woensdag 13 januari 2010

Echte oudjes

Hier in het drop wordt er volop geschaatst, helemaal geweldig in deze tijd. Ik vind het altijd wel iets nostalgisch hebben, maar dat zal wel komen door al die mooie oude winterse prenten.

Deze schaatsen heb ik vorige jaar van mijn schoonmoeder gekregen. Ze weet dat oude spulletjes geweldig vind, dus ook deze schaatsen. En helemaal deze, want daar heeft mijn schoonvader jaren op geschaatst. Helaas geen 11steden tocht in Friesland.
Nu met deze koude winter met veel ijs en sneeuw komen ze weer voor de dag en krijgen ze een mooi plekje achter het huis. Helaas niet aan de voordeur, want ik ben maar al te bang dat iemand ze net zo mooi vind als ik...



Ik ga mijn schaatsten weer onder binden en hup het ijs op.
Fijne dag allemaal en doe voorzichtig op het ijs.

Lieve groet,
Patricia

11 opmerkingen:

Karin zei

Ik heb het nooit gekund......schaatsen, maar dit zijn wel plaatjes!
Fijne dag,
Karin

Unknown zei

is het schoolplein weer ondergespoten???
veel plezier..
liefs petra

Bonjade zei

Wat een plaatjes zeg. Maar hier schaats je vast niet op toch?
Zou wel mooi zijn voor het sfeertje, maar of het zo goed gaat op die oudjes......
Fijne dag

Yvonne zei

leuk zijn die houten schaatsjes, ik heb kleine kinderschaatsjes hiervan, maar ook ik durf ze niet aan de voordeur te hangen...
schaatsze !!
groetjes Yvonne

Madelief zei

Hoi Patricia,

Ik zou ze inderdaad ook niet bij de voordeur durven te hangen. Wat lief om ze zo cadeau te krijgen. Leuk dat er ook herinneringen aan vast zitten. Veel schaatsplezier!

Groetjes Madelief

kienkele zei

Ooh Patricia, het is toch eigenlijk vreselijk he, dat we bang moeten zijn dat de spulletjes gestolen worden. Ik heb mijn oude slee nog, en die zou ik eigenlijk ook bij de voordeur willen zetten, maar die staat ook veilig achter in de tuin.....
Fijne avond, groetjes, Tineke

Irma zei

heej Patricia,

wat ontzettend leuk dat jouw schoonmoeder aan jouw dacht en ze je gaf, leuk hoor het idee dat ze van je schoonvader zijn geweest.
Ze zijn zo decoratief en ja het zou jammer zijn als iemand ze mee zou nemen en dat risico zou ik ook niet nemen daar zijn ze te dierbaar en te leuk voor.

Lieve groet Irma

Marge zei

Dear Patricia,

How beautiful pictures about old skates!!
Now, it is very beautiful winter so it is fun to skate or ski:)

I wish you funny winterdays!

Marge

Anoniem zei

hoi patrikcia,

wat leuk.
ik heb ook zo oude schaatsen van mijn man.
een ben so happy met deze dekoratie.

groetjes conny

Yvonne - Frl. Klein zei

Dear Patricia, are this old skier? They looks like so great!!!
Have a nice week!
Yvonne

Patricia zei

Hey naamgenootje!!

Heel erg bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog...
Ik ga je volgen want jij hebt echt supergave dingen op je blog staan die mij errug inspireren...*knipoog*...

En die schaatsen zijn erg gaaf hoor, en vooral omdat het veel betekenis heeft voor jou!!

Liefs,
Patricia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...