woensdag 21 april 2010

Mooie roze knopjes...

De Malusboom zit helemaal vol met prachtige mooie roze knoppen. Knoppen die straks allemaal open zullen gaan en het een zee van bloemetjes wordt ofwel de bloesem. En al die bloemetjes worden in het najaar allemaal kleine rode appeltjes die ik voor herfst en kerstdecoraties gebruik, maar zover is het nog lang niet. Eerst gaan genieten van de prachtige bloemetjes...


Je merkt echt dat het nog te koud is, het wachten duurt lang, of wij hebben geen geduld...
Ondertussen heb ik het glas van de lantaarntjes schoon gemaakt, dat kijkt heel wat frisser. Gezellig straks met een lichtje erin...


Kijk, ze willen wel,
geweldig mooi met die heldere blauwe lucht als achtergrond...


Lieve groet,
Patricia

30 opmerkingen:

Saskia ♥ Stipje ♥ zei

hoi Patricia.
wat een prachtig gezicht die mooie roze knoppen.
eigenlijk is het allemaal zo mooi de knopjes de bloesem die mooie rode appeltjes.
je foto's zijn geweldig mooi.
een hele fijne dag Liefs Margarita

Irma zei

heej Patricia,

Wat een heerlijke post dit is zo op en top voorjaar, de bloesem altijd zo uitbundig en straks als het uitvalt vind ik het ook zo mooi net rose sneeuwvlokjes.
Hier regent het nu maar morgen word het beter zeggen ze dus daar vertrouw ik op, met jouw post doet het deze regendag de buien vergeten,

lieve groetjes Irma

Pink Princess zei

Ben dol op de Malus ook, en die appeltjes ook zo mooi.

NEE joh wij zijn gewoon ongeduldig! Wij willen warmte maar het eind van de week wordt het echt mooi, boven de 20 graden !!! Dus nog even doorbijten, ja ik ook hoor,.. De post bezorgen terwijl het hagelt, bbbrrr niet leuk nie :(

Claudia Leertouwer zei

Geduld is een schone zaak, maar ik denk stiekem zelf ook wel dat alles wat later is hoor.

Groeten,
Claudia

Ingrid zei

Heel mooi deze foto's Patricia!!!trouwens je blog ook,ik zet je wel even bij mijn favo's........
Ingrid

Gerrie zei

Mooi is dat altijd he al die bloesem.Ik heb een klein magnoliaboompje staan,zo jammer dat die bloemen zo gauw zijn uitgebloeid.Is maar kort genieten.

Fleurette zei

Hello dearest Patricia, Your spring photos from your garden are charming!!!!
Have a nice day
Big hugs Fleurette:))

Anoniem zei

Prachtig!ik vind Malus ook helemaal geweldig,de appeltjes zijn zo leuk en wat heb je een grote tuin,dat is flink genieten,je lantaarntjes zijn ook schitterend,het mooie weer komt eraan als het goed is,ik wens je nog een fijne dag,lieve groet Joke.

les fifoles zei

Thank you Patricia for your support, I'm really happy when I read your comments. I'd like to have such a beautiful garden and to be sitted in your white chair admiring all the blossoms.

Hugs. Anne

Bonjade zei

Zo zeg mooie rose parels aan de boom.......wat een schoonheid.
Enne dat lichtje niet aansteken hoor....er broedt een aanstaand moedertje in zo te zien;))
Fijne middag

Een sneller kloppend hart zei

Oh zo mooi al die knopjes, geweldig! Je hebt er weer prachtige foto's van gemaakt, geniet van al dit natuurschoon..de tuin wordt elke dag mooier, dat is zo leuk he!

Groetjes, Veronique

oma leentje zei

Je kan zien dat jij toch zuiderlijker woont dan wij. Hier is de Malus nog lang niet zover.
Zoals altijd zijn je foto's weer super. Fijne dag nog lieve groet Leni

faire un songe zei

Ja het is koud...en er is niet veel aan zo. dan was het zondag toch wel iets beter... maar ik heb gehoord dat het weekend ook goed gaat worden. ( dan hebben wij een tuinfeest ter ere van de 103 ste verjaardag van Oma....) dus dan zijn we ook lekker buiten.
Nog even geduld...het komt goed.
Groetjes Hetty

Jolanda zei

Prachtige bloesem, echt al genieten van die mooie kleine wondertjes in de tuin.
Groetjes Jolanda

lia zei

Vandaag is het wel kouder hoor. Maar we moeten ook een beetje geduld hebben. En zondag word een topdag. Zorg dat je ervan kunt genieten.

lieve groet Lia

It's me zei

Hoi Patricia


Wat is het koud he??? pfffff...............brrrrrrrrrrr....echt niet leuk!! maar het word beter zeggen ze...............leuke mooie foto's hoor!!! fijne avond lieve groetjes van mij...........

Jootje zei

wat een mooie foto´s heb je gemaakt! ik vind het ook allemaal wat lang duren met het weer, maar het weekend ziet er veelbelovend uit! groetjes van jootje.

Room Seventeen zei

Wat een leuke foto's! Het is inderdaad nog te koud, we hadden hier vanochtend zelfs een paar natte sneeuwvlokken!

brocante roos zei

Wat een heerlijke foto's. echt genieten. Wat zal dat er straks prachtig uitzien.

Fijne avond,

lieve groet Marjan

Marge zei

Dear Patricia,

Oh, how beautiful, spring pictures you show us, I love them!! You have allmost summer there, oh you lucky;)
Big hugs to you, my friend,
Marge

Corine(THUIS) zei

O zo mooi! Ik reed vanmiddag in een fikse hagelbui.. brr
Ik hoop idd dat het een warm,zonnig weekend wordt! Zodat je bloesemknoppen prachtig uitkomen..
Groeten, Corine(THUIS)

Passione Helena zei

Hooii Patricia, wat heb je prachtige foto's gemaakt!!
Het voorjaar spat van het beeld, de kleurtjes en de mooie blauwe lucht! Helaas was het gisteren en vandaag wat kouder, hopelijk kunnen we snel weer naar buiten. Ik vind het nu ook wel tijd worden voor een beetje stabiel voorjaar. Wie niet!

Fijne avond,
Lieve groetjes, Helena

Yvonne - Frl. Klein zei

Hello Patricia, what a beautiful tree!!!!
I´m not skating! I jog two till the three times week.
Have nice evening!
Hugs, Yvonne

Haikey love of living zei

Mooie kleurtjes en prachtige blauwe lucht! Dit is genieten :-)

Jeanette zei

oohh..wat is die van jou al ver....en wat een mooie bloesem. Wat een fijne tijd toch de lente, ik ben er helemaal weg van, nog een weekje ik hoop dat mijn bomen dan ook gaan bloesemennnn:-))

Willemien zei

Prachtig Patricia!

Wat verlangen we allemaal naar het buitenleven he!

Erg leuk om weer wat van je te zien en te lezen!

Groet, Carolien

alma zei

Hoi Patricia,

Wat een prachtige bloesem heeft dit boompje en dan ook nog straks al die leuke appeltjes. Ga toch maar overwegen om ook zo'n exemplaar aan te schaffen!

Welterusten!

Groetjes
Almay

Anneke zei

prachtige fotos en die roze knoppen, geweldig om te zien

Syster vit zei

So nice it looks whith the lihts i n the tre.
Thanks for your komments on our blog:-).
Hugs from Liselott.

manon 21 zei

belle ambiance chez toi.

bonne journée

Amitiés

manon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...