vrijdag 13 januari 2012

It's all in the details




Detailfoto's, ik blijf ze erg waarderen. 
Renny van het mooie blog


heeft daar een leuke post over gemaakt.
Ga er eens kijken en doe mee met de challenge.
Ik ben zelf op zoek gegaan in mijn foto archief naar 
detail foto's en heb daar deze collages van gemaakt.
 De foto's kan je oa in deze posten terug vinden:

                                                                       ♥ Badkamer
                                                                       ♥ Knopendoos
                                                                       ♥ Roosjes

Ik wens jullie een heel mooi weekend toe

Liefs,
Patricia





35 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Detailfoto's zijn inderdaad mooi, ik kan daar ook bijzonder van genieten! Ook jij laat mooie details in je post zien!

Ik wens je een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Vær våken zei

Lovely! Happy weekend!

Loraine Living zei

Prachtig met de knopen ... erg mooi gedaan! Fijn weekend en een lieve groet, Diana

Eva zei

I love those details! Wonderful pictures!

Eva

Thuis bij Tjits zei

wat heb je dit mooi gedaan! en wat is het leuk om details te fotograferen hè, ik heb het vanmorgen ook gedaan en er erg van genoten, weer een heel leuk idee van Renny!

fijn weekend!
lieve groet van Tjits

Met Brocant Label zei

Wat een mooie Patricia voor de challenge. Vooral de sleutel in het slot vind ik erg mooi.

Lieve groet,
Yvonne

'Inga' zei

Leuk idee, detail foto's zijn meestal heel mooi, ga meteen kijken...

Bizzy @ home zei

Prachtige detailfoto's, stuk voor stuk! Leuk dat je meedoet aan de challenge. Fijn weekend,
Lieve groet, Renny

Madelief zei

Mooie detailfoto's Patricia. Een gezellig weekend!

Madelief x

http://truutske.blogspot.com zei

Echt genoten van jouw geweldig mooie detailfoto's.
Via Bizzyathome kom ik hier terecht en ga je volgen hoor.
Erg gezellig blog!!!
Fijn weekend, Trudie.

Unknown zei

Prachtig...ik ga ook mee doen, details! Fijn weekend, Nicole*

Bonjade zei

Ben ook gek op details.......
Leuk om ze zo samen te brengen...
Die gedroogde roosjes zijn mijn favoriet.....super!
Fijn weekend
liefs

Room Seventeen zei

Een leuke challenge.
Mooie foto's!

Dagmar Design zei

Lieve Patricia, weer even mooi als altijd!!! Geef je ook fotografie workshops? Zo ja, dan wil ik mij graag bij je opgeven!!! Goed weekend gewenst! Lieve groet van Dagmar (DD Brocante)

Anoniem zei

Leuke challenge. Je ziet zoveel mooie details voorbijkomen.
Deze zijn ook erg mooi.

Lieve groet,
Gerry

rommy moosie68 zei

wat mooi gedaan met oog voor dethai super gedaan fijn weekend liefs rommy

Maaike zei

Mooie detailfoto's! Die details blijven mooi!
Als ik het weekend tijd heb ga ik ook een collage maken!

Fijn weekend! Groeten Maaike

hokje zei

Wat een prachtige detail-foto's! Een hele leuke challenge van Renny.

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

Ger zei

Hoi Patricia,

Het is vandaag DE DAG van de detail fotografie in blogland:-)
heel leuk om al die challenge bijdragen die Renny bedacht langs te zien komen, waaronder deze mooie detail foto's van jou!!!

Fijn weekeind!!!
Lieve groeten,
Ger

Anita zei

Móói en vooral je roosjes vind ik prachtig :-)
Fijn weekend !!! Groetjezz lfs mij

It's me zei

Heel mooi hoor !!!....fijn weekend...liefs van mij...xxx..

Michelle zei

Heel mooi jou foto collage, ik vind het echt heerlijk bij iedereen de detailfoto's te zien!

Voor jou oo een heel fijn weekend!
Liefs Michelle

André en Inka. zei

Hoi Lieve Patricia,prachtig je detailfoto`s,wat een leuke challenge,hé,van Renny,super leuk om er aan mee te doen,...fijn weekend,...gr van ons,...XXX

Het lijstje van brocante zei

Prachtige collage,zo zie je maar dat je met een paar kleine dingen een mooie collage kan maken.
Je hebt ook een mooi blog,ben gelijk volger geworden van je!!!!!
Met lieve groetjes,
Silvia

Karin zei

Ik hou er ook van, detailfoto's, maar zoals Corine ook schreef op mijn blog is het ook leuk om eens de hele ruimte te zien waar dat detail zich bevind ;) Fijn weekend!

bleudelavandou zei

Prachtige collage!!

liefs
marieke

Jolanda zei

Ja erg leuk he, om mooie close ups te maken. Zien er prachtig uit, lieve groet

Mayflower zei

Wat een prachtige bijdrage aan de challenge Patricia.
Ik ben ook dol op dit soort detailfoto's.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

idémakeriet zei

Mooie detail foto´s patricia!
Die gedroogde roosjes zijn zo schattig in detail.
Fijne avond en zondag.
liefs Gerda

G-STYLE zei

Hoi Patricia,

altijd leuk om even weer naar jouw blog te gaan ...

Prachtige detail foto's zijn hier te zien. Vooral de roosjes zijn zo mooi en teer maar mijn favoriet zijn toch de knopen , die vond ik toen je die post laatste al zo mooi.

Fijn weekend verder , lieve groet Gea

What's in a day zei

Ik had al een reactie geplaatst maar die is verdwenen??

Heel mooie foto's en zo leuk al die details, bij jou zie je hoe goed je kijkt naar alle details, zoals altijd als ik je foto's zie.

Fijne zondag,
♥Eefie

Mirjam zei

Hallo Patricia,
Wat een mooie plaatjes heb je ons weer voorgeschoteld. Zo´n leuke challenge van Renny, de detailfoto´s. Heerlijk om te zien.
Ik wens je een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Gerreke zei

Blijft leuk die detailfotografie. En jij hebt er ook oog voor. Mooie details hoor!

Twinstyle zei

Mooie foto's weer hoor! Ik geniet altijd erg van je foto's. Ik heb van 't weekend een moshartje gemaakt. Ik had ze ergens gezien, maar wist niet meer waar. Gerry van Merel-viool zei dat het waarschijnlijk bij jou was...en ja hoor. Kom je hem bekijken?

Liefs Wendy

Passione Helena zei

Wat een schitterende bijdrage, Patricia! Wat een detail plaatjes! Echt genieten...

Lieve groet, Helena

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...