maandag 12 april 2010

Vier stoeltjes...


De tafel met het gietijzeren onderstel was al af, maar leuke stoeltjes ontbraken er nog aan. Dit weekend zag ik toch wel hele leuke stoeltjes, had geluk dat het er nog 4 stuks waren. Dat past precies om de tafel heen. Heerlijk 's morgens hier ontbijten, want dan schijnt het zonnetje er al. Of juist 's middags in de schaduw als het van de zomer erg warm wordt. Lekker met een glaasje wijn erbij...


Achter in mijn tuin heb ik nog een groot terras, daar kunnen we
 met meer mensen aan de tafel zitten, gezellig in de zomerdag 
lekker lang natafelen en genieten als de avond valt...


Ik wil nog even terug komen op alle leuke reacties over de geraniums die ik had overgehouden. Vele vroegen mij hoe ik dat doe. Ik moet eerlijk bekennen dat ik er niet echt veel aan doe om ze over te houden, zet ze neer voor het raam. Af en toe een beetje water, bruine blaadjes verwijderen en veel liefde geven, ze vertellen hoe mooi ze zijn. En...het is weer gelukt! Ik heb ze nu wat terug geknipt zodat ze nog meer blaadjes en bloemen kunnen vormen.
Ik zou zeggen, probeer het eens. Je wordt het volgend voorjaar weer zo beloond met mooie bloemen...

Fijne dag

Liefs,
Patricia







33 opmerkingen:

Mayflower zei

Hoi Patricia, de stoeltjes passen perfect bij de tafel, wat een mooie vondst is dat.
Ik zal je tip onthouden en toch meer praten tegen de geraniums hihi. Ik had vorig jaar van die mooie witte en nu moet ik ze weer nieuw kopen terwijl het zo'n voldoening geeft als ze het jaar erna weer volop bloeien.
Fijne dag en een lieve groet, Mea

Corine(THUIS) zei

Wat een heerlijk plekje voor een zomerontbijt! Een middagwijntje drink ik eerlijk gezegd liever op een wat relaxtere stoel :)
Ben nu ook benieuwd naar je 'grote' terras natuurlijk.. je hebt een mooie tuin volgens mij!
Groeten, Corine(THUIS)

Gerrie zei

Wat een leuke stoeltjes zeg! Staat erg gesjellie zo met je tafel erbij.Ik heb wel eens hanggeraniums een hele winter buiten laten staan (was ze helemaal vergeten) en ze gingen het gewoon weer mooi doen.

alma zei

Hoi Patricia,

Wat een prachtige set is het nu. Helemaal af. Lekker genieten in het zonnetje!

Groetjes
Almay

Loveforpiemonte zei

Nou jij hebt duidelijk groene vingers!!! Hoeveel liefde ik ook geef, veel gaat bij mij dood, vooral hortensia's grrrrr.
Ik ga zo ook even lekker voor het huis uit de wind zitten, heerlijk in het zonnetje.
Ik heb trouwens een giveaway dus voel je vrij om langs te komen.
Groetjes Madelon

Kom Achterom zei

Wat een gezellig stelletje zeg.
Ik zou wel eens willen weten wat ze elkaar te vertellen hadden toen ze elkaar ontmoeten!!!
Het is een perfect stel ze horen echt bij elkaar!!! hahaha
Ik meen het hoor het ziet er erg gezellig uit,
een hele fijne middag nog je kunt hier wel even lekker buiten zitten nu
Yolanda

kralenqueen zei

Hoi Patricia,

Dat ziet er al heel gezellig uit zo. Laat de zon nu maar vaker schijnen en dan kan jij genieten van je setje en een kopje thee, koekje... Groetje Rianne

Marloes zei

Die stoeltjes passen echt perfect zeg! Staat erg mooi!

Yvonne zei

Wat een leukerdjes deze witte stoeltjes, staat gezellig zo buiten!!!
dit jaar was ik al van plan om wat geraniums te kopen, dus ik ga je tips ter harte nemen :-)
Groetjes Yvonne

PASSIONEDECO FRANCESCA zei

Dearest Patricia,

what a lovely corner you've created! So relaxing, I can imagine the feeling you get there while drinking a glass of really good wine in the evening!
Simple pleasures of life! Have a nice week. Fra

Belle Brocante design zei

Leuke stoeltje! ik heb ook 3 terrassen met witte stoeltjes alleen op 't hoofdterras staan hardhouten die zonodig van manlief in de olie moeten wat ik dan weer niet wil omdat ik ze liever grijzig heb! Maar goed in de olie dan maar, dan blijven langer houdbaar zeg maar! Ik vond je geranium kleur zooooo beeldschoon ik ga ze zeker ook zoeken in die kleur,helemaal in zo'n witte pot staat het helemaal mooi!
Nou jij weer helemaal gelukkig met je 4 nieuwe aanwinsten, veel plezier ermee!

Groetjes,
Annemiek

faire un songe zei

Heerlijk Patricia... inderdaad helemaal goed zo.. een lekker plekje is het geworden..
EN net wat je zegt wat boffen wij met onze mannen...
Geniet van je stoeltjes, ik hoop dat de zon zich een beetje regelmatig laat zien dan kun je lekker genieten
Groetjes Hetty

Anoniem zei

hoi Patricia,

dat ziet heel erg leuk out.
wat een blaatje.

groetjes Conny

Rianne zei

Heerlijk plekje zo voor het ontbijt (en daarna mag ook nog wel hoor!).
Geniet ervan!

Linda zei

Ja hoor , ziet er weer gezellig uit. Schattige stoeljes zijn het wel. Nu maar hopen op een prachtige zomer zodat je veel plezier zal hebben van dit gezellige tuinsetje.
Groeten Linda

Passione Helena zei

Hoi Patricia,

Wat een leuk setje is het geworden zo!!
Gewoon een leuk zitje om even een broodje aan te eten. Ik had een dergelijk zitje, wat inmiddels niet in mijn tuin staat. Maar ook mijn kinderen hebben daar heel veel gebruik van kunnen maken, toen ze nog wat kleiner waren.

Veel geniet momentjes.

Lieve groetjes, Helena

La Maison zei

Een handige man is wat de meeste vrouwen willen hoorde ik gisteren op t.v. en jij hebt er dus een. Je tafel is prachtig en je stoeltjes zijn er perfect bij. Leuk zitje zo.

Groetjes
Hermine

Madelief zei

Hoi Patricia,

Wat is het een mooi geheel geworden! Wat je geraniums betreft....het zal vast en zeker door het praten zijn gekomen dat ze zo mooi zijn gebleven ;-)! Ik ga het komende winter ook maar eens proberen.

Lieve groet, Madelief

Lily zei

Thanks for visiting me!
What a lovely blog you´ve got!

Love
Lily

lia zei

Dat is een lekker plekje. En die stoelen staan erg leuk bij die tafel.
Konden we maar buiten zitten, maar hier is het momenteel erg fris. Heb net de kachel aangezet.

lieve groet Lia

Unknown zei

mooi setje!!!!!

ik kom een keer genieten......

t brocante sfeertje zei

Hai Patricia,en weet je wat zo fijn is?Het weer wordt alleen maar beter kan je direct genieten van je mooie stoelen.Groetjes,en n zonnige week,Ingrid

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Wat prachtig zijn de stoelen, nu kun je genieten van een plek om je ontbijtje te eten, je kopje koffie te drinken en gewoon genieten.

Dat gaat deze week al lukken met het mooi weer.

groetjes Pauline

Jeannette zei

Mooi, mooi, mooi!
En dat glaasje wijn ´s middags klinkt ook goed! ;)
Hmmmm, praten tegen planten. Werkt dat ook met takken? Want die kersenbloesemtakken hier....die vertikken het dus om in de bloei te gaan. Misschien omdat het Duitse takken zijn en ze mijn Rudi Carell Duits te verschrikkelijk vinden? Tssss.. Nou, ik probeer het dan maar eens met wat schlagermuziek. :)))
Liefs, Jeannette

LiLi M. zei

Ik moest weer even bijlezen; prachtig je stermagnolia, onze buren hebben een gewone magnolia en wij genieten ook mee. En je stoeltjes zijn ook weer een prachtige aanwinst, ik hoop dat je er heeeeel veeeeel plezier van gaat krijgen dit jaar!

Karin zei

Hi Patricia,
Ik zie een hele bloggermafose, mooi hoor. Heb even bij zitten lezen, en jouw witte sterren staan ook in mijn tuin te pronken (nou ja niet echt die van jou haha) maar ik heb er helaas nog niet echt van kunnen genieten. Ik hoop dat dat de komende dagen ervan gaat komen. Als de temperatuur nog iets omhoog wil kan ik met een lekker bakske in het zonnetje stil genieten en een beetje bij zitten komen. Geniet ervan meid,
Karin

The Old and the Beautiful zei

Wat een schattig zithoekje is dit geworden zeg met dat tafeltje en je vier nieuwe stoeltjes.
Ze staan er super bij!

Groetjes,
Gonda

Ingrid zei

Mooie blog Patricia,vind je stoeltjes ook mooi!!!

RosaRot zei

Liebe Patricia,
thanks for visiting me!
Your blog and your pictures are also so wunderful and I love Holland, in summer we will spend our hollidays in Holland.
Mamy greetings from germany, Karolina

Willemien zei

Hoi Patricia,

Lees voor het eerst je blog.Ziet er heel mooi uit.
Ik kom vast vaker langs, heb me maar meteen aangemeld als volger!
Wat leuk van die stoeltjes!
Past heel goed bij elkaar!

Groet, Carolien

basiclabelSweden zei

Hi,

ZO gezellig, zucht ik wil ook even lekker thee komen luiten bij jullie in de tuin, met de grote tafel gezellig kletsen over van alles en nog wat hahahahaha.....

liefs

Bonjade zei

Ah daar zit 'm de kneep...ik moet met ze praten...ze een spiegel voorhouden.......yep, ik ga het proberen......
Je setje is een plaatje zo om te zien, heerlijk om saampjes een kopje koffie op te drinken.....
Gezellig
Fijn weekend

Inge zei

Hoi hoi Patries,

Wat een mooie stoeltjes...
Ben je lekker bezig te freubelen??

Je maakt er altijd weer iets moois van...

Lieve groetjes Inge...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...