donderdag 14 januari 2010

Jeanne d'Arc Living

Vanmiddag kwam ik thuis en liep door naar de hal om mijn jas op te hangen en wat zag mijn oog daar in de brievenbus. Een hele grote envelop. Hé de nieuwste Jeanne d'Arc Living is binnen. Ik had er helemaal niet meer aan gedacht. Wat leuk zo'n verrassing op de deurmat. Even gauw doorbladeren met een kopje thee erbij. Wat staan er weer geweldige mooi dingen in...




De peperbesjes die je ziet liggen op het boek, heb ik met kerst gekocht bij Brocanterie Déjà-vu.
In een heel lief zacht kleurtje roze. Erg leuk om mee te decoreren.

Zo...ik ga weer terug naar m'n boek...

Liefs
Patricia

17 opmerkingen:

oma leentje zei

O wat een heerlijk tijdschrift.
Ben te zuinig om hem te bestellen erg he. Iedere keer denk ik ,ik doe het. Maar komt er niet van. Kijk wel mee. Fijne lees avond. Groeten Leni.

Irma zei

Heej Patricia,

Dat word genieten geblazen, keer op keer pak je het blad en telkens weer is het genieten al heb je de plaatjes al 10 keer gezien.
je hebt hem mooi op de foto gezet zo kan ik ook mee genieten.

lieve groet irma

kienkele zei

Mooi weer he, die nieuwe JdA Living, ik ben er gisteravond ook al even bij weggezwijmeld....
Fijne avond, groetjes, Tineke

Patricia zei

Hey Patries,

Het boek ziet er harstikke gaaf uit... ik zou hem ook graag hebben maar weet alleen niet of het wel MIJN smaak is... ben zo bang dat ie tegen valt...(dat zal wel niet want hoor er ontzettend veel over)
Heel erg veel leesplezier en spreek je snel weer!!

Liefs,
Patricia

Rumour has it zei

Dit nummer ziet er weer mooi uit, terwijl ik dat Kerstnummer toch echt maar niets vond, omdat de meeste foto´s erin zo grijzig-wit bewerkt zijn. Geeft altijd zo´n luguber donker sfeertje, vind ik. Ik hou meer van de echte kleuren uit het dagelijkse leven, stukken mooier! :)
Geniet van je magazine!

Mayflower zei

Ohhh....wat is dat voor jou al genieten, ik ga er morgen meteen om uit want het lijkt me weer geweldig mooi als ik de kleine impressie hier zo zie. Je peperbesjes zien er ook fraai uit. Ik heb echt jaren terug eens een kransje van deze besjes (ik wist niet wat de naam ervan was) gekocht, ze blijven heel lang goed.
Nou veel leesplezier.
Groetjes Mea

Yvonne - Frl. Klein zei

Dear Patricia! I have bought this wonderful magazine,too!
Have a nice Day, and enjoy your Jeanne d´Arc living!
Yvonne

faire un songe zei

Heerlijk genieten na gedane arbeid... even geen badkamer, trap en andere klussen, maar lekker met een potje thee op de bank en je JD..
Geniet ze....!!!!!

Bonjade zei

Heerlijk is ie niet? Het is een beetje mijn bijbel momenteel. Haast elke dag duik ik er wel even in.....
Geniet ze

Corine(THUIS) zei

Wat heb je dat leuk gefotografeerd met het kant en de besjes, zo benadruk je de JdA sfeer! Goed gedaan! Groeten, Corine(THUIS)

Bizzy @ home zei

Het ziet er prachtig uit...ik wil 'm ook!
Groetjes en een fijn weekend,
Renny

Fleurette zei

Hello my dear Patricia, it is beautiful magazine!!! Magazie Jeanne d'Arc Living in Prague, unfortunately not:((
I envy you:))) I love magazines about housing!!
Have a nice evening and week-end
Fleurette

Fleurette zei

Oh,my dear Patricia, can you send me the magazine? I would I was really happy:). How much the magazine cost? How can i pay you the magazine? Where can I write you my adress? Thank you very much Fleurette

The Old and the Beautiful zei

Wat heb je het mooi op beeld gezet. Echt heel goed.
Fijn weekend!
Groetjes,
Gonda

lia zei

Ja, ben het met Corine eens. Je zet het blad echt op de foto zoals het is. Heb het ook weleens gehad, maar is niet helemaal mijn stijl. Dus spaar het geld op en koop dan soms een ander boek. Ik ga straks de ariadne even lekker lezen.

fijn weekend.

~Anitas Ljuva Rum~ zei

What a lovely and beautiful magazine! What amazing pictures you show us! I really must try to get one.

Have a nice weekend!

Anita

Yvonne zei

Gisteren viel die hier in de bus, vind hem dit keer superrrrrrrr
het Kerstnummer vond ik ook tegen vallen, had daar mee van verwacht, maar dit nummer maakt het weer helemaal goed !
lekker lezen...
groetjes Yvon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...