zaterdag 6 maart 2010

Mijn mooiste paaseieren....


Twee jaar geleden kwam een lieve vriendin met drie prachtige mooie paaseieren. Ze had ze speciaal voor mij gemaakt. De afbeelding had ze echt voor mij uit gezocht, zo lief van haar. Dit zijn de afbeelding waar ik zo van hou. En nu mogen ze weer uit de doos, pronken op een mooie schaal van Maastrichts aardewerk.

 

Die afbeeldingen die doen het hem helemaal bij mij, ik blijf er naar kijken, zo mooi, zo lief.
Een ei is beplakt met oud muziek papier, een prachtige afbeelding en touw, de andere afgewerkt met mooi kant en de laatste is naast een mooie afbeelding afgewerkt met een fluwelen zwarte bandje.
Er liggen kleine kwartel eitjes bij, de grote eieren zijn echte neppers, maar bijna niet van echt te onderscheiden. Dus die gebruik ik ook regelmatig voor buiten om kransen mee op te fleuren.

 



Morgen ga ik naar het bos om te wandelen, te genieten van de zon en om op zoek te gaan naar mooie lange berkentakken, daar wil ik een krans van de maken voor op de voordeur. Ik hoop me daar weer op uit te kunnen leven.
Geniet van deze heerlijke zondag, ook de zon zal gaan schijnen, dus laat je even op met al die zonnestralen.

Liefs,
Patricia

28 opmerkingen:

Haikey love of living zei

Hallo Patricia,

Wat een prachtige eieren zijn dat zeg!
Ik ben gisteren al op zoek geweest naar berkentakken maar heb niet genoeg kunnen vinden om een mooie volle krans te maken. Morgen maar weer op zoek. Ben benieuwd naar de jouwe :)

groetjes,

Haikey

Miranda | Taxx Life Blog zei

Prachtige eieren, echt heel mooi! Veel plezier morgen in het bos, heerlijk met het beginnende voorjaarszonnetje!

Nieneke zei

Wat een prachtige eieren heb je, zeker omdat je ze van je vriendin hebt gehad. Kan me voorstellen dat je daar mee loopt te pronken: prachtig!
Ik hoop dat je mooie takken vindt en ben benieuwd naar je creatie!
Geniet van je wandeling,
Nieneke

It's me zei

Hoi Patricia

Woww .wat een schitterende eieren!

En zo leuk dat je vriendin ze gemaakt heeft..........wees er maar zuinig op!

Geniet van je boswandeling morgen.........

Groetjes Ria

Een sneller kloppend hart zei

Jee die eieren zijn erg mooi, wat lief dat je die hebt gekregen en ook zo mooi voor jou uitgezocht!
Geniet van je wandeling morgen, lekker dikke jas aan en wegwezen....heerlijk!
Hoop dat je mooie takken gaat vinden...

Fijn weekend verder!

Groetjes, Veronique

kienkele zei

Hoi Patricia, wat zijn dat mooie eieren, kan me voorstellen dat je ze koestert en dat ze ieder jaar weer tevoorschijn komen!
Wat die berkentakken betreft: kom maar even langs, die van mij worden volgende week gesnoeid...
Fijn weekend nog, lieve groet, Tineke

Room Seventeen zei

Wauw!!! Dit is mooi zeg!! Prachtige foto's ook!
Groetjes Hennie

Enjoy the Seasons zei

Wow, echt schitterende eieren zeg!
Juweeltjes om te zien...
Ben al benieuwd naar je krans.
Fijne zondag!
Groeten Vroni

Anoniem zei

Hi Patricia!Gorgeous Eggs,I cant believe my eyes how precious.

Enjoy your Sunday!~~Becky

Jeanette zei

heb je die mooie eieren van Carolina? volens mij heb je die vorig jaar van haar gekregen? wat ik me nog kan herinneren..Ik hoor nooit meer iets van Carolina, zij heeft toch ook een weblog, puur?

Ik vind je eitjes nog steeds zo mooi,dat heeft ze echt goed gedaan hoor. jij hebr er geweldig mooie foto`s van gemaakt dame...m`n complimenten!

Fijne zondag!
Jeanette

le ciel flamand zei

Dit zijn wel heel mooie eieren! En mooi gepresenteerd, met die kwarteleitjes.
Veel plezier in het bos!
Groetjes, Annelies

Kind An Huys zei

Ik ben niet zo van die beplakte eieren maar deze zijn wel heel lief en mooi!! Kan me voorstellen dat je er blij mee bent! En je hebt er prachtige foto's van gemaakt, mooi dat oude kanten lint.
Geniet van het zonnetje, en de zoektocht naar de takken.
Lieve groet,
Anne.

oma leentje zei

Prachtig zijn ze die eieneren van jou. Ik heb mijn voorjaarskrans alweer hangen . Ga er straks een blogje over maken . Fijne dag en geniet van de zon.

Hannekie(Sisterly) zei

zucht...ook al van die prachtige eieren. ik wil er nog wat maken voor mijn zus haar verjaardag. deze zijn echt super
gr hannie

Mayflower zei

Wauw... echt prachtig die paaseieren, wat lief van je vriendin dat zij deze speciaal voor jou maakte. Vandaag is een heerlijke dag om een lange boswandeling te maken. Ben benieuwd waar je allemaal mee thuiskomt en hoe de krans gaat worden.
Lieve groet, Mea

Karin zei

Ze zijn echt schitterend. Ik kan me voorstellen dat het ieder jaar weer een feestje is wanneer ze weer van de zolder afkomen en een mooi plaatsje in je huis krijgen om te liggen pronken. Geniet van je ZONdag, Karin

lia zei

Mooi, helemaal als iemand ze speciaal voor jou heeft gemaakt.
En ook zo mooi op de foto gezet.

fijne dag
lieve groet Lia

Carolina zei

Hey wat leuk!!!
Lief dat je ze laat zien op je blog, ik heb ze graag voor je gemaakt!!

Ohhh en het is vandaag zo'n mooi weer, genieten maar!!!

Liefs Carolina

P.S. tot snel!!

basiclabelSweden zei

OOh hoop dat je toch nog even wat mooie zon hebt gehad, hier was het heerlijk langs het strand en in het bos vol met langlaufers, ik zei nog tegen Cas wij gaan ons ook 2 setjes kopen, heerlijk door de bossen heen.

Was ook van plan takken te zoeken maar helaas er ligt nog te veel sneeuw, kom ik straks bij jou inspiratie op doen.

liefs Marion

petra zei

'Ze zijn werkelijk prachtig!!! Ik ben benieuwd naar je krans van berkentakken! Groetjes, Petra

brocante roos zei

Wat een lief kado van jouw vriendin, met zorg gemaakt....
Ik ben heel benieuwd hoe de krans gaat worden.

Fijne avond verder,

Lieve groet Marjan

chat persan zei

Bonsoir, j'adore vos oeufs si joliement décorés... et votre blog avec de si belles photos romantiques.
Amicalement
Domi

Marion zei

Prachtige eieren!
Ook zo mooi die foto's, prachtige details.
Echt genieten

groetjes Marion

Fleurette zei

Hello my dear Patricia, Your eggs in the style jdl are really amazing!!!
Have a very nice evening
Big, big hugs:))
Fleurette

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Sfeervol zijn de eieren, zo krijg je zin in het voorjaar en de pasen.
Net de weblogs ontdekt en een eigen blog gemaakt. Het werkt heel inspirerend en verslavend. Ben zelf ook volop met het voorjaar en de pasen bezig,

groet Pauline

Unknown zei

Hello Patricia!! I am working on some similar eggs myself! I just adored the ones in the Jeanne d' Arc Living magazine and thought I would give it a try...yours are so very beautiful!!!!!!!! Just the perfect touch for Spring!

I am happy to be following your lovely blog now :)

Hugs ~

:) T

Fågel Blå zei

Oh this egg!!!
I love this egg, so beautiful!
Do you sale this?
Hope your day be nice!
Many hugs to you!
Kathrine

Anoniem zei

Prachtige eieren!net zoals je foto`s,de onderste foto vind ik ook geweldig,zo mooi,eitje,kant en veertje,ik zou er een kaart van maken,lieve groet Joke.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...