dinsdag 2 maart 2010

Dank je, lieve Anne


Vanmiddag ben ik begonnen om in de tuin te ruimen en het zonnetje scheen zo heerlijk. Dus dat was dubbel genieten. De sneeuwklokjes staan al in volle bloei en de tulpen komen heel langzaam aan met hun kopjes boven de grond uit. De Hortensia's die staan er ook al mooi bij met hun piep kleine knopjes. Ik heb ze nog niet gesnoeid, daar wacht ik liever even mee, want het kan nog steeds flink vriezen. Ook Otje ons lieve konijn was helemaal in haar element, dansend en springend ging ze door de tuin.
Na zo'n ruim een uur werken, even relaxen met een kop thee in het zonnetje, ook maar even de post gehaald uit de brievenbus. Er zat wel een hele leuke post bij. Mijn gewonnen prijs van Anne (Kind An Huys) 

Mooi band, een oude bakplaat, een vormpje, mooi wit kleed en een prachtig hart. Alles was zo mooi ingepakt, echt met liefde gedaan. Het hart is echt geweldig mooi. Dus ik kon het niet laten om er gelijk wat mooie foto's van te maken.
Dank je wel lieve Anne. Deze foto's zijn voor jouw, als dank.

  
 De sneeuwklokjes is het eerst wat ik heb geplukt uit onze tuin dit jaar, 
een mooi begin van de Lente.

Geniet van al het moois
Lieve groet,
Patricia

28 opmerkingen:

Jolanda zei

Wat heerlijk, zo'n leuke verrassing in de brievenbus. En dan ook nog je lieve sneeuwklokjes erbij! Maakt het helemaal compleet. Geniet ervan, groetejs Jolanda

Fleurette zei

Hello my dear Patricia, these are lovely gifts...Patricie,you really deserve nice gifts!!!
Have a nice evening:)
Big hugs
Fleurette

Anoniem zei

Wat een prachtige give-away heb je gewonnen, dat hart is supermooi. Geniet ervan, net als van de eerste zonnestralen,
lieve groet, Sonja

Marion zei

Hoi Patricia,
Wat is het een prachtige Give Away hé, gefeliciteerd hoor.
Daar kan je echt blij mee zijn.
Geniet er maar lekker van.
groetjes Marion

La Maison zei

Het ziet er heel mooi uit, jouw kado van Anne.
De sneeuwklokje er bij, heel schattig.
geniet er maar van en ik wens je morgen ook een zonnige dag.

Hermine

Kind An Huys zei

Wat leuk om te lezen dat je er blij mee bent!! En je hebt er prachtige foto's van gemaakt, en wat lief zijn die sneeuwklokjes!!En het was inderdaad heerlijk weer vandaag, ik ben ook lekker in de tuin bezig geweest.
Lieve groetjes, Anne.

basiclabelSweden zei

Patricia wat leuk! Super gefeliciteerd, Prachtige fotos heb je ervan gemaakt en sneeuwklokjes zo mooi!

Hier zag ik ook stiekem wat onder de sneeuw vandaan piepen maar of het aanslaat snachts is het nog te koud! Geniet ik hier even lekker bij jouw

liefs Mabella ;) hahahah...

It's me zei

Woww Patricia wat mooi !!

Heerlijk zo lekker in je tuin bezig zijn........toch?

Nou fijne avond en geniet van al je nieuwe spulletjes.................groetjes Ria

Mayflower zei

Oh Patricia, wat een verwennerij, je heb een mooie give away gewonnen en wat heb je alles mooi op de foto gezet.
Ja wat een heerlijke dag was het vandaag hè. Ik ben ook lekker buiten bezig geweest, niet in de tuin, want daar was alles nog zo sompig van afgelopen weekend. Je kon bij ons zelfs even in de luwte van de zon genieten.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

Hannekie(Sisterly) zei

wat een prachtige prijs heb je gewonnen zeg
gefeliciteerd
gr hannie

lia zei

Wat een lekkere frisse voorjaarsfoto's zijn dit. Mooi net als het weer vandaag.

lieve groet Lia

Claudia Leertouwer zei

Schitterende foto's, mijn complimenten! Groet, Claudia

Petra zei

Wat leuk als je zoiets in je brievenbus krijgt.
Je hebt er mooie foto's van gemaakt.

Groetjes Petra

kralenqueen zei

Hoi Patricia,

Gefeliciteerd met je prijs. En wat een leuke dingetjes weer. Ik moest vandaag werken maar hoop dat het morgen ook zo,n lekkere dag word want ik kan niet wachten om ook in me tuintje te gaan rommelen en de eerste verse knopjes te zien ontluiken. En dan een lekker kopje thee.......mmmmmmm.....

Groetje Rianne

Anoniem zei

Lovely things, thanks for sharing! ~ ~ Becky

Karin zei

Fijn dan we mogen meegenieten van je prachtige prijs. Gezellig zo'n pakje ontvangen en je hebt zo geweldig vastgelegd op foto!
geniet ervan, Karin

Corine(THUIS) zei

Heerlijk!! Dit is wat ik bedoel! Prachtige foto's ook..
Groeten, Corine(THUIS)

Haikey love of living zei

Wat ontzettend leuk als je zoiets in je brievenbus krijgt.
Je hebt er mooie foto's van gemaakt.

groetjes,

Haikey

kienkele zei

Wauw, wat een mooie prijzen heb je gewonnen bij Anne. Ziet er allemaal prachtig uit. Je sneeuwklokjes zijn snoezig, ik neem me al jaren voor wat te planten in de herfst, maar dit jaar ga ik het echt doen!
Fijne avond nog, lieve groet, Tineke

Jeanette zei

Gefeliflapstaart met je prijs! Prachtig kado hoor heb je gekregen, past echt bij je! Leuk heb je alles op de foto gezet, zo teer en fragiel met het sneeuwklokje....Ik krijg echt zin in het voorjaar hoor:-)

Lieve groet,
Jeanette

Twa zei

Wauw! Wat een mooie giveaway. Ik ben daar best wel een beetje jaloers op hoor.
Geniet ervan!
Groetjes Antoinette.

Patricia zei

Gefeliciteerd met de give away, wat een plaatje zeg! Heerlijk he in de tuin werken... sinds ik met deze leefstijl begonnen ben begin ik nu ook meer een tuinmens te worden. Dus ik zit al heel de week te springen om te tuin te gaan doen... lekker opruimen, bladeren vegen etc etc. Heb zelfs al een ideetje voor een leuk plantenkastje buiten... maar alles op zijn tijd... eerst opruimen! Geniet ervan hoor!

Liefs Patricia

Bonjade zei

Zo zeg jij boft, van harte..... wat een mooie prijs zeg. Trouwens je hart hiernaast is ook niet te versmaden, heb je die zelf gemaakt?

Heerlijk zeg dat sneeuwklokje, die de bel luidt voor voorjaar.....HOERA!
Fijne dag

Corinne zei

Oh wat heb je prachtige foto's gemaakt van het kado dat je hebt gewonnen! Die sneeuklokjes erbij, prachtig. Geniet er maar lekker van.

Groetjes,
Corinne

jolanda zei

Heerlijk om weer eens in de tuin bezig te zijn hé? Prachtige foto's heb je gemaakt van je sneeuwklokjes en die mooie prijs die je gewonnen hebt. Ik heb al gezien dat er nog veel meer voor me te bekijken is op je blog, dus ik ben gelijk maar volger geworden :)
groetjes jolanda

Unknown zei

Thanks for youre vistit to me, good that you left a comment so that I could find youre beautiful site!!

Janet zei

Hallo Patricia,

Ik wil je even een compliment maken met je prachtige site,ik ben nieuw in blog-land,dus ben een beetje aan het rond kijken.Toen ik op jou site kwam kon ik niet anders dan even te reageren.

Groetjes Janet

idémakeriet zei

Nou dat is inderdaad een mooie winst meid, hele gezellige spulletjes die je allemaal vast een mooi plekje kan geven.
Wat heerlijk om zo rond te struinen in je tuintje en naar al dat nieuwe leven te kijken.
Ik zie jullie konijntje zo voor me met van die scheve geluksprongetjes in de lucht.
Nog een fijne zondag.
Liefs Gerda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...