maandag 26 april 2010

Bruidsboom...




Het is weer maandag. Ik hoop dat je net zo van het weekend heb genoten als ik. Het was prachtig mooi weer, echt Lente! Wij hebben ons weekend doorgebracht in het mooie zuid-Limburg. Volgende week zullen we daar 1 á 2 weken verblijven, dit zal helemaal aan het weer liggen. Misschien kan ik vanaf daar nog wel een mooie post plaatsen zodat jullie ook kunnen genieten van al het moois daar...


Bij thuiskomst zag ik dat de boom volop in bloei stond. Hier moest ik wat foto's van maken, dit is prachtig mooi. Het lijkt wel een bruidsboom en zo heb ik het maar genoemd. Deze boom heb ik van mijn lief gekregen toen we 13 jaar getrouwd waren. Dit klinkt voor vele vreemd, maar dit getal brengt ons gelukt. Ook mijn beide ouders zijn daarmee opgegroeid met dit getal...


Het aantal volgers is weer flink opgelopen, ik heet mijn nieuwe volgers daarom van harte welkom. Leuk dat je wilt mee genieten van de sfeer in en om mijn huis, van de dingen die ik doe en hoe ik geniet van de kleine dingen van het leven...

Ga een mooie week tegemoet.
Liefs,
Patricia




33 opmerkingen:

Claudia Leertouwer zei

Moooooiiiiii!

Janet zei

Hoi Patricia,

Wat een mooie foto`s zeg,als dit geen voorjaar is.....
Echt genieten dit seizoen,vind ik altijd.
Groetjes Janet

Madelief zei

Hoi Patricia,

Wat een prachtige foto's van jullie tuin. De 'bruidsboom' is echt een plaatje! Ik wens jullie fijne vakantieweken in Limburg!

Lieve groet, Madelief

Ingrid zei

Ik wil bij jou op het mooie stoeltje komen genieten van al dat moois Patricia!!!!

Ingrid

Geartsje zei

Hoi Patricia,

Wat bloeit die boom prachtig. Heerlijk voor je dat je 2 weekjes naar Zuid-Limburg gaat. T'is er zo mooi. Geniet er van!!!

Groetjes van Geartsje

Fleurette zei

Hello my dearest Patricia, your garden is very charming!!!
I love flowering apple tree!!
Have a nice evening and very nice week:))
Warm hugs Fleurette

lia zei

Die boom is prachtig, en leuk om terug te kijken naar je vorige post, toen het nog knopjes waren.

groetjes Lia

Jeanette zei

in jouwn tuintje is het echt genieten hoor! Wat een geweldige mooie bruidsboom heb je en wat een bloesems, echt wel veel...dat beloofd lekker veel appeltjes. ik heb altijd een jaar pech met onze appelboom, die van ons doet aan beurtjaren. Het ene jaar heel veel appels en het jaar erop helemaal niets. Er zit op moment bij ons helemaal geen bloesem aan, zo jammer. Uitdunnen van fruit doe ik al jaarlijks maar toch slaat hij altijd een jaartje over. Gelukkig kan ik van jouwn prachtige boom genieten. je hebt er ook hele mooie foto`s van gemaakt.

Lieve groet,
Jeanette, o...ja wij wonen op 13;-)

Rumour has it zei

Tjonge, die boom levert schitterende plaatjes op! Zo mooi, al die bloesems en pasteltinten! Ik ga ook regelmatig terug naar Zuid-Limburg en kijk er nu altijd met andere ogen naar dan pakweg 20 jaar geleden, toen ik er zelf nog woonde. Elke keer weer is het een prachtmoment om de Zuid-Limburgse heuvels binnen te rijden... :D
Echt een stukje nostalgie voor mij.
Tot gauw, groetjes, Marjolijn

Gerrie zei

Wat een heerlijke sfeervolle foto's heb je gemaakt. Nou hopen maar dat het lekker weer wordt zodat je lang kan genieten in Limburg.

Groetjes Ger

Bonjade zei

Oh smul smul....wat geniet ik hier.
Mooie bloemen, lief stoeltje, prachtig tuinbordje......ah het kan niet op....heerlijk
Fijne week

It's me zei

Wat een mooie boom !!!!...........en leuk hoor je foto's van het stoeltje en bordje eraan.....leuk leuk !! gezellig om bij je langs te komen......fijne avond ! lieve groetjes Ria

alma zei

Hoi Patricia,

Wat een heerlijke boom en ook symbolisch omdat je hem van je man gekregen hebt. Lekker genieten in Zuid Limburg! Ik vind het daar prachtig! Het is vaak ook veel warmer dan bij ons in het westen! Hebben jullie daar een huisje?

Groetjes en nog een fijne avond!

Almay

Dario Ferrari Photos zei

What a wonderful blog do you have...I really love holland..I've been there 5 time in my life...and I'm looking forward to come the 6th one!!!!!

I'll folow you for sure!!

Bye
Dario

Karin zei

Wat een heerlijk vooruitzicht en dan maar hopen dat het net zulk prachtig weer wordt als de afgelopen dagen. Je boom ziet er geweldig uit!
Fijne dagen,
Karin

Kom Achterom zei

Wat een prachtige foto's patricia!!!
ooh ik vind het helemaal niet raar hoor als alles klopt op het getal 13 dan is dat toch zo!!
Ik vind je omschrijving van bruidsboom prachtig!!
Dat hart maakt veel duidelijk!
Ik wordt er wel een beetje sentimenteel van met de muziek op de achtergrond die je erbij hebt!
helemaal passend wie zingt dit?
Wat een mooie stem o ik zie het loreena mc kennitt moet je zelf ook maar even draaien bij je foto's
Here is my hart zingt ze klopt precies.
Hele fijne avond
Yolanda

kienkele zei

Hoi Patricia, wat een prachtige foto´s! Het blijft genieten he, die mooie bloesems, ik kan er ook geen genoeg van krijgen.
Voor jou ook een fijne en zonnige week! lieve groet, Tineke

Linda zei

Hoi Patricia

Hij is werkelijk Prachtig !!!
Je kan er de hele dag naar kijken.
Leuk ook zo met je nieuwe tuinsetje er bij, heerlijk genieten van de lente. Een fijne week.
Groeten Linda

Jootje zei

wat heb je een mooie foto´s van je boom gemaakt! hij ziet er prachtig uit, wat jammer dat de bloei altijd maar zo kort duurt. ik wens je hele fijne weken in limburg, met veel zonneschijn!
groetjes van jootje.

Les Cotrions zei

What a beauty in your garden Paricia!!! What a nice story behind your tree! You have such an enchanting garden and I like the way you deorated it!
Happy new week!
Vale

Fluitenkruid zei

Wat een heerlijke plek om je weekend door te brengen en straks weer van al het moois te mogen genieten. Je bloesemfoto's zijn prachtig. groetjes Jannet

Jeanet zei

Heerlijk als de bomen alweer in bloei staan.
Je wereld wordt daar meteen een stukje vrolijker van.
Als dat geen mooie voorteken van mooi weer is weet ik het ook niet meer

Geniet van je weekjes in Limburg

groetjes Jeanet

G-STYLE zei

Hallo Patricia,
mooie boom hoor en een leuke herinnering zit er aan vast ook.
Wat is je tuin toch ook prachtig en wat heb je een mooie blog !

Leuk dat je me verwelkomde trouwens , het voelt weer een beetje als thuiskomen .

nou tot een volgende keer , fijne dag nog , lieve groet Gea

THORNWOODS AT HOME zei

Wat een prachtige foto's, echt genieten van zo'n mooie boom!!

Groetjes van Monique

kullervilla zei

So lovely your garden is...
The spring have just started over her.It´s so nice to lock in to you.
Hug//kullervilla

Room Seventeen zei

Sfeervolle foto's!
Groetjes Hennie

Lilla Blanka zei

Hi Patricia!

Ohh how beautiful!!!
I so enjoy looking at your photos, very lovely!
The appleflowers is not blooming here yet, but hopefully soon :)

Hugs,
Mia

PS my geraniums are pale pink at color

Unknown zei

Hi Patricia! What a special tree! So beautiful too!!! I very much enjoyed all of your photos!

Hugs ~

:) T

Anoniem zei

Hoi Paricia,

wat heb je mooi fotos gemakt.
Ik zal ook gaag zo een mooie boom in mijn tuin willen hebben....
groetejs van Conny

Corinne zei

Hoi Patricia,

Wat een geweldig mooie boom zeg! Geniet er maar van. Veel plezier op vakantie.

Groetjes,
Corinne

Loveforpiemonte zei

Tja wat moet ik zeggen, vind dit een geweldige post. Wat een prachtig hart ook in de bruidsboom.
Terecht dat er weer nieuwe volgers bij zijn gekomen.
Ik wens je alvast een fijne Koninginnedag,
groetjes Madel

Sonja zei

Hoi Patricia.. dat is genieten, wat mooi al die bloesem..! Het hart geeft de boom nog eens een extraatje, wat lief.

Groetjes en een hele fijne koninginnedag..

Sonja

Catharina Maria zei

Patricia , je maakt wonderschone foto's , een genot om naar te kijken .
fijn weekend ♥RINI♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...