dinsdag 9 maart 2010

Vogelgezang


Het blijft maar koud buiten, ook voor deze mooie plantjes. Ik heb ze gisteren avond maar naar binnen gehaald. Ze stonden zo vrolijk bij het keukenraam. Maar na die kou zagen ze er toch wel erg verdrietig uit. Dus hup naar binnen gezellig in de keuken gezet op het aanrecht. Na dit nachtje binnen zien ze er heel wat fleuriger uit. En eigenlijk staat het hier wel net zo gezellig.

Ik heb ze met z'n drietjes in een aardewerk schaal gezet van Boch. Ik heb 3 maten van deze schalen. De blauwe druifjes staan in net zo'n schaal.

Het zonnetje komt nu langzaam aan achter de wolken vandaag, dus het wordt vast een prachtige, zonnige dag. Ik zou graag laten horen hoe mooi de vogels hier in de ochtend hun lied zingen, daar begint iedere ochtend mijn nieuwe dag mee, het gezang van de vogels, een en al vrolijkheid...

Geniet van deze mooie dag,
Liefs
Patricia

21 opmerkingen:

Kom Achterom zei

mmoie schalen zeg!
Ik hiu ook van villeroy.
bij mij ligt er een flink pakje sneeuw op de blauwe druiven dus ik hoop dat dat isoleert en ze het overleven.
fijne dag nog ik ga mijn ramen maar eens lappen
Yolanda

Marion zei

Die plantjes koop ik ook ieder jaar zulke schatjes!! Zo in die schalen staan ze ook erg leuk.
Heerlijk hé wakker worden met het gezang van vogels. Dan begint je dag zo lekker.
Fijne dag
lieve groet Marion

Mayflower zei

Hoi Patricia, gelijk heb je hoor dat je die plantjes naar binnen heb gehaald met die nachtvorst. Schattige plantjes en de laatste foto vind ik zo'n heerlijke sfeer uitstralen met die fleurige plantjes en het mandje met de eieren, geweldig.
Fijne dag en een lieve groet, Mea

Fleurette zei

Hello dear Patricia, on your pictures is beauty and tenderness blue and white!!!!!!!!
Have a very nice day:)
Big hugs
Fleurette

kienkele zei

En zo hebben die leuke plantjes toch weer een goede bestemming gekregen! Het blijft maar vriezen he, maar mijn viooltjes weerstaan het goed, ze staan er heel fleurig bij. Hier was het vanochtend al zonovergoten, dus nu snel eten en een dutje doen, dan kan ik daarna nog even een uurtje de tuin in!
Fijne dag verder, groetjes, Tineke

Corine(THUIS) zei

Prachtig ja zo'n vogel-tjilp-fluit-concert! Je plantjes trouwens ook, en ja in deze tijd blijf je ermee sjouwen, elke avond naar binnen en elke ochtend weer naar buiten, maar het staat wel erg lente-achtig! Groeten, Corine(THUIS)

Rumour has it zei

Geweldige foto´s! Ik geloof dat ik een sauskommetje heb met datzelfde blauwe bloemetje/motiefje erop (moet eens gaan zoeken in mijn kartons :)).
Ik hou ook van het gezang en ´getwitter´ van vogels, vooral op de vroege ochtend - als er nog geen verkeer is buiten - hoor je ze goed.
Van harte, Marjolijn

Patricia zei

Heerlijk he al die mooie bloementjes binnen! Mooie schalen heb je! Geniet er maar lekker van hoor...

Liefs Patricia

Bonjade zei

Zo kun je nu optimaal van die prachtige bloemen en je servies genieten.....
Fijne middag

manon 21 zei

j'ai comme toi une furieuse envie de fleurs ,les tiennes sont ravissantes.

bonne soirée

manon

It's me zei

OOOOOOOO.........Patricia vogelgezang??? wat is dat ook alweer??

Wij wonen in een nieuwbouw wijk,ze zijn hier nog volop aan het bouwen en er is hier geen vogel te bekennen.......ik mis ze zo..........

Mag ik jaloers zijn op dit ja he??!!

Geniet ervan denk aan mij...lieve groetjes Ria

Anoniem zei

Mooie schalen met mooie plantjes erin en vogelenzang,wat wil een mens nog meer,niets toch,je onderste foto vind ik zo prachtig met alle spulletjes bijmekaar,het lijkt wel een ansichtkaartje,wens je een fijne avond,groetjes Joke.

Jolanda zei

Wat een mooie foto's en lieve plantjes, verwen ze maar!
Groet Jolanda

Room Seventeen zei

Wat een mooie frisse plaatjes!
Groetjes Hennie

Hannekie(Sisterly) zei

wat een mooi schalen zeg
erg mooi zo op het aanrecht. ik heb geen ruimte in de keuken voor leuke dingen helaas. ik ben wel steeds meer bezig om leuke plekjes te creeeren. maar ruimte maken dus.
gr hannie

lia zei

Staat wel erg mooi op de aanrecht. Mooie frisse plaatjes. En die zon, heb je ervan genoten vandaag. Anders morgen een herkansing.

lieve groet Lia

La Maison zei

Mooie plantjes in een prachtige schaal, het geeft iets extra's zo in dat mooie aardewerk.
De vogeltjes zingen wel maar hebben het 's nachts vast nog koud.
Vandaag was het wel mooi zonnig.
Lieve groet
Hermine

Karin zei

Wat ziet dat er weer gezellig uit bij jou Patricia en de plantjes zullen blij zijn dat ze weer even lekker warm binnen mogen staan!
Groetjes, Karin

basiclabelSweden zei

Mooie Schalen van Boch, wat een aanwinst! Hier moet ik nog wel even wachten hoor, met buitenplantjes kopen. Zo stom gisteren zat ik in de zon buiten met een bakje thee te genieten en dacht ooh ik moet het tuinset buiten zetten, maar helaas er ligt op sommige plekken nog wel een halve meter sneeuw! Ik heb geduld hoewel ....... het word nu wel erg moeilijk.

Fijne week en liefs van bellavien

Monique zei

Het ziet er in de keuken ook wel heel erg gezellig uit. Misschien gewoon lekker laten staan?

Malvini FF zei

ohhhh zo mooi ...elk groen dat ik zie maakt zo happy!

groetjes
veronique

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...