula.

Liefs,
Patricia





31 opmerkingen:

Haikey love of living zei

Prachtige witte campanula en dat in een mooie soepterrine. Het is een mooi geheel.
Geniet ervan!

groetjes,

Haikie

manon 21 zei

j'ai aussi envie de fleurs blanches.
ravissant!!

Bonne fin de journée

manon

by kuzz zei

Erg mooi! Prachtige soepterrine! Komt het voorjaar niet naar ons, dan kun je het gewoon zo ook een beetje halen he!
Lekker van genieten en bedankt dat wij ook mee mogen genieten!
fijne dag nog!
liefs, Erna

It's me zei

Hoi Patricia

Hij is schitterend hoor........wat mooi zo met de lepel erbij..........echt prachtig.

Geniet van de avond groetjes Ria

brocante roos zei

Genieten doe ik zeker....zo zie je maar weer dat servies zoveel mogelijkheden heeft. Erg handig dat de campanula zo goed in de lepel past, hoef je ook niet te knoeien met potgrond end. om het plantje op de juiste hoogte te krijgen.

Fijne avond, groetjes Marjan

kienkele zei

Dat is inderdaad genieten Patricia, ziet er geweldig uit! Wat die tuinkriebels betreft, die kriebelen er bij mij ook rustig op los. Het was hier vandaag echter een hele trieste dag, dus lekker een beetje in huis gerommeld, maar zodra we wat zonneschijn krijgen en wat hogere temperaturen, dan ga ik puinruimen!
Fijne avond, lieve groet, Tineke

Jolanda zei

Wat leuk die campanula in de terrine! Is ook een favoriet plantje zomers buiten, van mij. Maar binnen kan natuurlijk ook, we moeten nog even wachten voor de tuin... Groetjes Jolanda

Mayflower zei

Ik geniet met volle teugen, wat prachtig die campanula in de mooie soepterrine.
Het voorjaar zit in de lucht.
Groetjes Mea

faire un songe zei

Heerlijk bij je ook voorjaar op het blog.. we zijn er allemaal gewoon aan toe....!!!

Petra zei

Ik heb een zwak voor deze campanula. .zo fijntjes, zo mooi...Enne, ik ben wél de tuin in geweest, maar moet het nu bekopen met een fikse verkoudheid. Dus dat je even wacht is heeeel verstandig :-)

Groetjes van Petra

Fleurette zei

Hello my dear Patricia, Your Campanula is beautiful and gentle!!
Amazing photos!!!!
Have a very nice evening:)
Fleurette

Room Seventeen zei

Heerlijk die fris witte foto's. Mooie banner heb je gemaakt!
Groetjes hennie

lia zei

En ik krijg de lentekriebels van jouw post. Zo mooi fris om te zien. Heerlijk, en je banner is ook al zo mooi.

lieve groet Lia

Marion zei

Helemaal prachtig toch, mooi zo alles in het wit. En Campanula is gewoon een schitterend plantje, heb je lang plezier van, kan ook de tuin weer in.
groetjes Marion

Yvonne - Frl. Klein zei

Oh, your photos and the idea with the terrine is so beautful!!!!
Many greetings, Yvonne

Karin zei

Ik kende het plantje wel, had geen idee hoe het heet, Campanula dus. Heel mooi, nu mag de zon wel eens gaan schijnen, want dat sombere weer verveeld zo snel. Geniet van je mooie bloemen en ben benieuwd naar je blauwe druifjes.
Karin

Hannekie(Sisterly) zei

dat staat er weer super bij zeg. ben vandaag vrij. ik weet wel wat ik allemaal ga doen. mijn JDL blad ophalen en naar het tuincentrum!!!
gr hannie

Madelief zei

Hoi Patricia,

Wat een mooie foto's. De campanula staat prachtig in de oude terrine!

Lieve groet, Madelief

Anoniem zei

Jaa ik wil ook graag lente,ik kijk de bollen zowat de grond uit en dit jaar de beplanting,dus ben behoorlijk ongeduldig,wat een schattig plantje is dat toch,net kleine roosjes,fijn weekend,groetjes Joke.

Corine(THUIS) zei

Dank dat je het lentegevoel even deelt, ik heb nog geen tijd gehad om naar het tuincentrum te gaan helaas.. Groeten, Corine(THUIS)

~Anitas Ljuva Rum~ zei

What lovely and wonderful white porcelain things! I love the terrine and the plate. So beautiful with the flower!

Les Cotrions zei

Your white campanula is so lovely Patricia in your terrine! I can't wait to gardening again!
A nice and sunny week end to you!
Vale

Laura @ 52 FLEA zei

Hello Patricia,
Your white campanula is so refreshing and spring like.....particularly pretty in the tureen! I just love the look of your blog...very serene and calm...
Take care,
Laura

Rosor och Spetsar zei

Lovely blog you have. I like your pictures. Nice terrin whit beatiful flowers.
Have a nice weekend
Annelie

idémakeriet zei

Ja dat is heel erg verleidelijk om zo door een tuincentrum te lopen als je voorjaarskriebels krijg.
Dan zit zo´n mandje gauw vol.
lieve bleoemetjes die campanula´s hebben.
Geniet maar lekker van je voorjaars gevoel.
Lieve groetjes Gerda

Marge zei

Hello Patricia,

What a lovely campunula with terrine! So beautiful!!

Oh, I`m so happy, spring is coming, maybe slowly, but it`s coming...;)

Hugs,
Marge

Kind An Huys zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
La Maison zei

Hoi Patricia,

Gefeliciteerd met je gewonnen give away.
Leuk voor je en geniet ervan.

groetjes
Hermine

Belle Brocante design zei

Heerlijk om te zien jouw prachtige voorjaarssfeer in huis. Morgen naar het tuincentrum!

Geniet er van,
Annemiek

Manja, Brocante de Knotwilg zei

Hallo Patricia,
Ik heb een verrassing voor jou!
Kijk maar eens op mijn Blog
Lieve groetjes Manja
Brocante de Knotwilg

Kom Achterom zei

weer zo'n mooie site het houd niet op als je struint in brocante land ik val van de ene in de andere en kom nu bij jou. wat een prachtig plaatje met campenula wordt je helemaal hebberig van. Ik meld me bij je aan als volger want ik kom graag nog eens bij je langs
groetjes Yolanda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...