zaterdag 7 januari 2012

Zoete kleurtjes..



Gisteren als afsluiting van de vakantie hebben 
mijn dochter en ik cupcakes gemaakt bij een
 vriendin van mijn dochter. Tjee, wat is dit een 
geweldige leuke bezigheid.


Fröbelen met marsepein en andere zoetigheden. 
Schaaltjes waren er gevuld met leuke figuurtjes 
om de cakes mee te versieren en ook dat alles
 is eetbaar.


Zelf heb ik er drie gemaakt. Leuk om mee te 
decoreren op een plateau en bijna té zonde 
om op te eten. Maar zeg nou zelf, dit is wel 
erg verleidelijk om er een te proeven. Dus ik 
zet even wat water op om een flinke pot thee
 te zetten voor een gezellig High-Tea met 
mijn dochter...


Vanaf volgende week zal ik proberen wat meer 
tijd te besteden aan mijn blog en zeker ook bij 
andere blogs langs gaan. De tijd schiet er bij in als
 iedereen gezellig thuis is en logees hier in huis zijn.
 Na dit weekend zal het normale leventje weer zijn
 invulling krijgen. School, werk, sporten en een
 nieuwe cursus volgen..


Op naar de High-Tea, volgens mij smaken deze 
zoet kleurige cupcakes naar meer..



Geniet van een fijn weekend!!

~Patricia~


28 opmerkingen:

Bonjade zei

Wat een leukerdjes idd....daar word je direct vrolijk van......
Fijn weekend
Liefs

bijzonder-oud zei

wat leuk zeg! wat heb je dat mooi gemaakt, ze zien er overheerlijk uit, veel plezier met de high tea!

Groetjes,
Yolanda

Mayflower zei

Wow.....wat zien de cupcakes er prachtig uit.
Inderdaad zonde om te tanden in te zetten.
Geniet nog van het weekend Patricia. Hier gaat alles volgende week ook weer z'n gewone gangetje.
Lieve groet, Mea

Thuis Thuis zei

Oh dat ziet er heerlijk uit! Door je foto's te bekijken ben ik er haast bij.Die kleurtjes, daar wordt ik helemaal blij van.
Geniet ervan, fijn weekend nog.
Liefs Annette

Home and Lifestyle zei

Wat zien ze er professioneel uit, ze zijn heel erg mooi en ik hoop ook héél erg lekker! Gezellig om met je dochter een high tea te doen :)!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Loraine Living zei

Leuke kleurtjes ... prachtig gemaakt!Op eten tijdens de high tea met je dochter is heerlijk bijzonder. Nog een fijn weekend, groetjes Diana

Yvonne zei

Dat is zeker zoet!
Wel vrolijk....
Gr Yvonne

Een sneller kloppend hart zei

Leuke bezigheid....ik hou er ook zo van!

Groetjes, Veronique

RUW MET STIJL zei

Dat ziet er erg leuk uit. En ik geloof zeker dat ze lekker zijn.
Geniet ervan,
Fijne weekend,
Ellen

Anoniem zei

Wat een leuk idee aan het eind van de vakantie.
Ze zien er heerlijk uit.
Gezellige thee met je dochter!
PS> mijn blog is nu ook van start, hartelijk welkom.

Wens je een fijn weekend,
Gerry

Unknown zei

Yummy!
They look so delicious
Enjoy a sweet Sunday
xoxo
Mari

Mirjam zei

Hallo Patricia,
Ik kom even een bakkie bij je doen hoor, want zulke lekkere cupcakes kan ik niet weerstaan.... ben zeker al te laat?
Ze zien er prachtig uit en ik geloof direct dat het heel leuk is om ze te maken. Geweldig al die suikerzoete kleurtjes...
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Marieke zei

Wat een heerlijke mooie taartjes. Inderdaad zonde om op te eten. Wat leuk die achtergrond muziek op je blog. Maakt het helemaal compleet. Fijne avond en eet smakelijk!
Groetjes Marieke

Michelle zei

Ze zijn erg mooi geworden, ik vind het zelf ook altijd leuk om ze te maken :)

hokje zei

Erg leuk om te doen en heerlijk om op te eten. Dochterlief en ik hebben er ook nog wat gebakken en versierd deze vakantie.

Fijn weekend. Groeten, Miranda

Jolanda zei

O dat ziet er mooi en heerlijk uit! Lieve groet

Haikey love of living zei

Wat zien ze er lekker uit!

genieten hoor!

groetjes, Haikey

Ger zei

Ja, zeg dat wel Patricia....
van bloggen komt ook bij mij niet veel met al die feestdagen en verjaardagen hier in huis,af en toe probeer ik toch links en recht 'n reactie te plaatsen.

Morgen nog vrienden voor mijn verjaardag van afgelopen week, die van wat verder komen,gezellig met z'n allen aan de gedekte tafel voor een etentje waar ik de hele dag druk mee was,
en dan maandag eerst beginnen aan de grote poetsbeurten want dat schiet er met die dagen ook bij in,ik noem het de dagen van de plumeau en snelle doekjes,ergo: met de Franseslag;-)

Maar dat druk zijn van jou is wel met héle lekkere en mooi uitziende resultaten!!!!
Mmmmmmmm wat een juweeltjes hebben jullie er van gemaakt!!!

Volgens mij is het DE RAGE van de afgelopen tijd, je kan geen winkel binnen stappen of je komt een uitgebreid assortiment tegen om aan de slag te gaan met die vrolijke cup cakes maken.
Bij ons in de stad is onlangs een speciaalzaak geopend met alles op (ge)bak gebied voor de doehetzelver.

Fijne avond en zondag!!!
Ger

Theemuts Rommelhoekje. zei

mmmmmmmmm ik graag er trek van !!
Dubbel gezelligheid en plezier;eerst maken en daarna een high tea.

Fijn wekkend veder,groetjes Romkje.

lia zei

Ze zien er prachtig uit, en smaakten ze zo ook....

Fijn weekend,
Liefs Lia

It's me zei

Ze zien er mooi uit hoor.....hoe laat begint de high tea morgen ??? hahahah!! liefs Ria...xxx...

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

mmmmm ziet er heerlijk uit zeg te mooi om op te eten ...... maar geniet er lekker van ...lieve groet rosita

Maaike zei

Ze zien er lekker uit! En mooi... inderdaad bijna jammer om op te eten!

Groeten Maaike

Riitta Sinikka zei

Mmmmm..so lovely things! Have a nice day!

Unknown zei

Ze zien er mooi en lekker uit. Als je zin hebt kom je dan ook eens bij mij kijken?

Groetjes van Nancy (Madam Mikmak)

Claudia Leertouwer zei

Wat zijn ze goed gelukt zeg!

Linda zei

Kijk die zien er uit om op te eten....hmmm...Ze zien er prachtig uit. Het lijkt mij zeker ontzettend leuk om ook eens te doen. Gewoon een gezellige bezigheid en dan later een potje thee en smullen maar.

Fijne avond nog.
Lieve groetjes, Linda

Sjoukje zei

Zoooo leuk om te doen maar om op te eten nog leuker natuurlijk hihi~!
Ze zien er prachtig uit...
Ik hoop dat ze lekker hebben gesmaakt.
Fijne dag, groetjes Sjoukje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...