donderdag 4 februari 2010

Kleine meisjes worden groot.

Vandaag, 5 februari, onze kleine meid wordt 12 jaar. Eigenlijk mogen we niet eens meer van kleine meid spreken, het is al echt een jonge dame. Een mooie meid die er mag zijn! Wij zijn trots op haar. Toch merk ik ieder keer weer dat je met de verjaardag van je kind even stil staat bij dat mooie moment toen het ter wereld kwam. Dus ook nu weer. Ik weet nog dat ik 's morgens naar het ziekenhuis moest om een hartfilmpje te laten maken, want het wilde maar niet komen. Alles was goed en geen wee te herkennen. Dus maar weer huis. 's Avonds is ze dan toch om 19.45 geboren, een heel mooi en klein meisje...




Dit zijn de kleine slofjes die haar oma voor haar maakte. Ze droeg ze altijd als ze bij ons in de draagzak zat. Dat gaf zo'n heerlijk gerinkel en de mensen maar kijken waar dat gerinkel vandaan kwam en dat was onze kleine meid.

Ik ga nu alles voorbereiden voor het grote feest, vanavond komen er een aantal meiden logeren dus dat zal een heel gekwebbel worden, maar reuze gezellig...

Veel plezier vandaag lieve meid
en geniet van alle mooie dingen
op deze prachtige dag.

Ik hou van je,
dikke kus
mama

34 opmerkingen:

Loveforpiemonte zei

Van harte gefeliciteerd. Waar blijft de tijd he, ik keek van de week naar mijn zoon van 14, een knul langer dan ik (en ik ben al 1.78), met eigen meningen en al een heel eigen leven.. soms verlang ik dan eventjes terug naar de tijd dat hij nog in mijn armen lag... tja..
Wens jullie een fijne verjaardag en weekend,
groetjes Madelon

Mayflower zei

Hoi Patricia, van harte gefeliciteerd met je prachtige dochter, wat een heerlijke meid om te zien. Ja wat vliegt de tijd hè, geniet er iedere dag maar goed van, want voor je het weet vliegen ze uit. Ik heb genoten van deze leuke post en hopelijk heeft ze een hele leuke verjaardag gehad.
Fijn weekend alvast.
Lieve groet, Mea

Petra zei

Gefeliciteerd met je dochter! Ik denk dat het voor iedere moeder geld, even terug denken aan hoe het was. Ik doe hetzelf ook... Dan pas besef je hoe snel de tijd gaat.. Jouw dochter mag alweer 12 worden! Wat een leeftijd dan alweer! Enne Pat, je mag idd niet meer spreken van kleine meid hoor! :-))) hihihi.. TWAALF, dan ben je echt al groot aan het worden!
Geniet van vandaag en ik hoop dat je een beetje kan slapen vannacht :-)

Fleurette zei

Hello my dear Patricia,
Wish happy birthday to your beautiful daughter:)!!!!!!!!!!
Have a nice day and super week-end
With love Fleurette from Prague

Ineke Pluim zei

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter! En wat een schattige slofjes! Helemaal geweldig!
Wat gaat de tijd toch snel he! Voor je het weet zijn ze groot!
Fijne verjaardag en een hartelijke groet,
Ineke

It's me zei

Hoi Patricia

Gefeliciteerd jullie allemaal daar !!

Maak er een gezellige dag van !!

Mooie foto's en die slofjes...............prachtig !

Groetjes Ria

kienkele zei

Hoi Patricia, van harte gefeliciteerd met je dochter, en wat een prachtig eerbetoon heb je voor haar geschreven, de liefde spat ervan af.
En inderdaad, wat gaat het snel, was gister op verjaardag bij mijn oudste neefje, die werd acht. Toen moest ik ook weer even denken aan de dag dat hij geboren werd (ik werd voor het eerst tante!!) en ik samen met mijn broer bij de couveuse stond waar dat kleine hummeltje lag. De tijd vliegt....
Fijne dag, lieve groet, Tineke

Tuur zei

Hallo Patricia,
Van harte gefeliciteerd,
gaat snel he....
heel veel plezier vandaag!

Fiedelientje zei

SLIK...wat bijzonder!
Bij het lezen een brok in mijn keel.

Van harte gefeliciteerd met je mooie dochter!!!

Anoniem zei

Happy Birthday to her.My girls are in their early 20s.They do grow fast dont they.I hope she has a fun day!

Corinne zei

Hallo Patricia,

Van harte gefeliciteerd met je dochter. Twaalf al....wat gaat de tijd toch snel. En klein is ze al helemaal niet meer :). Mijn jongste zoontje is in december 5 geworden. En wat was het eerste wat ie zei toen hij uit bed kwam: Nu ben ik groot he mam!
Heel veel plezier vandaag!

Groetjes,
Corinne

Marion zei

Gefeliciteerd met je dochter.
Wat een prachtig meisje!!!!
Je hebt dit weer zo mooi weer gegeven.
Fijn weekend
groetjes Marion

Bonjade zei

Van harte met je grote meid. Wat een mooi eerbetoon aan haar. Het is een plaatje om te zien. Mooie foto's zeg zo met de koffer in haar hand.......
Wat zal mama trots zijn vandaag. Sterkte vanavond met al die giebelende meiden.

Fijn weekend

lia zei

Gefeliciteerd met die mooie meid. Wat lief die foto's waarop ze met die koffer loopt.
En oordopjes in vanavond mama, want er zal idd heel wat gegiechel zijn in huis.

lieve groet Lia

Anoniem zei

hallo,

gefeliciteerd met je kind.
je de jaaren fliegen zo daarheen.
het gaat alles soooo floeg.

groetjes conny

Jeanette zei

Gefeliciteerd met je kleine meid! en ja..kleine miesje worden groot, gaat hard hè?
Wat heb je er ook een leuke en lieve tekst bij...

Je kan beter de sneeuw van je blog halen, er schijnen virussen op binnen te komen...

Fijn weekend,
Jeanette

Anoniem zei

Oh wat een vertederende post en wat een engelen gezichtje heeft ze,van harte gefeliciteerd met je kleine,grote meid,fijn weekend,groetjes Joke.

De Ruijsbroekjes zei

Geniet er maar lekker van, dit zijn bijzondere tijden !

Kind An Huys zei

Gefeliciteerd met je grote meid!
Wat schattig die foto's en de slofjes, heerlijk om even terug te gaan in de tijd, want wat gaan die jaren snel he.
GRoetjes, Anne.

faire un songe zei

Beter laat dan niet.......... als nog gefeliciteerd met je grote kleine dochter....!!
Mooie meid... en ik kan het weten..;-))
Lieve foto ....!!
Groetjes Hetty en een fijn weekend

Hannekie(Sisterly) zei

gefeliciteerd!!!!
mijn jongste is ook net 12 geworden. geweldige leeftijd vind ik. veel plezier met je feest
gr hannie

WEERspiegeling zei

Hai Patricia, door al het feestgedruis hier, ben ik een dagje te laat, maar alsnog heel hartelijk gefeliciteerd met je prachtige dochter. Enne... die slofjes, wat zijn die schattig zeg, zo leuk met die belletjes eraan.
Fijn weekend verder; het feestvieren zal bij jullie misschien ook nog wel even doorgaan in het weekend (zal een echt meidenfeest zijn denk ik, leuk joh!).
Groetjes, Anita

LiLi M. zei

Hoi, een tijdje geleden kwam je langs op mijn blog en zeer tegen mijn gewoonte in heb ik je nog geen 'tegenbezoekje' gebracht. Onterecht zie ik hier wel! Het moest natuurlijk zo zijn dat ik nu ( iets te laat maar goed) net op het partijtje voor je dochter kom, wat een leuke meid, volgens mij lijkt ze sprekend op jou. Ik doe dat ook altijd op elke verjaardag; nog eens die geboortedag beleven! Wat gaat de tijd toch snel hè? Hopelijk heeft ze een heerlijke verjaardag gehad, zo net na de Citotoets(?) waarvan ik persoonlijk vind dat er veel te veel ophef over gemaakt wordt. Ik hoop dat jullie allemaal hebben genoten en nog een heel fijn weekend hebben.

Inge zei

XXX Inge...

basiclabelSweden zei

Hoi, Had je natuurlijk al gefeliciteerd, maar had nu nog even tijd tussen het ontbijt door om je te bezoeken! Zucht.... wat gaat de tijd snel en als ik mijn ogen dichtdoe zie ik mijn meiss ook nog in haar draagzak liggen, overal ging ze mee naar toe, omdat een je met een 2de gewoon makelijker bent ;)

Heerlijk genieten nog van deze puberjaren, want wat gaat dat snel of niet!

Leuk zo die foto's zo schattig!

Lieve groet uit Zweden!

Corine(THUIS) zei

Hé ik dacht dat ik hier al een felicitatie had achtergelaten, maar toch niet.. dus wat laat maar welgemeend, gefeliciteerd met jullie grote mooie meis! Mooie post van een trotse moeder.
Groeten, Corine(THUIS)

Anoniem zei

Lieve Mama

Wat leuk dat je dit er op hebt geplaatst
ook leuk al die reacties

thank you for al reacties
:D haha
wel mooie foto's gemaakt hoor !!

Dikke Kus Melanie

le ciel flamand zei

Wat zijn ze toch snel groot hé... Als ik een baby zie dan kan ik me niet meer voorstellen dat mijn 'binken' ook zo klein geweest zijn...
Het feest was vast supergezellig, zo'n bende kwebbelende dametjes! Van harte proficiat!!!
Annelies

kralenqueen zei

Hoi Patricia, Eerst nog gefeliciteerd met je dochter ! en voor over een paar daagjes van harte met je eigen verjaardag !

Ik kwam per toeval op jou blog terecht en heb er even heerlijk rondgesnuffeld. Je schrijft zo aannemelijk en boeiend. Dat ik je graag blijf volgen.
Nu wil het toeval dat wij voor onze dochter het zelfde geboortekaartje hebben gebruikt. Alleen een ander gedichtje gebruikt.Ik zal hem eens opzoeken. Onze dochter wordt dan alweer 11 jaar in maart. Waar blijft idd de tijd.
Was het feestje van haar leuk geweest? EN ook nog een beetje kunnen slapen?
Groetjes Rianne

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd met je kleine-grote dochter! Tsja...de tijd lijkt door je handen heen te glippen hé? En het gekke is het is alsof jezelf niet ouder bent geworden (nou ja, op wat ouderdomskwaaltjes na dan hé ;)

Wat een schattige minis slofjes, en de foto's... ach zo lief!

groetjes,
Mirelle

idémakeriet zei

Leuk dat je even bij mij langs kwam.
Je kunt bij mij gewoon je Nederlandse taal kwijt hoor.
Ik heb even heerlijk bij je rond gekeken.
Ja wat gaat dat snel he met die kinderen.
Als je zelf een jaaartje ouder wordt sta je er niet zo bij stil maar des te meer bij die kleinstjes (ahum grote meid moet ik zeggen).
Ze zal vast een heerlijke dag hebben gehad.
Groetjes
Gerda

Yvonne zei

Een beetje laat, maar zeker niet mnder gemeend, alsnog van harte gefeliciteerd met die prachtige dochter van je !!
Ik hoop dat ze een hele gezellige dag heeft gehad (en jullie natuurlijk ook )
Je hebt er een prachtige post van gemaakt !
Lieve groetjes Yvon

Anja zei

Hai Patricia,

Een klein beetje laat, maar niet minder gefeliciteerd met je dochter. Over dat ze groot worden, kan ik alleen maar mee praten; mijn voorlaatste post ging ook over het feit dat mijn zoon binnenkort alweer 8 jaar wordt. En het lijkt allemaal nog helemaal niet zo lang geleden!!!

Lieve groetjes en tot blogs :)
Anja

Biene zei

Das sind sehr schöne Fotos!!!

This are very beautyful photos!!!

Grüße/Greetings,

Biene

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...