vrijdag 26 maart 2010

Mooie stofjes..





Alle dikke, wollen gebreide dassen liggen weer schoon opgeborgen in de kast. Wachtend op een nieuwe winter. Nu maken we weer plaatst voor de mooie Lente die in aantocht is, of eigenlijk de Lente is er al. Ik heb al mijn sjaals maar weer eens voor de dag gehaald, ik heb er een lade me vol. In alle kleuren en maten, van diverse soorten stofjes...




Sjaaltjes, je kan er zoveel leuke dingen mee doen. Mooi voor op een jasje, jurkje of shirt. Sommige sjaals draag ik zelfs in mij haar als haarband. Het geeft net even iets moois aan je outfit, iets zwierigs, zo'n mooie lange sjaal...




Deze sjaals hangen aan een haak in de badkamer, zodat ik er 's morgen een kan uitzoeken welke ik die dag ga dragen, of misschien sla ik even een dag over...





Deze foto's heb ik gisteren genomen, de zon scheen zo mooi door de shutters heen. Helaas laat het zonnetje het vandaag afweten, jammer zo net voor het weekend.
Zondag wil ik wat rommelmarkten hier in de buurt gaan bezoeken, de tijd is er weer voor. Ik ben benieuwd wat ik voor leuks ga scoren, hierover volgend keer meer.

Voor nu wens ik alle lieve lezers van mijn blog een heel fijn weekend, ik hoop dat de zon nog even achter de wolken vandaar komt, dan ben ik ook weer blij, en ik denk ik niet alleen...


Lieve groet,
Patricia





27 opmerkingen:

Karin zei

Ik ben er ook van, van de shawls. Je kunt er nooit genoeg van hebben en mijn voorkeur gaat ook uit naar die zachte kleurtjes.
Fijn weekend. Hoop dat je met mooie vondsten thuiskomt!
Groetjes, Karin

Mayflower zei

Hoi Patricia, wat een prachtige foto's heb je gemaakt van die mooie sjaals, ik ben er ook dol op en heb er ook wel veel.
Veel plezier zondag op de rommelmarkten, ben benieuwd of je iets leuks op de kop tikt, nou ja je komt altijd wel met iets terug.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Kind An Huys zei

Wat een prachtige sjaals heb je daar hangen en liggen, en het kastje waar ze in liggen is trouwens ook een schatje!!
Heerlijk he al die dikke en donkere winterkleding weer weg om plaats te maken voor het zomegoed!!
Ik ben benieuwd of je zondag nog wat leuks scoort op de rommelmarkt, in ieder geval veel plezier!
Lieve groet, Anne.
PS; je tafel ziet er gaaf uit, mooi geworden.

Jolanda zei

Heerlijk is dat, bij het wisselen van de seizoenen, dat alle spullletjes weer uit de dozen en de kasten mogen komen! Altijd weer een verrassing: 'O ja dat had ik ook nog....'Mooie sjaals heb je, vandaag kun je m wel weer gebruiken buiten denk ik...lieve groetjes Jolanda

Jootje zei

ik vind je sjaals erg mooi, die kleurtjes zijn prachtig! je kunt ze overal bij dragen, en je ziet er iedere keer weer anders uit.
veel plezier op de rommelmarkten!
groetjes van jootje.

Saskia ♥ Stipje ♥ zei

o wat zijn ze prachtig .
wouw super .
ja je kunt er zeker geen genoeg van hebben.
prachtige foto's heb je er van gemaakt.
ik wens je een heerlijk weekend.
lieve groet Mar

Loveforpiemonte zei

Tja het wordt er weer tijd voor he, wisselen. Mooi op de foto gezet ook.
Wens je een fijn weekend,
groetjes Madelon

It's me zei

Mooi Patricia

Al je sjaals.........zien er lekker zomers uit.........ik draag bijna nooit een sjaal..............vroeger wel maar dan opeens niet meer raar he??

Geniet van het weekend......lieve zonnige groetjes van mij

Pink Princess zei

Een mede fan hier:) Koop er in Thailand zeer veel (goedkoop en ZO mooi) ook deze zomer dus weer, joepie! Draag ze ook het hele jaar door, geeft net dat beetje extra aan een simpele outfit ♥

kienkele zei

Prachtige sjaals heb je Patricia, ik ben er ook helemaal weg van, heb dozen vol zo langzamerhand!
Wat de zon betreft, ik geloof niet dat het wat wordt vandaag, 't is hier in ieder geval errug triest, met af en toe een beetje regen.
Veel plezier op de rommelmarkten!
fijn weekend, lieve groet, Tineke

Rianne zei

Je kunt nooit genoeg sjaals hebben volgens mij, ze maken iedere outfit af. Hier slingeren ze dus ook in allerlei kleuren en maten door het huis.
Fijn weekend!

Claudia Leertouwer zei

Op jouw blog schijnt het zonnetje tenminste! Groet, Claudia

Kom Achterom zei

Oh genieten van al je mooie sjaals
Ik heb er ook gek op.
Maar die prachtige witte kantsjaal van jou vind ik prachtig
Wil ik ooookkkkk!!!
Lekker om doen hoor dan voel je je denk ik in een heel romantische bui
een heel fijn weekend toegewenst
Yolanda

kralenqueen zei

Mooie fotoos heb je van je sjaals gemaakt ! En voor iedere gelegenheid een ander dat herken ik. Ik heb dat zelf met kettingen.Kort of juist lang .En als ik daar geen zin in heb dan heb ik ook idd een sjaal om.Maar ook daar aan de punten weer kralen aan vast gemaakt.
veel plezier zondag op de rommelmarkt en dat je maar met leuke dingetjes zal komen. Fijn weekend. Groetjes Rianne

Unknown zei

Heerlijk he al die sjaaltjes,ik ben er ook zo dol op.je kunt iedere outfit weer net iets anders maken.fijn weekend en veel plezier op de rommelmarkt,ik ga morgen bij ons in het dorp,heerlijk kan bijna niet wachten.groetjes Anneke

Madelief zei

Hoi Patricia,

Wat een mooie sjawls heb je. Die zouden ook in mijn collectie niet misstan ;-). Ik wens je veel plezier op de rommelmarkt. Hopelijk kom je iets moois tegen.

Fijn weekend!

Lieve groet, Madelief

Een sneller kloppend hart zei

Wauw, wat heb jij veel sjaaltjes...prachtig om te zien ondanks dat ikzelf niet van de sjaaltjes ben ;)
Je foto's zijn weer subliem, helemaal mooi!!

Heerlijk weekend voor jou!

Groetjes, Veronique

brocante roos zei

Ooh wat een prachtige sjaals, ik heb een sjaalverslaving en geniet volop van al dit moois. Toevallig heb ik vanochtend ook een hele lading sjaals uit de kast gehaald om ze te gaan sorteren, zo toevallig.

Fijn weekend, lieve groet Marjan

Fleurette zei

Hello my dear Patricia,Your scarves are beautiful and very romantic........very ,very amazing!!
Have a nice evening and very sunny weekend
Big hugs
Fleurette

bijzonder-oud zei

Hallo Patricia,

Bedankt voor je leuke berichtje! Ik heb bij jou op je blog rondgekeken en ik vind 'm ook erg leuk!
Deze laatste post is ook super,prachtig die stofjes!
groetjes en een fijn weekend,
Yolanda

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Stoffen, mooi, fragiel, glanzend en soms met een relief of patroon. Wat zijn het mooie foto,s geworden.

Ik ben benieuwd wat je "scoort"op de rommelmarkten,

goed weekend en groetjes Pauline

Bonjade zei

Oh mag ik even in die lade van je graaien...?
Word hier zo hebberig van......
Zie zoveel moois, oh ik houd er ook zo van.....
Fijn weekend

Jeanette zei

Dit zijn ook wel mijn kleurtjes'-) ik heb ook een doos vol sjaals, ik vind dat bij elke set wel een sjaar moet passen. Mooi op de foto gezet, vooral die lade met sjaals, ergggggggg leuk!

Fijn weekend, liefs Jeanette...

Splashes of Pink and Mint zei

Eigenlijk ben ik helemaal niet van de sjaals, denk er eigenlijk niet aan, maar als ik deze foto's zie ben ik helemaal om! Alleen al als decoratie zijn ze prachtig! Natuurlijk wel dan van die mooie, zoals ik die hier bij jou zie. Fijntjes van kleur en stof... ja zo wil ik ze ook wel!
Fijn weekend!!!!!!!!!!!

lia zei

Wat een mooie post. En leuke sjaaltjes aan die even mooie haken.

lieve groet Lia

Nieneke zei

Wat heb je een prachtige sjaals hangen (en de foto's met dat zonlicht zijn ook zo mooi!) Ik heb er ook wel een aantal, maar kan er niet mee overweg; altijd bungelt zo'n ding weer ergens in...(in een sopje, koffie, brood,plakwerk van een kind, maakt niet uit) Heb ik trouwens ook steeds met lange kettingen. Tja, niet echt "lady-like"een prachtige sjaal vol vlekken...
Maar ik zie bij jou dat ze ook gewoon mooi zijn aan de haak!
Veel plezier op de rommelmarkt; ben benieuwd naar de score...
Lieve groet, Nieneke

Anitas hus zei

wow, so many beutyfull scarf you have. I agreed with you, a scarf can do a lot to an outfit. Or you can just hang them for decoration.
They are beutyfull anyway:)

Have a nice sunday, no sun here today, I`ll hope the sun shines in Netherland:)

Hugs, Anita:O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...