zaterdag 21 april 2012

Het is zover..



Vandaag is het dan zover,
de release van Huisjekijken.
Deze vind plaats om 17.00 uur.
De website zal vanaf 18.00 uur
te bezoeken zijn.


Een website met een online E-magazine over wonen.
 Ook ik zal daar maandelijks een bedrage aan leveren.
Ik schrijf een column en regelmatig zal ik een
workshop plaatsen over de kransen die ik maak.


Via deze weg wens ik Huisjekijken heel
veel succes in de toekomt. Helaas kan ik
er niet bij zijn om met jullie mee te
proosten, dus bij deze

PROOST!!


...for a happy Feeling!



~Patricia~



30 opmerkingen:

Annelies zei

Hoi, klinkt heel leuk maar de link werkt helaas niet?...

Home and Lifestyle zei

Wat leuk Patricia dat je daar je bijdrage aan mag gaan leveren!! Vroeger ben ik op Huisje Kijken bijzonder actief geweest, maar het frustrerende vond ik toen dat er amper reacties kwamen op foto's die je er plaatste. Daarom was ik ook zo enthousiast toen ik de woonblogs (met reacties!) ontdekte! Ik wens je heel veel succes, zodra Huisje Kijken online is zal ik een kijkje gaan nemen!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Fia zei

Klinkt heel leuk en gezellig....jammer dat je nog niet op de site kan komen..

liefs Fia

Loraine Living zei

Leuk Patricia, zeker om zo af en toe een columm te schrijven. We moeten nog even wachten lees ik, maar dat komt vast goed.
Fijn weekend, groetjes Diana

Grietje zei

Ben benieuwd....ik wens jullie allemaal heel veel succes en plezier met deze site...

Prettig weekend,
Groetjes Grietje

Room Seventeen zei

Wat leuk Patricia! Ik keek in het verleden wel eens op deze site, maar op de een of andere manier kan ik er niet mee uit de voeten, vind het een beetje een onoverzichtelijk allemaal , maar goed, dat kan aan mij liggen natuurlijk. Ik zal nog een poging wagen.....
( de link in je post werkt niet, ook niet op de hyves site ;-)

Petra zei

Hoi Patricia,

Spannend hè? Ik kan ook niet, m'n vader is jarig en mijn man staat op de Rai. In m'n eentje zie ik het niet zitten om dat er nog tussendoor te doen. Ik heb m'n blogje ook al klaar liggen, zet hem vanavond open. Ben benieuwd wanneer in m'n volgende stukje in moet leveren.

Groetjes en een fijn weekend!

Rozmeen zei

Hi Patricia,

Wat onzettend leuk!! Ik ga de dinnetjes van HK even succes wensen en een dikke felicitatie.

Fijn weekend.
Liefs,
Rozmeen

Ger zei

Klinkt goed,ik hou de tijd in de gaten en ga daar dan een kijkje nemen.

Leuk dat jij daaraan ook je bijdrage gaat leveren,ik wens je veel succes!!!

Fijn weekeind en lieve groeten!!
Ger

Room Seventeen zei

Oké, om 17.00, had het even over het hoofd gezien. Ik ga vanmiddag kijken hoor, ben er klaar voor ;-))

Jolanda zei

Succes!!
Fijn weekend,

Jolanda

Claudia Leertouwer zei

Ik ga zeker een kijkje nemen!

Bij Guusje Thuis zei

Leuk hè, via huisje-kijken op hyves uiteindelijk het bloggen ontdekt. Af en toe spiek ik nog wel eens daar, ben dus heel benieuwd naar hun e-magazine en leuk dat jij daar een bijdrage aan gaat leveren! Groetjes Colin

Mirjam zei

Hoi Patricia,
Wat leuk lijkt me die site. Vanmiddag kan ik nog niet kijken, want ik moet werken, maar morgen ga ik beslist even een kijkje nemen. Wat leuk ook dat jij colums gaat schrijven en workshops gaat houden. Ik ben heel benieuwd naar dit alles...
Ik wens je een heel fijn weekend,
en ik duim voor wat zon...
Lieve groet,
Mirjam

lia zei

Heb de link al in mijn lijstje gezet, en ga het vanavond eens uitgebreid bekijken.
Leuk dat jij daar aan mee mag doen. En ben heel benieuwd naar workshop kransen maken.

Fijn weekend,
liefs lia

Judith zei

O, dan ga ik straks eens een kijkje nemen. En wat leuk voor jou dat je er een plaatje hebt gekregen voor een column en workshops; succes ermee!

Karin zei

Wat leuk! Ik ga beslist eens kijken

It's me zei

Klinkt helemaal leuk.......ik ga zeker kijken zo !!...liefs fijne avond...xxx...

Annelies zei

Hoi Patricia,
Dom dom...had over het hoofd gezien dat het pas om 17.00 geopend zou worden.
Ik ga nu snel een kijkje nemen! Lijkt me hartstikke gaaf!
liefs, Annelies

Alie zei

Gaaaaaf! Ga gelijk even kijken. Bij ons organiseren ze één keer in het jaar een huizenjacht (binnenkijken bij mensen) en dat noemen ze "effen guzen". Succes ermee en groetjes Alie

Home fourteen zei

Leuk dat je een column mag schrijven. Gefeliciteerd!!! Ik ga het eens bekijken. Succes!! Gr. Jac...

Madelief zei

Wat een leuk initiatief Patricia! Ik wens jullie heel veel succes toe en ga de website zo meteen gelijk bekijken.

Een fijn weekend,

Madelief x

Pauline zei

Dat ziet er erg leuk uit.
Veel succes.
Liefs, Pauline

Passione Helena zei

Gefeliciteerd Patricia, je hebt een prachtige bijdrage geleverd. Het Magazine ziet er prachtig uit. 'All Seasons' geeft een hele mooie aanvulling aan het geheel.

Heel veel succes!!

Fijne zondag!

Liefs Helena

Unknown zei

Mooi digitaal magazine en een leuk idee. Veel succes. Groetjes, Annet

It's me zei

Erg leuk hoor!! succes !!! liefs Ria...xxx...

Sonja zei

Oh het idee alleen al, ik ga daar eens even op mijn gemakje kijken.. je blog is al geweldig, dus dat zal daar niet minder zijn :) Leuk!

Fijne zondag..

hokje zei

Heb natuurlijk even de link aangeklikt en genoten van al het leuks wat er te lezen/zien valt. Je hebt een mooie column geschreven, daar gaan er vast nog vele van volgen.

Fijne avond. Groeten, Miranda

Unknown zei

jaaaa daar ben je dan!!:)....benieuwd patricia! ik wens je heel veel plezier en succes! En dat geldt natuurlijk ook voor de dames van Huisje Kijken!!!

Liefs,
Lynda

Jansepans zei

Leuk leuk! Ik zal zeker een een kijkje nemen. Liefs Janneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...