maandag 22 juni 2015

It's Summer-time!?




It's Summer-time!!

Volgens zeggen, is nu officieel de zomer begonnen.
Maar als ik nu zo naar buiten kijk en al die regen naar 
beneden zie komen, vind ik er niks zomers aan. Ik zit 
zelfs met een heerlijk warm vest aan deze post te schrijven,
wat zo onderhand wel eens tijd werd..  :-)



Afgelopen weken veel in de tuin aan het werk 
geweest. Ons grote terras moest hoognodig
veranderd worden. Het werd maar uitgesteld,
en uitgesteld. Een aantal weken geleden zijn we
er maar eens aan begonnen. Hoe happy ben je
 dan als alles naar je zin is, al het gedane werk.
Nu het mooie zonnige weer nog, zodat we 
kunnen vertoeven op ons vernieuwde terras. 
(en ik foto's kan maken om te laten zien..)



Ik kon het vandaag niet laten om tussen de buien
door even een Hortensia af te knippen. Een bloem,
groeiend in zijn beginfase. Ik ga er binnen fijn
 van genieten, het is even niet anders..

Fijne week voor jullie!

Liefs
Patricia







9 opmerkingen:

Ger zei

En dat mooie vernieuwde terras wil jij natuurlijk graag delen op de blog,dan zullen binnenkort de foto's ervan wel volgen want vanaf donderdag tot en met de hele volgende week verspellen ze echt zomerse temperaturen.
Lig/zit hier ook met vest en cv beetje aan vanaf mijn bedje in de serre naar buiten te kijken en de ene regenbui na de andere tikt tegen het raam maar ik blijf genieten van de grote Hortensia die ik gisteren van dochterlief kreeg met wel 20 bloemen die naar blauw zullen kleuren in de komende dagen,wanneer het weer het toelaat ga ik naar buiten om foto te maken en het is ook mijn bedoeling om die met andere bloggers te delen.
Net als jij doet met je mooie gestijlde foto's van een Hortensia in fles, eenvoudig maar echt een plaatje en een lust voor het oog.

Fijne dag en groet,
Ger

Ger zei

Verspellen=voorspellen.....

Anoniem zei

Toevallig zocht ik gisteren je laatste post nog eens op, want ik had je gemist. En tadaaa, vandaag is er een nieuwe...leuk!
Ik ben benieuwd naar je nieuwe terras. Bij ons is er ook een nieuw terras aangelegd, maar vandaag zag ik 'm alleen vanuit het keukenraam :-( De zomer werkt nog niet echt mee. Je hebt het mooi opgelost om de bloemen dan maar naar binnen te halen. Vestje en kaarsje aan, opgekruld op de bank onder een plaid: zomer in holland? Nee toch? Het komt goed...ooit...
Liefs, Peetje

Mirjam zei

Hoi Patricia,
DAt lijkt me toch wel een bereklus, zo'n terras veranderen. En nu ben ik wel heel erg nieuwsgierig ernaar... dus hopelijk gaat het heel binnenkort heel mooi weer worden (en dan niet voor maar 1 dagje), echt zomer dus... zodat je veel foto's kunt maken en het ons allemaal kunt laten zien...
Je Hortensia is in ieder geval een schoonheid.
Liefs,
Mirjam

Madelief zei

Leuk om weer een bericht van je te zien Patricia! Fijn om te horen dat het goed met je gaat en je druk bent met leuke dingen in en om het huis.

Fijne week!

Madelief x

Kom Achterom zei

Wat een prachtige foto's heb je gemaakt zeg!! Leuk dat je er weer bent!
Fijne avond
Yolanda

Indruk zei

Benieuwd hoe je terrad er uit ziet! Soms kun je zo tegen een klus opzien maar fijn als het dan gedaan is. Nu nog de zon erbij en dan kun je genieten in de tuin. Pascale X

Petra zei

Wat gaat de tijd dan snel hé! Nu alweer zomer! En ik wens je dan ook heel veel warme lange zomeravonden op je nieuwe terras!

Ik ben natuurlijk ook benieuwd naar je terras, hoop dan ook dat je niet al te lang wacht met het volgende blogje ;-))

Lieve groet van Petra

It's me zei

Mooi hoor je foto's....wat is het fris he....van mij mag de zoner echt komen hoor...tis al bijna juli....sjuchtttt....liefs van mij...x!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...