vrijdag 27 januari 2012

Vrolijke kleuren...


Hier word je toch blij van.
Een prachtig boeket bloemen
in de vrolijkste Lente kleuren.


Al is geel niet mijn kleur, 
op deze manier geschikt 
mag het in mijn huis staan.

Alsof het heel voorzichtig
wilt zeggen: 
LENTE...


Met dit boeket kwam manlief gisteren thuis,
het was een dankjewel voor een werk wat 
hij heeft gedaan. Dit is iets wat ik zeer zeker
waardeer, een dankjewel te mogen ontvangen
 voor het goede werk. Waar gebeurt dit nog...

#

Met dit mooie Lente-boeket wens ik 
jullie allen een heel fijn weekend toe.
Geniet van elkaar,
geniet van de kleine dingen
 die op je pad komen..

Liefs,
Patricia


26 opmerkingen:

Miss M zei

Nou, zeg dat wel: waar vind je dat nog? Dat je voor het 'harde' werken beloond wordt met een prachtig boeket!
Hopelijk hebben jullie er lang plezier van!

Groetjes, Marjolijn ♥

Thuis bij Tjits zei

wat een lief gebaar, dat gebeurt inderdaad niet veel meer..
en wat een schitterend lenteboeket, lekker van genieten!

fijn weekend,
lieve groet van Tjits

Kind An Huys zei

Wat een lief gebaar!! Geel is ook niet mijn kleur maar het staat zo toch wel gezellig! Ik wens jullie ook een fijn en gezellig weekend toe!
liefs, Anne.

Fia zei

Een heel mooi boeket.....ik voel en ruik de lente....prachtige bloemen!!

Een mooi weekend Patricia
Hart, groetjes Fia

Maaike zei

Wat een prachtig voorjaarsboeket!

Fijn weekend! Groeten Maaike

Anita zei

Een prachtig "dank je wel" boeket :-)
Daar wordt een mens helemaal vrolijk van.
Een voorzichtige knipoog naar de LENTE
Fijn weekend !!! Groetjezz lfs mij

Loraine Living zei

Een mooi boeket heb je gekregen geeft echt een voorjaarsgevoel, een beetje geel is wel vrolijk ... geniet ervan!
Lieve groet, Diana

It's me zei

Heel mooi hoor!!...fijn weekend......liefs van mij....xxx..

In den Uylenbal zei

Hoi Patricia, een prachtig boeket ! Ik ruik de Lente op afstand, máár een koufront staat voor de deur, dus ik denk even nog geen Lente :-) Greetz Lejo

Anoniem zei

Wat een prachtig boeket met ook nog eens een extra waarde.
Geniet er veel van.

Fijn weekend en lieve groet,
Gerry

Home and Lifestyle zei

Dit is inderdaad een mooi boeket, lekker fleurig en vrolijk! Lief dat je man dat gekregen heeft als waardering voor inzet, dat mag best wel eens uitgedrukt en beloond worden!

Geniet van je weekend! Lieve groet, Ingrid

Een sneller kloppend hart zei

Prachtig bos rozen...daar kan je zo heerlijk van genieten hè!
Je foto's zijn mooi helder en fris, ik vind ze super!

Veel groetjes, Veronique

Mirjam zei

Hallo Patricia,
Jammer genoeg hoor je tegenwoordig bijna alleen nog iets als je op je werk iets 'niet' goed hebt gedaan. Een mooi dankjewel voor je goede werk, daar hoor je bijna nooit van. Terwijl het juist enorm motiverend is. Zo fijn dat jouw man dus wel een dankjewel kreeg. Prachtig boeket waar jullie hopelijk nog lang plezier van hebben...
Ik wens jullie een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

idémakeriet zei

Lieve Patricia,
wat een heerlijk boeket, nou daar geniet je wel even van.
Gek is dat he geel is ook bepaald mijn kleur niet maar het is inderdaad wel een echte lentekleur.
Effin er zijn zoveel andere mooie kleuren die ons wel blij maken.
Fijn weekend meid.
Liefs Gerda

http://truutske.blogspot.com zei

Wat fijn als je zo op deze manier gewaardeerd wordt.
Prachtig boeket en inderdaad Lente in huis.
Fijn weekend, Trudie

Mayflower zei

Wat een mooie waardering voor je manlief Patricia.
Een prachtig voorjaarsboeket.
Fijn weekend en een lieve groet, Mea

Fleurette zei

Hello my dearest Patricia, your photos are very beautiful and your flowers have amazing color!!!!!
Have a nice weekend
Hugs
Fleurette

Bizzy @ home zei

Een kleurrijk gebaar, lekker van genieten!
Lieve groet, Renny

WEERspiegeling zei

Mooi gebaar én mooi boeket.
Beetje lente binnen op deze manier, met de winter voor de deur.
Fijn weekend Patricia!
Groetjes, Anita

Fågel Blå zei

So lovely flowers!!!
I can smell it over here Smile!!!!
I whish you a happy weekend
Kathrine

Unknown zei

Ik wens jou ook een fijn weekend en geniet van je mooie boeket bloemen.

Groetjes, Nancy

Madelief zei

Wat een prachtig boeket heb je staan Patricia!

Een fijn weekend!

Madelief x

Met Brocant Label zei

Dat is zo leuk als je met een bloemetje gewaardeerd wordt. En tja de lente van mag die komen maar als ik de weerberichten zo hoor moeten we eerst nog de kou trotseren.

Lieve groet,
Yvonne

Landbohaven zei

Smuk buket. Skønne farver.
Tak for kigget.

Krek wak wou zei

Wat een lief gebaar! Prachtig boeket met prachtige kleuren...daar wordt je inderdaad heel blij van!
Groetjes van Nicole

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtig boeket en wat lief van je man ....tja die voorjaar moet nog even wachten hahahah....fijne week lieve groet rosita ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...