vrijdag 20 maart 2015

Verfrissende kleur






Hier kan ik zo van genieten..

De perentakken in de grote vaas, iedere
dag zie ik ze meer en meer kleuren.
Ik denk na dit weekend, dan is het pas
echt Lente, zal ook de witte bloesem
te zien zijn. Prachtig!



Het glaswerk op de kast, het straalt
zoveel rust uit en een hele verfrissing
nu de Lente weer begonnen is.

De groene, ietwat turquoise kleur vaas, 
deze kleur komt heel subtiel terug
 in een kussen, die ik van de week heb
 gekocht voor onze nieuwe bank. Nu ik
 dit schrijf bedenk ik me dat ik daar 
helemaal geen foto van heb. 
Dus, die komt nog..




Deze oude lijsten, tjee hoelang is het
al geleden. De grote heb ik ooit op een
 Koninginnemarkt gekocht. Die lijst 
is zo mooi, maar heeft jaren op onze
zolder gestaan. Niet wetende wat ermee 
te doen. Maar nu we deze kast hier
hebben geplaatst, was dit toch wel dé
plek waar hij het mooist tot z'n recht komt.
Een mooie lijst die gezien mag worden!
 Een andere eenvoudige lijst heb ik ervoor 
geplaatst en het plaatje is compleet.




Ik hoop op een mooi Lente weekend
Een weekend om van te genieten!!

Liefs
Patricia










18 opmerkingen:

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Heel mooi, Patricia! Het is zo wonderlijk hoe uit een bruin stammetje zo`n mooi groen scheutje komt en daar weer een mooi en teer bloemetje. Geniet ervan..fijne avond nog!

Lieve-Groetjes,
Verie

Anoniem zei

Prachtig hoe uit zo'n grillige tak, zo'n mooie lente-bodes kunnen groeien! Het staat ook heel mooi zo bij je, dit stilleven op de kast. Die schilderij-lijstjes staan er perfect. Goed dat je ze al die tijd bewaard hebt!
Fijn weekend!
Liefs, Peetje

Unknown zei

Zag vandaag in het tuincentrum ook van die mooie bloesembomen, zo mooi teer wit.
Je lijsten vindt ik ook mooi.
Fijn Weekend.

Groetjes,
Inge, my choice

It's me zei

Heel fijn weekend Patricia....liefs Ria...x!

Loraine Living zei

Zeker genieten, prachtig om te zien.
Ik wens je een fijn lente weekend!
lieve groet Diana

SisustEllen zei

Just beautiful<3
Greetings from Finland from SisustEllen-blog♥

lia zei

Mooi die perentak met bloesem, en die lijsten zijn echt heel mooi.
Maar goed dat je die nog op zolder bewaard had.

Thuis bij Tjits zei

Zo mooi dat ontluikend groen en heerlijk die rust van je stillevens!

Heel fijn weekend!
liefs, Tjits

Anoniem zei

Prachtig dat de tak zo mooi uitkomt.
En heerlijk dat de lente begint.
Een mooi weekend!

Lieve groet,
Gerry

het moonhuis zei

mooi zeg, dat de bloesem uit is gekomen, hopelijk heb je er nog lang plezier van. Die lijsten zijn ook mooi!

Liefs Monica

Jolanda zei

Prachtig hoekje zo met het glaswerk, de lijsten en de lentetakken, fijn weekend!

Corine(THUIS) zei

Fijne rustige sfeer in huis, met mijn favoriete bloesem.

Home is where the heart is zei

Mooi stilleven zo :))
Fijne avond
grtzz Brigitte

Judith zei

Zo mooi... bloesemtakken!
En zo zie je maar weer: wie iets bewaart, heeft wat;-)

Fijne avond

Madelief zei

Mooie foto's Patricia! Prachtige perentakken!

Fijne week verder!

Madelief x

Tineke zei

We zijn nu ruim een week verder en ik denk dat je perentakken inmiddels prachtig zullen bloeien. Ik vind je lijsten prachtig en ze passen heel goed op het plekje waar jij ze neergezet hebt. Heel mooi.

IS Interieur Styling zei

Hoi Patricia

Wat een mooi rustig beeld, echt genieten. Ik wens je fijne dagen.

Lieve groet Ingrid

Jeanine van Houten zei

Wat een mooi plaatje zo zeg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...